

davemomo píše:tak bluefin třeba na mk3 teda fakt hulí jak kráva (ivča by mohl vyprávět), to asi bude znamenat, že se DPF bude potřebovat vypalovat v kratších intervalech, to má za následek asi větší riziko ucpání filtru, já myslim že vyhozenim toho filtru uděláš nejlíp
jelikož tam mam dost přidanou naftu tak to hulí docela hodněfrantik.17 píše:vitus1: ..jak to hulí bez toho DPFka, je to znatelný rozdíl, takhle, stydíš se za to![]()
no jo ale jak to okecám před novým případným majitelemdark.mk3 píše:Zapoměl jsem na důležitou věc, nesmíte si ho nechat vyndat, ale pouze vykuchat, jinak neprojdete STK. Takže vyndat ven, normálně vrtákem násilim proštourat vymlatit vše ven a vrátit zpět, pokud honíte výkon a každou cenu, tak si nechte ještě navařit trubku do toho dpf. Takže poté je to DPF opravdu jen na oko. Emise zůstávají .) hlavně tam musí opticky zůstat, neukecáte to...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů