Potíže s tankováním
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26.04.2012 16:34
Potíže s tankováním
Ahoj, právě jsem vyměnila starého Focusa za novějšího - nyní 1.6 TDCI, r. v. 2008. Když jsem chtěla natankovat, je to nereálná věc, neustále se vypíná pistole a nafta teče ven. Opravdu nejsem idiot, kterej by neuměl tankovat (nicméně pár lidí mě tak označilo, načež to zkoušeli sami - bez úspěchu). Máte s tím někdo podobné zkušenosti? Ve Fordu mi samozřejmě řekli, že se musí vyměnit celé hrdlo nádrže, což není zrovna levná záležitost. Díky za jakoukoliv radu, popř. info o tom, jak jste událost vyřešili...
-
- Nováček
- Příspěvky: 44
- Registrován: 05.09.2010 13:01
- Bydliště: Blansko
Re: Potíže s tankováním
Mě se někdy vypíná pistole (ale mám benzín ne naftu) stačí ji pootočit, aby do nádrže mířila z jiného směru a pak už to funguje. Třeba ti to pomůže.
Ford S-Max Duratec HE 2.0 107KW (2010)
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Potíže s tankováním
Nevím sice přesně jak to v hadici vypadá, ale mám za to, že by hned nahoře měla být záklopka, která se odmáčkne pistolí a potom už jen trubka do nádrže. Tzn., že pod jde odmáčknout záklopka, tak bude problém buď v ucpaný hadici - ačkoliv je to nepravděpodobný nebo je plná nádrž a je v háji plovák.
Jinak mě na první zmáknutí pistole vypne a pak už jde normálně. Zkus s ní trochu zacloumat nebo pootočit - s pistolí.
Kdo měl vyndanou hadici určitě řekne víc.
Jinak mě na první zmáknutí pistole vypne a pak už jde normálně. Zkus s ní trochu zacloumat nebo pootočit - s pistolí.
Kdo měl vyndanou hadici určitě řekne víc.
Naposledy upravil(a) lucky.jack dne 26.04.2012 17:46, celkem upraveno 1 x.
-
- .
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 26.01.2009 22:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potíže s tankováním
Nebo bych to zkoušel přes nástavec co máš v kufru..je to levnější než celé výko, akorád to pak bude v kufru smrdět..
ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S
EX: Mondeo Mk4 Titanium S
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.04.2012 19:00
Re: Potíže s tankováním
Barboro,
Mám úplně stejného Focusa, dělá mi to totéž. Kamarád automechanik mi řekl, že je to u těchto Fordů úplně normální. Takže se snažim jezdit na benzinku, kde je pohunek, který tam za mne tráví 20min než se to natankuje. Každopádně kolik že stojí ta výměna?
Mám úplně stejného Focusa, dělá mi to totéž. Kamarád automechanik mi řekl, že je to u těchto Fordů úplně normální. Takže se snažim jezdit na benzinku, kde je pohunek, který tam za mne tráví 20min než se to natankuje. Každopádně kolik že stojí ta výměna?
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Potíže s tankováním
Když je to normální, proč to nedělá všem?
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Potíže s tankováním
Mohla by to být klapka v plnícím hrdle, která se zasekla, někdo ji nešetrným tankováním zasunul níže či zkřivil v hadici. Asi by to chtělo sundat kolo, podběh a hadici demontovat.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26.04.2012 16:34
Re: Potíže s tankováním
Tak jsem to nakonec vyřešila výměnou dílu v autorizovaném servisu (nemám na to nervy tankovat stylem, že mi polovina nafty vyteče na zem). Díl vychází cca na 4 123 Kč, je problém jej sehnat, dá se to jedině přes autorizovaný servis. Na díl jsem čekala asi týden (ani v Německu nebyl skladem, údajně ho museli napřed vyrobit v Anglii a pak ho poslat před německou centrálu do ČR). Jsou na to prý normohodiny (1,2 hodiny), takže to ve finále stálo 5 025 Kč. Výměna dílu v Carentu v Brně je kapitola sama pro sebe, v životě už tam nejedu!!! Takže pokud má někdo podobný problém, výměna je asi jediné řešení - ale nejlépe v servise s jiným, lidštějším přístupem...
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potíže s tankováním
Do Carentu bych nejel ani já Když už autorizák v Brně, tak Rašino Vídeňská. Věřím, že dobrej garážník by to vyřešil lépe a rychleji než již zmíněný Carent.Barbora píše:Tak jsem to nakonec vyřešila výměnou dílu v autorizovaném servisu (nemám na to nervy tankovat stylem, že mi polovina nafty vyteče na zem). Díl vychází cca na 4 123 Kč, je problém jej sehnat, dá se to jedině přes autorizovaný servis. Na díl jsem čekala asi týden (ani v Německu nebyl skladem, údajně ho museli napřed vyrobit v Anglii a pak ho poslat před německou centrálu do ČR). Jsou na to prý normohodiny (1,2 hodiny), takže to ve finále stálo 5 025 Kč. Výměna dílu v Carentu v Brně je kapitola sama pro sebe, v životě už tam nejedu!!! Takže pokud má někdo podobný problém, výměna je asi jediné řešení - ale nejlépe v servise s jiným, lidštějším přístupem...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host