ladene zvody - sportova vacka - kompresor
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
pokud chceš na úrovni udělaný chiptuning navštiv tyhle stránky http://www.autopower.cz/index.php?id=cz/chip/specupr dělají i fordy,jedna s nejlepších firem v české republice,možná i v evropě,nějaký bitpower se může zahrabat,zabývají se hlavně úpravami řídících jednotek jak pro závodní auta tak pro seriová
ale nikdo nečekejte nějaký obrovský nárust u atmosférického motoru
ale nikdo nečekejte nějaký obrovský nárust u atmosférického motoru
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
ja myslim ze se kompresor na 1,6 snad ani nedela . jackson dela na 2.0 a bemani taky .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Moc bych se tu nechtěl rozepisovat, kolem a kolem, jen chci podotknout, že nejsem uplně nezasvěcený do tohoto ladění motoru jak pise stan, tim se nechci nikoho dotknout, pár ladění už sem párkrát dělal na předchozích autech a to včetně broušení jiné vačky na ostřejší u nás na CNC brusce, svody s žárové nerezi uvnitř leštěný, kanálky taky leštěný, tvrdší pružiny pod ventily taky a spoustu jinýho a to včetně odlehčení setrváku včetně vyvážení a jiné spojky, to jen pro představu, ale vzhledem k tomu, že sem se o to zajímal již dřív a těch úprav co by měli nějaký efekt, velkého nárustu výkonu a nemělo to v důsledku efekt stále se v tom šťourat, protože pak odchází kolem a kolem spousta věcí, ta síla se musí na silnici přenýst a mezi motorem a vozovkou je ještě pořád moc dílů které sou taky moc důležitý.Možná najdu ještě nějaký zozervaný křížky z poloos. Konkrétně si myslím, že právě 1.6ka není nic moc předymenzovaná v těchto ohledech a tudíž bych v tom asi moc nelaboroval, jinak sem viděl například 1.8 16V vyladěnou na nějakých 160HP, ale to je o něčem jiném byly tam jiné svody,jiné vačky a hlavně tam byly dva karbecy, který patřičně zajišťovali přísun paliva.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- stan
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Jeste odbocim k tomu Bitpoweru:
Individuální možnosti úpravy automobilu FORD FOCUS (1.6 16V - 100CV)
Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 1.6 16V - 100CV
Rok uvedení modelu: 2001
Počet / obsah válců: 4 / 1596 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 100 / 6000 112 / 6100
Točivý moment (Nm / otáčky): 145 / 4000 164 / 3800
Maximální rychlost (km / h): 185 190
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 11 0
Průměrná spotřeba (l / 100km): 6 6
Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mimo jiné možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je možná na základě objednávky, mail, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Cena úpravy je 7.500,- (uvedena včetně 19%dph).
To je narust nejakych 13% cipem u atmosfery, coz se mi ani trosku nezda
Individuální možnosti úpravy automobilu FORD FOCUS (1.6 16V - 100CV)
Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 1.6 16V - 100CV
Rok uvedení modelu: 2001
Počet / obsah válců: 4 / 1596 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 100 / 6000 112 / 6100
Točivý moment (Nm / otáčky): 145 / 4000 164 / 3800
Maximální rychlost (km / h): 185 190
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 11 0
Průměrná spotřeba (l / 100km): 6 6
Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mimo jiné možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je možná na základě objednávky, mail, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Cena úpravy je 7.500,- (uvedena včetně 19%dph).
To je narust nejakych 13% cipem u atmosfery, coz se mi ani trosku nezda

- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
- stan
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- PaJaS
- Pokročilý
- Příspěvky: 642
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
stan: svodama určitě nic nezkazíš. Kámoš má na hondě 4 - 1 + koncovej tlumič Ulter. Jeho pocity z jízdy jsou, že znát to je. Motor má 1.5, 90 šemíků. Ale jakej nárust výkonu tam konkrétně je nebo neni Ti stejně nepovim.
Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN

Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
To byl muj odhad z tohoto:stigi píše:Co myslis tim stejnym principem? Nevim jak Brazdil, ale Bitpower podle me treba flashtuning pro benzinove fordy nedela.pelen píše:Delaji stejnym principem jako bitpower.
"Zápis dat do řídicí jednotky lze nesčetněkrát opakovat a rovněž vrátit původní sériové nastavení."
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Tak pridam par info o Piper Cams, co se mi podarilo vytahnout z borce, ktery mi shani nejake veci.
Cena vacek je 21.420,- vc.DPH pro vsechny profily. Je jedno jaky si zakaznik vybere. S narustajicim profilem se ale krome vacky musi dokupovat dalsi veci.
Toto neplati pro zakladni profil 232° kde staci vymenit jen ta vacka -NARUST VYKONU cca 8 koni.
K dokoupeni od Piper Cams jeste je:
- zdvihátka (mechanicka) 21.020,-
- duralové nastavitelne remenice 9.653,- / par
- zavodni remen 2.113,-
- pruzinky na ventily vc. cepicek 8.739,-
Pokud jde o kit vacka+chip tak ten je odladeni pouze na tu vacku, ktera je v baleni a nepocita se s dalsima upravama. Jinak receno, pokud by se delaly dalsi upravy - hlava, kanalky, vyfuk - tak ten kit ztraci smysl a je rozumnejsi to odladit na brzde.
A jeste se vratim k tem svodum. Zalezi na tom jake svody to jsou a co kdo chce s motorem dal delat. Pokud se budou delat i jine upravy nez jen ty svody tak se daji dat svody 4-1, jinak 4-2-1.
Obecne svody 4-2-1 pridaji na kroutaku, 4-1 na vykonu.
Uff... doufam, ze jsem na nic nezapomel
Cena vacek je 21.420,- vc.DPH pro vsechny profily. Je jedno jaky si zakaznik vybere. S narustajicim profilem se ale krome vacky musi dokupovat dalsi veci.
Toto neplati pro zakladni profil 232° kde staci vymenit jen ta vacka -NARUST VYKONU cca 8 koni.
K dokoupeni od Piper Cams jeste je:
- zdvihátka (mechanicka) 21.020,-
- duralové nastavitelne remenice 9.653,- / par
- zavodni remen 2.113,-
- pruzinky na ventily vc. cepicek 8.739,-
Pokud jde o kit vacka+chip tak ten je odladeni pouze na tu vacku, ktera je v baleni a nepocita se s dalsima upravama. Jinak receno, pokud by se delaly dalsi upravy - hlava, kanalky, vyfuk - tak ten kit ztraci smysl a je rozumnejsi to odladit na brzde.
A jeste se vratim k tem svodum. Zalezi na tom jake svody to jsou a co kdo chce s motorem dal delat. Pokud se budou delat i jine upravy nez jen ty svody tak se daji dat svody 4-1, jinak 4-2-1.
Obecne svody 4-2-1 pridaji na kroutaku, 4-1 na vykonu.
Uff... doufam, ze jsem na nic nezapomel
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů