Klub stocenych kar

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1257
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od Wolodyjowsski » 08.10.2011 11:44

V12 píše:Jj, jazdeny benzin - stavka na istotu, ze jazdis bez zavaznejsich problemov, aj ked to ma 200k km.

Taky to tak vidím. Proto mi doma dehet nesmí přes práh. :P

Citronek
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 27.03.2011 19:53

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od Citronek » 09.10.2011 23:04

Wolodyjowsski píše:
V12 píše:Jj, jazdeny benzin - stavka na istotu, ze jazdis bez zavaznejsich problemov, aj ked to ma 200k km.
Taky to tak vidím. Proto mi doma dehet nesmí přes práh. :P
Jj, nafta je ďáblovo palivo :hhura:
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od Nicco » 10.10.2011 22:34

Citronek píše: Jj, nafta je ďáblovo palivo :hhura:
Pamatam sa ako to povedal Clarkson, ked mal ako hosta Hamiltona a pytal sa ho, v akom aute jazdi v sukromi - ze vraj nejaky Mercedes CDI
Takze z nafty sa stalo luxusne palivo - s turbom to ma zatah, z odhlucenim v Mercedese to prestava nitovat, s filtrom to nedymi, no a prospieva to penazenke, takze pozor na to :lol:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od misoo » 11.10.2011 08:31

Daj si pozor aby Hamilton nepovedal ze treba jest hovna, to potom zelam dobru chut ! :mrgreen:

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od georgi » 13.10.2011 22:31

Ale no tak Misoo, neziarli, ze nafta obsahuje viac energie nez benzin a sama o sebe je hlavnym produktom spracovania ropy, zatial co benzin je produktom vedlajsim a teda je to vlastne odpad :).
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od Nicco » 14.10.2011 11:11

V skutocnosti je benzin hlavnym produktom. Pomer je asi taky, ze z 10l ropy sa vyrobi 6l benzinu, 2l nafty, 1l kerosinu, 0.5l lahkych topnych paliv, 0.5 dalsich petro vyrobkov.
Co sa vyhrevnosti alebo energie tyka, uz si presne nepamatam, ale je to nejak tak, ze benzin ma vacsiu vyhrevnost, ale dieselov motor ma vacsiu ucinnost, kedze ma mensie odpadne teplo...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od georgi » 14.10.2011 19:20

Nicco, neber doslovne, musim si kopnut - anyways pri frakcnej destilacii sa medzi prvymi vyrobi benzin, takze je to vlastne len vedlajsi produkt na ceste k tym "skutocnym produktom" ;).

Benzin ma menej energie, ale uvolni ju rychlejsie, vdaka tomu ma vyssiu teplotu horenia napriek tomu, ze vyssiu vyhrevnost a teda aj viac energie ma nafta.

Update: Plati na litre, pri prepocte na kg je na tom lepsie benzin... sakra prekvapenie. Stale je to ale odpad :ble2:.
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2984
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od solfan » 14.10.2011 21:27

trochu OT: georgi, som si az teraz vsimol, ze si skoncil matfyz a ze robis v accenture :-)
ja som na tom rovnako, ono je to asi casta kariera matfyzakov :-)
ja to mam s tym rozdielom, ze som skoncil fyziku v 2003 a v accenture som n astupil v prahe a len pred dvoma tyzdnami :-D
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od Nicco » 15.10.2011 20:07

Normalne IT-acky motor ten 1.8 tdci. Aj kamos ho ma :mrgreen: a tiez vidim, ze vacsina v IT ma ojetinu v nafte - vacsinou su to mladi chalani, takze na nove ma len malokto.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od V12 » 15.10.2011 20:10

Aj ja som IT, tiez mam ojetinu v nafte. Kedze robim v potravinarskom priemysle, tak je plat biedny a ako si spravne poznamenal, na nove nie je :evil:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od spoofan » 16.10.2011 06:57

tiez IT a bola nafta :lol:
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od V12 » 16.10.2011 09:16

Bol ?
Co sa stalo, dufam ze si ho nezrusil, resp. Ti ho niekto nezrusil. A ked hladas nahradu, co tak toto ?

Kód: Vybrat vše

http://autobazar.autovia.sk/seat-leon-1-8i-20vt-sport-4x4-hatchback-m6-1043178
Osobne by som mu dal prednost aj pred ST-ckom, aj ked je to na 99% iba haldex.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od spoofan » 16.10.2011 17:18

nastastie predane, nezrusene...odcestoval som do USA a nechcel som, aby mi auto stalo pred barakom pol roka...

leony 1M mam velmi rad, jedneho mame este stale doma, asi to bude docasna nahrada...aj ked je to len 1.6
Je to urcite haldex, do leonov sa ine ani nedavalo. Lepsia je vsak stvorkolka s 1.9TDI a samozrejme edicia Cupra, pripadne Cupra R s 1.8 :mrgreen:
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od Nicco » 18.10.2011 16:27

K velké změně preferencí zákazníků došlo u paliva. V současné době s 55 % převládá zájem o ojeté automobily s dieselovým motorem, zatímco před 10 roky převládaly v 75 % nákupů motory benzínové. Přitom výhodnost nafty proti benzínu se ve stejném období spíše výrazně snížila. Patně je na vině růst ceny paliv, který nutí hledat levnější a alternativní cesty k provozu vozidel.
Z dnesneho clanku na Tipcars o trendoch v ojetinach.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od spoofan » 18.10.2011 16:46

Docela normalni trend...bohuzel jestli clovek narazi na spatny diesel, tak mu to sezere vic penez nez 2.5 V6 v benzinu
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host