ladene zvody - sportova vacka - kompresor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 02.05.2007 22:46

pokud chceš na úrovni udělaný chiptuning navštiv tyhle stránky http://www.autopower.cz/index.php?id=cz/chip/specupr dělají i fordy,jedna s nejlepších firem v české republice,možná i v evropě,nějaký bitpower se může zahrabat,zabývají se hlavně úpravami řídících jednotek jak pro závodní auta tak pro seriová
ale nikdo nečekejte nějaký obrovský nárust u atmosférického motoru

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 02.05.2007 23:13

Delaji stejnym principem jako bitpower.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 03.05.2007 00:40

ja myslim ze se kompresor na 1,6 snad ani nedela . jackson dela na 2.0 a bemani taky .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 03.05.2007 06:16

jak rika foki, turbo kit na focuse 1.6 urcite ne... pak jedine predelavat turbo z jineho motoru
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 03.05.2007 06:27

pelen píše:Delaji stejnym principem jako bitpower.
Co myslis tim stejnym principem? Nevim jak Brazdil, ale Bitpower podle me treba flashtuning pro benzinove fordy nedela.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 03.05.2007 07:11

Moc bych se tu nechtěl rozepisovat, kolem a kolem, jen chci podotknout, že nejsem uplně nezasvěcený do tohoto ladění motoru jak pise stan, tim se nechci nikoho dotknout, pár ladění už sem párkrát dělal na předchozích autech a to včetně broušení jiné vačky na ostřejší u nás na CNC brusce, svody s žárové nerezi uvnitř leštěný, kanálky taky leštěný, tvrdší pružiny pod ventily taky a spoustu jinýho a to včetně odlehčení setrváku včetně vyvážení a jiné spojky, to jen pro představu, ale vzhledem k tomu, že sem se o to zajímal již dřív a těch úprav co by měli nějaký efekt, velkého nárustu výkonu a nemělo to v důsledku efekt stále se v tom šťourat, protože pak odchází kolem a kolem spousta věcí, ta síla se musí na silnici přenýst a mezi motorem a vozovkou je ještě pořád moc dílů které sou taky moc důležitý.Možná najdu ještě nějaký zozervaný křížky z poloos. Konkrétně si myslím, že právě 1.6ka není nic moc předymenzovaná v těchto ohledech a tudíž bych v tom asi moc nelaboroval, jinak sem viděl například 1.8 16V vyladěnou na nějakých 160HP, ale to je o něčem jiném byly tam jiné svody,jiné vačky a hlavně tam byly dva karbecy, který patřičně zajišťovali přísun paliva.

Uživatelský avatar
stan
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od stan » 03.05.2007 08:35

pravetaketo odpovede ocakavam, viem ze na 1,8-2,0l je tam toho podstatne viac, vie niekto aspon prinos vykonu ladenych zvodov - sportovy kat ? a ten chip ma niekto ?
ford mondeo kombi mk4 1.8tdci titanium, mondeo mk3 ST titanium X 2.2 tdci 136kW

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 03.05.2007 10:24

Jeste odbocim k tomu Bitpoweru:

Individuální možnosti úpravy automobilu FORD FOCUS (1.6 16V - 100CV)

Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 1.6 16V - 100CV
Rok uvedení modelu: 2001
Počet / obsah válců: 4 / 1596 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 100 / 6000 112 / 6100
Točivý moment (Nm / otáčky): 145 / 4000 164 / 3800
Maximální rychlost (km / h): 185 190
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 11 0
Průměrná spotřeba (l / 100km): 6 6

Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mimo jiné možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je možná na základě objednávky, mail, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Cena úpravy je 7.500,- (uvedena včetně 19%dph).

To je narust nejakych 13% cipem u atmosfery, coz se mi ani trosku nezda :idea:
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
stan
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od stan » 03.05.2007 13:15

ani mne, rad by som pocul nazor niekoho kto si to uz dal upravit
ford mondeo kombi mk4 1.8tdci titanium, mondeo mk3 ST titanium X 2.2 tdci 136kW

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 03.05.2007 13:23

Myslim, ze bude dost velky problem nekoho najit. Ja osobne neznam nikoho kdo by nevedel co s prachama a chtel to na tu atmosferu "bezvyznamne" zkouset.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
stan
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od stan » 03.05.2007 13:29

radsej potom zvody, nejake postrehy zvukova kulisa vykon ?
ford mondeo kombi mk4 1.8tdci titanium, mondeo mk3 ST titanium X 2.2 tdci 136kW

Uživatelský avatar
stan
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od stan » 03.05.2007 13:33

aj ked teraz ma napadlo, ze bezne ked som skusal maximalku tak bol problem to natiahnut na 195km/h ale s benzinom shell racing 205+ v pohode to je cez 5% len z benzinu, takze ten motor tam ma nejake moznosti
ford mondeo kombi mk4 1.8tdci titanium, mondeo mk3 ST titanium X 2.2 tdci 136kW

Uživatelský avatar
PaJaS
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 642
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PaJaS » 03.05.2007 14:02

stan: svodama určitě nic nezkazíš. Kámoš má na hondě 4 - 1 + koncovej tlumič Ulter. Jeho pocity z jízdy jsou, že znát to je. Motor má 1.5, 90 šemíků. Ale jakej nárust výkonu tam konkrétně je nebo neni Ti stejně nepovim.
Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 03.05.2007 19:55

stigi píše:
pelen píše:Delaji stejnym principem jako bitpower.
Co myslis tim stejnym principem? Nevim jak Brazdil, ale Bitpower podle me treba flashtuning pro benzinove fordy nedela.
To byl muj odhad z tohoto:
"Zápis dat do řídicí jednotky lze nesčetněkrát opakovat a rovněž vrátit původní sériové nastavení."
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 07.05.2007 16:17

Tak pridam par info o Piper Cams, co se mi podarilo vytahnout z borce, ktery mi shani nejake veci.

Cena vacek je 21.420,- vc.DPH pro vsechny profily. Je jedno jaky si zakaznik vybere. S narustajicim profilem se ale krome vacky musi dokupovat dalsi veci.
Toto neplati pro zakladni profil 232° kde staci vymenit jen ta vacka -NARUST VYKONU cca 8 koni.

K dokoupeni od Piper Cams jeste je:
- zdvihátka (mechanicka) 21.020,-
- duralové nastavitelne remenice 9.653,- / par
- zavodni remen 2.113,-
- pruzinky na ventily vc. cepicek 8.739,-

Pokud jde o kit vacka+chip tak ten je odladeni pouze na tu vacku, ktera je v baleni a nepocita se s dalsima upravama. Jinak receno, pokud by se delaly dalsi upravy - hlava, kanalky, vyfuk - tak ten kit ztraci smysl a je rozumnejsi to odladit na brzde.

A jeste se vratim k tem svodum. Zalezi na tom jake svody to jsou a co kdo chce s motorem dal delat. Pokud se budou delat i jine upravy nez jen ty svody tak se daji dat svody 4-1, jinak 4-2-1.
Obecne svody 4-2-1 pridaji na kroutaku, 4-1 na vykonu.

Uff... doufam, ze jsem na nic nezapomel
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů