pbjun píše:Tak ono je to auto od auta, zalezi na tom jake ma RJ adaptacni moznosti, u feldy je to nula
Sorry,ale tohle je blábol.Felda má úplně stejnou možnost adaptovat jako Focus.Věř mě,mám VAG kabel a díval jsem se na dobu vstřiku a při E85 byla výrazně delší cca. o těch 30%,kdyby to neuměla,tak by to nešlo ani nastartovat,popřípadě s velkejma problémama v chodu motoru.Proto mě nejde do hlavy na co je tato přestavba dobrá,mimo té výhody,že ti obohatí studenej motor.
Jediná přestavba,která by měla nějakej zásadnější význam,by bylo zvýšení kompresního poměru,a to tyhle drátky 100% nedokážou.
Toncek23 píše:Pokud budeš jezdit na E85 v neupraveným autě, tak lambda vyhodnotí, že je chudá směs a pokusí se směs obohatit na maximum, ale pouze v tom rozsahu, který umí(cca 5-10%). To je ale málo, protože E85 potřebuje cca 20-30%, takže to pak vypadá tak, že do motoru teče o 10% víc paliva,což je ale málo aby se dosáhlo optimálního hoření E85(výkon), proto je pak auto línější cuká, musíš více šlapat na plyn(další nárůst spotřeby), takže pak zjistíš, že je spotřeba třeba o 30% větší.
Člověče koukám,že chceš stvořit perpetum mobile.Píšeš,že obohacení 5-10% nestačí,že je potřeba 20-30%.Takže když směs obohatím o 30% tak bude auto brát třeba jen o 10% víc ??
Napíšu to ještě jednou,aby ti auto jelo stejně na palivo s o 30% menší výhřevností jak na benzín,musíš ho obohatit (rozuměj zvýšit spotřebu) o těch 30%.
Nebráním se diskuzi o přestavbě,ale fyzikální zákony žádná přestavba nedokáže oblbnout.
Jak jsem už psal pbjunovi,jediná přestavba,která by teoreticky mohla snížit spotřebu E85 by bylo zvýšení kompresního poměru motoru,protože E85 má vyšší oktanové číslo a může pracovat s vyšším KP,tím by se zvýšila účinnost motoru a došlo by teoreticky ke snížení paliva.
btw. můžu se zeptat na jakým autě jsi tuto přestavbu provedl ??