Chiptuning-názory
- vision7
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 25.07.2010 09:25
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning-názory
Přidám svojí zkušenost. Nechal jsem svého focuse (12/2006) s motorem 1.6 TDCI (80kW) přečipovat. Ani tak mi nešlo o zvýšení kW, ale ten můj kroutící moment mi nevyhovoval (průběh a výše). Pak jsem si všiml, že na http://www.autochip.eu mají akci (což mají velmi často, vyplatí se počkat) a přečipování mně přišlo na necelých 5.000 Kč. Nechal jsem si změřit výkon auta (1.500 Kč) před a po a v mém případě výkon skončil na 101kw a krouťák na 310Nm. Současně s čipem jsem si nechal dát nový K&N filtr, cenu měli dobrou a montáž zdarma. Od té doby jsem najel přes 30.000 km a vše v pohodě, motor má nyní najeto přes 150.000. Dle mé zkušenosti tedy chip doporučuji, auto se stane výrazně živějším a co se týká spotřeby, tak jsem změnu nezaznamenal.
Lukáš
Lukáš
Ford Focus - spolu toho nalítáme víc než bychom chtěli...
- tomto
- Junior
- Příspěvky: 300
- Registrován: 26.04.2009 19:44
- Bydliště: Jevíčko
Re: Chiptuning-názory
I já přidávám svoji zkušenost s chipem. Byl jsem v Brně http://www.profi-chiptuning.cz a zatím spokojenost. Cena 3000Kč, byli jsme tam tři auta po předchozí domluvě...na ceně se dá v pohodě domluvit. Výkon super, auto táhne velice pěkně, spotřeba taky super o něco klesla.
Z 66 udělali 82KW.
Z 66 udělali 82KW.
ford focus 1.8TDDi 82kw GHIA r.v.2000 stribrna met, BC, WOLF 17"
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=15745
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=15745
- tom05
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 03.11.2010 20:52
- Bydliště: Cheb
Re: Chiptuning-názory
Zdravím, chtěl bych se vás zeptat jestli je záměna řídící jednotky u Focusu TDDi 55kW (verze pro Německo) za řídící jednotku z verze 66kW něčím přínosnou, jestli se moje slabší verze stane tou silnější a jestli je potřeba upravovat i jiné komponenty mého motoru ?
Díky za vaše reakce.
Díky za vaše reakce.
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4002
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning-názory
Pokud se nepletu, stačí přehrát soft z 66 verze.
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: Chiptuning-názory
Opravdu se nepleteš je to přesně tak. Motory jsou identické stačí jen přehrát kalibraci v jednotce. Pro něměcko byla tahle kalibrace se sníženým výkonem z důvodu nízké pojistky. To samé jde i u TDCi ze 74 na 85kW.djdekl píše:Pokud se nepletu, stačí přehrát soft z 66 verze.
Focus II 1.8 TDCi
-
- Junior
- Příspěvky: 365
- Registrován: 04.06.2011 06:49
- Bydliště: Břeclav
Re: Chiptuning-názory
Dost sem o přehrání softu uvažoval...ale, mám z toho strach z důvodu že motor má nalítáno 170tkm a nevím ejslti to pro něj nebude pak větší námaha a nezačnou postupně odcházet díly...
- Fred from the Hills
- Nováček
- Příspěvky: 110
- Registrován: 23.02.2011 14:43
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning-názory
ty km mám taky a 66kw tddi, motor docela šlape, ale i tak si pohrávám s myšlenkou na chiptuning...nebude to zátěž?
Paul Hill & Ford "Fred" Focus 1.8TDDi Tournier
Galerie:https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=28894
Galerie:https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=28894
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.12.2011 19:29
Re: Chiptuning-názory
Čau potřeboval bych poradit jestli už nekdo viděl nebo slyšel o čipu DIESEL POWER-DIGI VP
mam to ve svim fofo1 1.8 TDDI 66Kw.
mam to ve svim fofo1 1.8 TDDI 66Kw.
- georginek
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 14.04.2012 21:29
- Bydliště: Rašovice - Jižní Morava
Re: Chiptuning-názory
ahoj toto jsem našel na googlu je to překlad sry za chyby
Série Digi výměnných modulů a ladění hry bude mít zisk 25% více než výkon a točivý moment, zaručené. Kromě více koní, testování naznačuje, o 3% lepší spotřebu paliva i dálnice. Celková ovladatelnost a citlivost se zlepšila zejména u vozidel s automatickou převodovkou. Zatímco odtah, testy prokázaly 8-10% zlepšení spotřeby paliva.
Diesel Power moduly ladění provádět evropskou E1, TÜV a evropských certifikací kvality a jsou podpořeny tříleté záruky výměna zboží. Všechny dieselové moduly dosáhli e-1 certifikaci, které by potvrzovaly, že testovaný komponent není poškození nebo konflikt s jinou složku na vozidle.
TUV testování Tuning modulu patří:
Ověření použití kvalitních materiálů při výrobě automobilového produktu.
Emisní normy jsou podobné jako původní výrobce norem
Žádné nebezpečí v záchvatu nebo používání výrobku
Ověření, že uvedeného výkonu ekonomiky a číselné údaje jsou pravdivé a nejsou zavádějící.
TÜV Certifikace zahrnuje přísné testování aplikací, pro které je určena složka. To zahrnuje ověření, že zařízení splňuje nejpřísnější evropské předpisy pro odvětví, ve kterém byla součástí konstruované a zajišťuje součásti specifikace jsou uvedeny správně. Pravidelné opakování zkoušek komponenty se musí zachovat TUV schválení a certifikace je bezesporu nejkomplexnější testování každý výrobek by podstoupit. V případě modulu tuning, TUV schválení znamená, že výrobek je v souladu s právními normami výfukových plynů
je tam cena 529 doláčů
http://www.peakdieselperformance.com/ca ... 873766.htm
Série Digi výměnných modulů a ladění hry bude mít zisk 25% více než výkon a točivý moment, zaručené. Kromě více koní, testování naznačuje, o 3% lepší spotřebu paliva i dálnice. Celková ovladatelnost a citlivost se zlepšila zejména u vozidel s automatickou převodovkou. Zatímco odtah, testy prokázaly 8-10% zlepšení spotřeby paliva.
Diesel Power moduly ladění provádět evropskou E1, TÜV a evropských certifikací kvality a jsou podpořeny tříleté záruky výměna zboží. Všechny dieselové moduly dosáhli e-1 certifikaci, které by potvrzovaly, že testovaný komponent není poškození nebo konflikt s jinou složku na vozidle.
TUV testování Tuning modulu patří:
Ověření použití kvalitních materiálů při výrobě automobilového produktu.
Emisní normy jsou podobné jako původní výrobce norem
Žádné nebezpečí v záchvatu nebo používání výrobku
Ověření, že uvedeného výkonu ekonomiky a číselné údaje jsou pravdivé a nejsou zavádějící.
TÜV Certifikace zahrnuje přísné testování aplikací, pro které je určena složka. To zahrnuje ověření, že zařízení splňuje nejpřísnější evropské předpisy pro odvětví, ve kterém byla součástí konstruované a zajišťuje součásti specifikace jsou uvedeny správně. Pravidelné opakování zkoušek komponenty se musí zachovat TUV schválení a certifikace je bezesporu nejkomplexnější testování každý výrobek by podstoupit. V případě modulu tuning, TUV schválení znamená, že výrobek je v souladu s právními normami výfukových plynů
je tam cena 529 doláčů
http://www.peakdieselperformance.com/ca ... 873766.htm
Ford S-max 2.0 TDCI 103kW r.v. 2007
Ford Focus combi 1,8 TDDi r.v. 2000 Ghia
Ford Focus combi 1,8 TDDi r.v. 2000 Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03.07.2012 12:36
Re: Chiptuning-názory
Já tam byl nedávno a musím se připojit s pozitivní reakcí, viz dole. Rychlý a profesionáln přístup. Určitě bych jim svěřil i další vůz. A myslím, že nejsem sám - otvírají prý další pobočky, takže si asi vedou dobře:-)jakub.sampon píše:Chci se zeptat má někdo zkušenosti z firmou ProfiChip, s.r.o.?
uvažuji do budnoucna že bych si chipnul 1.8 tdci 85 kw na 103kw ,takéž mě zaujala jejich cena 3990kč ,předem děkuji všem za názory.
http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuni ... s-18-tdci/
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Chiptuning-názory
Reklamy byvaji placene ....
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5655
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Chiptuning-názory
Tos tam byl s multikárou??? :Montyho píše:Já tam byl nedávno a musím se připojit s pozitivní reakcí, viz dole. Rychlý a profesionáln přístup. Určitě bych jim svěřil i další vůz. A myslím, že nejsem sám - otvírají prý další pobočky, takže si asi vedou dobře:-)jakub.sampon píše:Chci se zeptat má někdo zkušenosti z firmou ProfiChip, s.r.o.?
uvažuji do budnoucna že bych si chipnul 1.8 tdci 85 kw na 103kw ,takéž mě zaujala jejich cena 3990kč ,předem děkuji všem za názory.
http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuni ... s-18-tdci/
Když,už sem práskneš klady, tak se trochu taky rozvin!!!
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Chiptuning-názory
Kdyz se nekdo zaregistruje 7 minut predtim, nez napise svuj jedniny prispevek zrovna NAHODOU k urcite firme, tak je to myslim jasne
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: Chiptuning-názory
Má někdo zkušenosti s PowerTEC ?
Nabízí za cenu 3.500,- do 12.10.2012
http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php ... CI%20100kW
Nabízí za cenu 3.500,- do 12.10.2012
http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php ... CI%20100kW
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 27.02.2011 17:19
- Bydliště: Praha
Re: Chiptuning-názory
Minimálně si k tomu připočti měření na válcové zkušebně (bývá tak kolem 1000 kč). Já osobně bych do toho nešel, ikdyž nikdy neříkej nikdyMr.Zdenda píše:Má někdo zkušenosti s PowerTEC ?
Nabízí za cenu 3.500,- do 12.10.2012
http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php ... CI%20100kW
Ford Puma ST-LINE X 125k AT 2021
Byl Ford Focus Zetec S 1.6i, r.v. 2008 po FL, hatchback 5dv, moondust, Trend ++
>>Final Gallery<<
Byl Ford Focus Zetec S 1.6i, r.v. 2008 po FL, hatchback 5dv, moondust, Trend ++
>>Final Gallery<<
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů