Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Jak je to s tlumením vysokých frekvencí generovaných mimo kabinu (čerpadlo v nádrži). Pomůže na tyto vyšší frekvence spíš pěna (např. STP BTP) nebo pevnější pláty typu Dynamat Extreme? Je fakt, že zvuk negeneruje plech samotný, ani nerezonuje (zatlačení rukou na plech nic neudělá), ale pěnu bych spíš typoval na nižší frekvence. Díky.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
je to presne naopak, bitumenove platy na nizke frekvence, pena na vyssi
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Dík. Zkusím BTP a uvidíme. Tedy snad neuslyšíme 

Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
je tady nekdo, kdo tyhle drahe samolepici penove platy pouzil?? ..nejsem si jist, jak moc jsou ucinne, dost by mne to zajimalo
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Mam v aute 3 baleni STP BTP10 po 3 platech - mam ho na vsech sloupkach, strese, mezi motorem a kabinou (uvnitr) i ve vsech dverich. Dost to izoluje okolni zvuky - napriklad sanitku slysim az kdyz je blize
.
Aerodynamicky hluk se od 100km/h taky krasne snizil
Proti jinym penam ma vyhodu, ze se da zmacknout podle potreby i na 1mm a perfektne lepi.

Aerodynamicky hluk se od 100km/h taky krasne snizil

Proti jinym penam ma vyhodu, ze se da zmacknout podle potreby i na 1mm a perfektne lepi.

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Marťas píše:Mam v aute 3 baleni STP BTP10 po 3 platech - mam ho na vsech sloupkach, strese, mezi motorem a kabinou (uvnitr) i ve vsech dverich. Dost to izoluje okolni zvuky - napriklad sanitku slysim az kdyz je blize.
Aerodynamicky hluk se od 100km/h taky krasne snizil![]()
Proti jinym penam ma vyhodu, ze se da zmacknout podle potreby i na 1mm a perfektne lepi.
Ahoj prosimtě plánuji odhlučnit přepážku mezi mnou a motorem ( a pod pěnou na kapotě )



Diky moc

-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Ta přepážka by mě taky zajímala, ale asi nic pro mě. Nemám moc času se v autě vrtat
.
2 Milan86: Co máš za pěnu? Plánuju na plechy kapoty mezi žebra nalepit Dynamat extreme (zas tak moc ho nebude a tu trochu uživým) a přes celou plochu pro deku Dynamat Hoodliner. Snad to má cenu... BTW, koukal jsem jinde, že někdo to lepí i přes hadice od ostřikovačů, ale ty nechám raději přístupné. Trocha tepla od motoru jim v zimě může prospět...
Přepážku asi zkusím alespoň trochu jako medva na str. 24.

2 Milan86: Co máš za pěnu? Plánuju na plechy kapoty mezi žebra nalepit Dynamat extreme (zas tak moc ho nebude a tu trochu uživým) a přes celou plochu pro deku Dynamat Hoodliner. Snad to má cenu... BTW, koukal jsem jinde, že někdo to lepí i přes hadice od ostřikovačů, ale ty nechám raději přístupné. Trocha tepla od motoru jim v zimě může prospět...
Přepážku asi zkusím alespoň trochu jako medva na str. 24.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Milan86 : Mam celou podlahu krytou bitumenem (STP Gold) a na tom jeste STP BTP10 - to vse pod puvodnim kobercem, kde bylo jeste misto. Nevim, jak to je u Focusu s mistem ale penu bych moc blizko motoru nedaval kvuli teplu
Proto jsem ji daval dovnitr...


Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Marťas
No já na tu přepážku a pod tu pěnu ... ještě jsem to nezkoumal chci nějak dostat toto http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-silver.html a snad to utlumí ten šílenej řev a jinak ta pěna je toto ... http://www.renaultclub.cz/pictures/a1d6 ... f633cb.jpg
Nějak to objednám a pokusim se to tam vyplnit mno, jen nevim jestli z pod auta nebude lepší ... je to tam šíleně těsné a nic vyndavat nebudu
A DÍKY
Vewehr:
Přesně jak píšeš na straně 24. jak to má medva
chci taky 
No já na tu přepážku a pod tu pěnu ... ještě jsem to nezkoumal chci nějak dostat toto http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-silver.html a snad to utlumí ten šílenej řev a jinak ta pěna je toto ... http://www.renaultclub.cz/pictures/a1d6 ... f633cb.jpg
Nějak to objednám a pokusim se to tam vyplnit mno, jen nevim jestli z pod auta nebude lepší ... je to tam šíleně těsné a nic vyndavat nebudu


A DÍKY

Vewehr:
Přesně jak píšeš na straně 24. jak to má medva



-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Ještě přemýšlím, jestli polepit jen tu svislou část přepážky nebo i tu, co vybíhá pod plast. Asi podle toho, kolik zbude. Čím víc, tím líp, ale v tom teple už to taky nebude ono. BTW, jen pro zajímavost. Netušíte někdo, kolik tak má za jízdy vzduch v motorovém prostoru? Vzduch tam přeci jen proudí a motor je chlazený na kolem 90 st. blok, takže by to zas tolik být nemuselo (myslím třeba 60 st.C).
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- medva
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.01.2010 21:26
- Bydliště: Zlín
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Panove vzpomnel jsem si kdyz jsem lepil tu prepazku, ze kdyz se otevre kapota tak na leve strane vzadu pod oknem je takovy prazdny prostor ve tvaru krychle cca 15 cm hluboky (asi na neco co me chude vybavene vozidlo nema). Tak ten jsem tim bitumelem taky kompletne vylepil.
Ford Focus r.v. 6/2008 1.6 Duratec 74kW - Trend
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Medva: Díky za upozornění, určitě to taky vyplnim ... jinak jsem tam ted koukal jen tak informativně a neuvědomil jsem si, že mam udělaný ted nově LPG
Takže přez motor se tam skoro nedá dostat přez ty ptákovinky ... jedině nějak odendat ten plast, co v něm jsou stěrače apod - to proti zapadnutí bordelu do motoru ... takže snad to pak nějak odendám
... cca příští měsíc bych to chtěl udělat ,pokud teda nebude už sníh
Plánuji koupit 3x to balení -
http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-silver.html




Plánuji koupit 3x to balení -
http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-silver.html
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 06.10.2011 07:19
ohlučnění interiéru
Nazdar lidi. Mám FoFo 2005 diesel. Chci se zeptat jestli mitu může někdo potvrdit že to odhlučnění opravdu funguje? Mám vybranej i materiál. Buď vibraflex nebo STP SILVER. Chtěl bych jenom vědět jestli to opradu funguje a když nalepím i něco pod kapotu tak jestli ten motor půjde slyšet míň. Díky všem za zkušenosti.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
No můžeš si to tu přečíst a dozvíš se víc...
Nikdo neměřil hluk nějakým přístrojem před a po vytlumení, takže objektivně se nedá říct nakolik to pomohlo. Ale subjektivně je to lepší.
Pokud ti jde hlavně o hluk od motoru tak je důležité se zaměřit na přepážku mezi interiérem a motorem (nejlépe vytlumit zevnitř), a vytlumit kapotu.
Nikdo neměřil hluk nějakým přístrojem před a po vytlumení, takže objektivně se nedá říct nakolik to pomohlo. Ale subjektivně je to lepší.
Pokud ti jde hlavně o hluk od motoru tak je důležité se zaměřit na přepážku mezi interiérem a motorem (nejlépe vytlumit zevnitř), a vytlumit kapotu.
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Kapota tolik neda, ale hlavne prepazku....a ne Goldem nebo Silverem, ale BTP-ckem (ze sortimentu STP). Jinak mrkni ke me do galerky par stran od konce - je tam videt co a jakym zpusobem jsem tlumil (ikdyz to neni Ford, princip je stejny). Rozdil je fakt obrovsky, ale stravis u toho hromadu casu a vlastne i penez, navic je idealni tlumit behem leta...

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host