Výměna vysokotlakého vedení CR

Moderátor:phofy
Odpovědět
upir
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17.09.2008 18:48
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od upir » 04.02.2012 01:11

Zdravím, byl jsem nucen vyměnit vysokotlaké vedení (trubku) od čerpadla k liště vstřiků CR. S největší pravděpodobností se mi to zavzdušnilo. Zřejmě jsem to málo dotáhl:-( Protože mi auto hned naskočilo, nechal jsem běžet ve zvýšených otáčkách a pak vypnul. Po té jsem už nenastartoval. Nevíte náhodou, jak to celé odvzdušnit, aby šlo nastartovat? Zkoušel jsem povolovat vedení při startování a opět dotáhnout. Nafta stříká, ale nechytá to. Díky za odpovědi.
Nyní Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi, 96 kW, 6 rychl., Ghia, silver, r.v. 2003
Byl a teď už není :-( Ford Focus Combi, 1,8 TDCi, Ghia, silver, r.v.2003

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od Brehowicz » 04.02.2012 07:10

Těžko ti tu někdo poradí,na to tu má každý dost zdravého rozumu aby se nevrtal v tom čemu nerozumí.Snad sis nenadělal ještě větší škody než byly.

Uživatelský avatar
davemomo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5672
Registrován: 03.01.2011 17:07
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od davemomo » 04.02.2012 10:58

no jesis to dělal sám tak nevim, tyhle věci se musej dělat v absolutní čistotě a před instalací se ještě čistí ultrazvukem, i těžko viditelný smítko může udělat paseku, která tě muže stát až 20litrů :wink:
Obrázek
Ford Mondeo MK3 Titanium X (ST paket) 2,2 TDCI GALERKA

koupím jednu zadní a 2přední krytky ST prahu před FL :D

upir
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17.09.2008 18:48
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od upir » 08.02.2012 23:02

Zdravím, auto zprovozněno. Bude-li zájem popíšu. Dle ohlasů na toto téma, zřejmě asi nebude zájem.
Mějte se.
Nyní Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi, 96 kW, 6 rychl., Ghia, silver, r.v. 2003
Byl a teď už není :-( Ford Focus Combi, 1,8 TDCi, Ghia, silver, r.v.2003

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13457
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od miki21 » 08.02.2012 23:13

Klidně sem napiš co s tím bylo,možná se to někdy bude někomu hodit :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od Yeshterr » 09.02.2012 13:58

upir píše: Zkoušel jsem povolovat vedení při startování a opět dotáhnout. Nafta stříká, ale nechytá to.
Takhle jsem kdysi odvzdušňoval naftovýho Tranďáka, když ho úkáčka na stavbě vyjeli do sucha a pak se strašně divili, když ho po dolití nafty do nádrže už nenahodili :mrgreen: . Povedlo se až na několikátý pokus, musel jsem to vysokotlaký vedení odvzdušnit až na vstřikách u všech čtyř válců, přes ten vzduch se neotevřely. Ale písni, jak jsi to provedl, občas se to hodí :palec_nahoru:
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od lucky.jack » 09.02.2012 14:36

upir: se nesmíš nechat odradit :wink: . Písni to sem, nejsi určitě jedinej komu se to takhle "povedlo"...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

upir
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17.09.2008 18:48
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od upir » 11.02.2012 09:34

Zkoušel jsem to obdobně jako Yeshterr, tzn. odvzdušňovat na vstřikách (pozor je to na 17ku klíč a je nutno si 15kou přidržet vstřik, aby se nehnul). Předtím jsem si pořídil balónek s ventilkem (cca 130,- v autokelly) na ruční podávání nafty a ten jsem strčil mezi filtr paliva a čerpadlo (pro jistotu, abych nezadřel čerpadlo). Ručně jsem natlačil naftu do čerpadla a zkoušel odvzdušnit po jednom kusu vstřiků. Po vícerých neúspěšných pokusech jsem to zkusil i na odchodu z CR a opět motor nenaskočil. Vždy stříkala nafta 30cm vysoko, po dotažení, ale motor nenaskočil. Po té jsem ještě zkoušel při startování uvolnit od vstřiků ty "gumové přepadové trubičky" (pomocí plastových zacvakávacích příchytek) co vedou zpátky do čerpadla, tudy taky nafta tekla. A motor pořád nenaskočil.
Takžemi zbyla poslední varianta a to auto roztáhnout. Takže na trojku cca 100m a také nic. Po zastavení jsem nažhavil, startoval a motor naskočil na poprvé. Nechal jsem ho běžet tak minutu ve zvýšených otáčkách a pak na volnoběh asi 5 minut, pak projel a vše bylo jako normálně. Vyhodil jsem tu ruční pumpu, jelikož to byla nějaká čína a příšlo mi, že taky nasává někde vzduch.

Ještě musím napsat, že vše bylo děláno v garáži, kde bylo kolem 0 st. C a že jsem neustále nabíjel baterku, která dostávala startováním zabrat. Ještě mě napadlo, že by byly vadné žhaviče, ale neměl jsem u sebe naštěstí měřák, tak jsem s nima nic nedělal.

Tak a teď mě ukamenujte, co jsem všechno udělal, co by se nemělo:-)

Zajímalo by mě, jestli někdo nevíte, jak to dělají v servisech při výměně (např. čerpadla), jestli to jen něčím ucpou, nebo na to mají nějaký jiný fígl.

Určitě to nikomu nedoporučuju měnit, tak jak psali někteří výše.
Nyní Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi, 96 kW, 6 rychl., Ghia, silver, r.v. 2003
Byl a teď už není :-( Ford Focus Combi, 1,8 TDCi, Ghia, silver, r.v.2003

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od Yeshterr » 11.02.2012 09:43

Víš co, pokud Ti dojde nafta, musíš v podstatě udělat to samé. Já bych z toho strach neměl, v servisu se s tím moc mazat nebudou, myslím, že postup budou mít obdobný. Hlavně, že to pomohlo :palec_nahoru:
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

upir
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17.09.2008 18:48
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od upir » 11.02.2012 10:10

Já si taky myslím, že se v servisech s tím moc nepářou, akorát mi příjde, že vždy "neznalým" zákazníkům vyprávějí hory doly, aby z nich vytáhli co nejvíc peněz, nehledě na ceny ND:-)
Nyní Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi, 96 kW, 6 rychl., Ghia, silver, r.v. 2003
Byl a teď už není :-( Ford Focus Combi, 1,8 TDCi, Ghia, silver, r.v.2003

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR

Příspěvek od Yeshterr » 11.02.2012 12:47

Věř tomu, že nepářou, občas fušujou, až to neni hezký. Většinou se jedná o autorizáky, ty mají zákazníků dost a můžou si to dovolit. Co znám malé servisy, případně sólo mechaniky, většinou si váží zákazníků víc a jsou k nim upřímnější. Ale taky to není pravidlo. Tady si kdyžtak o tom počti :arrow: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... van%C3%BDm , obzvlášť bedlivě si pak přečti příspěvek Vitalishe, jak popisuje jeho soused práci ve spořilovském autorizáku :nunu: . A bacha, v tom vlákně ztratíš i to poslední dobrý mínění o servisech :lol:
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Odpovědět

Zpět na „Motor - Mondeo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů