Výměna vysokotlakého vedení CR
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17.09.2008 18:48
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Výměna vysokotlakého vedení CR
Zdravím, byl jsem nucen vyměnit vysokotlaké vedení (trubku) od čerpadla k liště vstřiků CR. S největší pravděpodobností se mi to zavzdušnilo. Zřejmě jsem to málo dotáhl:-( Protože mi auto hned naskočilo, nechal jsem běžet ve zvýšených otáčkách a pak vypnul. Po té jsem už nenastartoval. Nevíte náhodou, jak to celé odvzdušnit, aby šlo nastartovat? Zkoušel jsem povolovat vedení při startování a opět dotáhnout. Nafta stříká, ale nechytá to. Díky za odpovědi.
Nyní Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi, 96 kW, 6 rychl., Ghia, silver, r.v. 2003
Byl a teď už není
Ford Focus Combi, 1,8 TDCi, Ghia, silver, r.v.2003
Byl a teď už není

-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Těžko ti tu někdo poradí,na to tu má každý dost zdravého rozumu aby se nevrtal v tom čemu nerozumí.Snad sis nenadělal ještě větší škody než byly.
- davemomo
- Test driver
- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
no jesis to dělal sám tak nevim, tyhle věci se musej dělat v absolutní čistotě a před instalací se ještě čistí ultrazvukem, i těžko viditelný smítko může udělat paseku, která tě muže stát až 20litrů 

Ford Mondeo MK3 Titanium X (ST paket) 2,2 TDCI GALERKA
koupím jednu zadní a 2přední krytky ST prahu před FL

-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17.09.2008 18:48
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Zdravím, auto zprovozněno. Bude-li zájem popíšu. Dle ohlasů na toto téma, zřejmě asi nebude zájem.
Mějte se.
Mějte se.
Nyní Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi, 96 kW, 6 rychl., Ghia, silver, r.v. 2003
Byl a teď už není
Ford Focus Combi, 1,8 TDCi, Ghia, silver, r.v.2003
Byl a teď už není

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13457
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Klidně sem napiš co s tím bylo,možná se to někdy bude někomu hodit 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Takhle jsem kdysi odvzdušňoval naftovýho Tranďáka, když ho úkáčka na stavbě vyjeli do sucha a pak se strašně divili, když ho po dolití nafty do nádrže už nenahodiliupir píše: Zkoušel jsem povolovat vedení při startování a opět dotáhnout. Nafta stříká, ale nechytá to.



Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
upir: se nesmíš nechat odradit
. Písni to sem, nejsi určitě jedinej komu se to takhle "povedlo"...

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17.09.2008 18:48
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Zkoušel jsem to obdobně jako Yeshterr, tzn. odvzdušňovat na vstřikách (pozor je to na 17ku klíč a je nutno si 15kou přidržet vstřik, aby se nehnul). Předtím jsem si pořídil balónek s ventilkem (cca 130,- v autokelly) na ruční podávání nafty a ten jsem strčil mezi filtr paliva a čerpadlo (pro jistotu, abych nezadřel čerpadlo). Ručně jsem natlačil naftu do čerpadla a zkoušel odvzdušnit po jednom kusu vstřiků. Po vícerých neúspěšných pokusech jsem to zkusil i na odchodu z CR a opět motor nenaskočil. Vždy stříkala nafta 30cm vysoko, po dotažení, ale motor nenaskočil. Po té jsem ještě zkoušel při startování uvolnit od vstřiků ty "gumové přepadové trubičky" (pomocí plastových zacvakávacích příchytek) co vedou zpátky do čerpadla, tudy taky nafta tekla. A motor pořád nenaskočil.
Takžemi zbyla poslední varianta a to auto roztáhnout. Takže na trojku cca 100m a také nic. Po zastavení jsem nažhavil, startoval a motor naskočil na poprvé. Nechal jsem ho běžet tak minutu ve zvýšených otáčkách a pak na volnoběh asi 5 minut, pak projel a vše bylo jako normálně. Vyhodil jsem tu ruční pumpu, jelikož to byla nějaká čína a příšlo mi, že taky nasává někde vzduch.
Ještě musím napsat, že vše bylo děláno v garáži, kde bylo kolem 0 st. C a že jsem neustále nabíjel baterku, která dostávala startováním zabrat. Ještě mě napadlo, že by byly vadné žhaviče, ale neměl jsem u sebe naštěstí měřák, tak jsem s nima nic nedělal.
Tak a teď mě ukamenujte, co jsem všechno udělal, co by se nemělo:-)
Zajímalo by mě, jestli někdo nevíte, jak to dělají v servisech při výměně (např. čerpadla), jestli to jen něčím ucpou, nebo na to mají nějaký jiný fígl.
Určitě to nikomu nedoporučuju měnit, tak jak psali někteří výše.
Takžemi zbyla poslední varianta a to auto roztáhnout. Takže na trojku cca 100m a také nic. Po zastavení jsem nažhavil, startoval a motor naskočil na poprvé. Nechal jsem ho běžet tak minutu ve zvýšených otáčkách a pak na volnoběh asi 5 minut, pak projel a vše bylo jako normálně. Vyhodil jsem tu ruční pumpu, jelikož to byla nějaká čína a příšlo mi, že taky nasává někde vzduch.
Ještě musím napsat, že vše bylo děláno v garáži, kde bylo kolem 0 st. C a že jsem neustále nabíjel baterku, která dostávala startováním zabrat. Ještě mě napadlo, že by byly vadné žhaviče, ale neměl jsem u sebe naštěstí měřák, tak jsem s nima nic nedělal.
Tak a teď mě ukamenujte, co jsem všechno udělal, co by se nemělo:-)
Zajímalo by mě, jestli někdo nevíte, jak to dělají v servisech při výměně (např. čerpadla), jestli to jen něčím ucpou, nebo na to mají nějaký jiný fígl.
Určitě to nikomu nedoporučuju měnit, tak jak psali někteří výše.
Nyní Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi, 96 kW, 6 rychl., Ghia, silver, r.v. 2003
Byl a teď už není
Ford Focus Combi, 1,8 TDCi, Ghia, silver, r.v.2003
Byl a teď už není

- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Víš co, pokud Ti dojde nafta, musíš v podstatě udělat to samé. Já bych z toho strach neměl, v servisu se s tím moc mazat nebudou, myslím, že postup budou mít obdobný. Hlavně, že to pomohlo 


Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17.09.2008 18:48
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Já si taky myslím, že se v servisech s tím moc nepářou, akorát mi příjde, že vždy "neznalým" zákazníkům vyprávějí hory doly, aby z nich vytáhli co nejvíc peněz, nehledě na ceny ND:-)
Nyní Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi, 96 kW, 6 rychl., Ghia, silver, r.v. 2003
Byl a teď už není
Ford Focus Combi, 1,8 TDCi, Ghia, silver, r.v.2003
Byl a teď už není

- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Věř tomu, že nepářou, občas fušujou, až to neni hezký. Většinou se jedná o autorizáky, ty mají zákazníků dost a můžou si to dovolit. Co znám malé servisy, případně sólo mechaniky, většinou si váží zákazníků víc a jsou k nim upřímnější. Ale taky to není pravidlo. Tady si kdyžtak o tom počti
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... van%C3%BDm , obzvlášť bedlivě si pak přečti příspěvek Vitalishe, jak popisuje jeho soused práci ve spořilovském autorizáku
. A bacha, v tom vlákně ztratíš i to poslední dobrý mínění o servisech 




Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů