Downsizing
- viperk
- Zkušený
- Příspěvky: 1966
- Registrován: 23.06.2008 18:23
- Bydliště: Hodonín, work in Brno
- Kontaktovat uživatele:
Downsizing
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust
Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Downsizing
Trojvalec od Fordu
VW v celej Európe zvoláva motory TSI k výmene reťaze a rozvodov.
Motory 1.2TSI, 1.4TSI majú problémy so studenými štartami, preskakovanie reťaze, hlučný chod. Všeobecne sa špekuluje, že tieto problémy postihujú TSI motory len pri tvrdšom zaobchádzaní a že malé preplňované motory veľa zaobchádzania nevydržia
VW v celej Európe zvoláva motory TSI k výmene reťaze a rozvodov.
Motory 1.2TSI, 1.4TSI majú problémy so studenými štartami, preskakovanie reťaze, hlučný chod. Všeobecne sa špekuluje, že tieto problémy postihujú TSI motory len pri tvrdšom zaobchádzaní a že malé preplňované motory veľa zaobchádzania nevydržia
- SilverGhost
- Junior
- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: Downsizing
Podle mně dobré téma k diskuzi, i když nevím, jestli jsem správně pochopil, proč začíná zrovna odkazem na Fiat
Můj názor na downsizing je vcelku jednoduchý: bude se opakovat historie zavádění turbodieselů, hlavně v druhé fázi s commonrailem
Před >30 lety diesel ve vícero značkách (Mercedes, Peugeot...) platil za jednoduchý motor, kde se nemá co zkazit a vydrží půl milionu kilometrů. Pravda, na prospektech měl příliš slabé parametry. Něco takového se přece do 21.století nehodí
Před 5-10 lety byl obrázek již trochu jiný: stále rostoucí prodej výkonných a úsporných turbodieselů, které se bez nákladnější opravy/výměny něčeho málokdy dočkaly 200t km. Objevily se dříve zcela neznámé nákladné položky při servisu, které patřičně zvyšovaly příjem automobilek (viz: praskající hlavy, dvouhmotový setrvačník, vstřikovače, vstřikovací čerpadlo, turbodmychadlo, filtr pevných částic atd..).
Majitelé menších benzínů se tomu až donedávna smáli a leštili si svoje jednoduché benzínové stroječky, kde se skoro nemělo co zkazit (viz starobylá 1,6/74kW ). Nyní i na ně dojde
Můj názor na downsizing je vcelku jednoduchý: bude se opakovat historie zavádění turbodieselů, hlavně v druhé fázi s commonrailem
Před >30 lety diesel ve vícero značkách (Mercedes, Peugeot...) platil za jednoduchý motor, kde se nemá co zkazit a vydrží půl milionu kilometrů. Pravda, na prospektech měl příliš slabé parametry. Něco takového se přece do 21.století nehodí
Před 5-10 lety byl obrázek již trochu jiný: stále rostoucí prodej výkonných a úsporných turbodieselů, které se bez nákladnější opravy/výměny něčeho málokdy dočkaly 200t km. Objevily se dříve zcela neznámé nákladné položky při servisu, které patřičně zvyšovaly příjem automobilek (viz: praskající hlavy, dvouhmotový setrvačník, vstřikovače, vstřikovací čerpadlo, turbodmychadlo, filtr pevných částic atd..).
Majitelé menších benzínů se tomu až donedávna smáli a leštili si svoje jednoduché benzínové stroječky, kde se skoro nemělo co zkazit (viz starobylá 1,6/74kW ). Nyní i na ně dojde
- viperk
- Zkušený
- Příspěvky: 1966
- Registrován: 23.06.2008 18:23
- Bydliště: Hodonín, work in Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downsizing
odkazem na fiat začíná proto, že jsem se osobně ještě nesetkal s informací o přeplňovaným dvouválci
Všude max jenom tříválce...
Já nějak zásadně nejsem proti, ale mám pocit, že ty "vyhoněný" motory toho nemůžou moc vydržet.
Každej si to nechá do 100t km, pak to hodí do bazaru, kdo to potom bude v bazarech kupovat, to těžko říct.
Všude max jenom tříválce...
Já nějak zásadně nejsem proti, ale mám pocit, že ty "vyhoněný" motory toho nemůžou moc vydržet.
Každej si to nechá do 100t km, pak to hodí do bazaru, kdo to potom bude v bazarech kupovat, to těžko říct.
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust
Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13286
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Downsizing
Myslíte,že by se dalo oturbit babetu?Je to ta novější,dvourychlostní.Jedna se mi válí ve sklepě,tak bych ji vymakal a mohl bych s Brehowiczem cestou z práce dát závod kolem policajtů.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Downsizing
Ty s jednokvaltem tahám za sebou na biku,ale těm dvou..stačím jen stěží když dobře fouká do zad bo mám gumy jak sviň široké.
K těm malíčkým motorum.V malých autech tomu rozumím fakt to jede skoro na vzduch ,ale strkat tyhle zdechlinky do aut typu oktava,superb to bije na rozum ,netuším kdo to talčí víc jestli výrobní náklady nebo zelení ,ale papírové udaje nejsou zdaleka všechno co z toho když to má napsáno milion koníku a krouťák jak dislak když pak stačí naložit auto vyjet na dálnici a najednou jsou papírové hodnoty fuč a v nádrží se točí vír.
K těm malíčkým motorum.V malých autech tomu rozumím fakt to jede skoro na vzduch ,ale strkat tyhle zdechlinky do aut typu oktava,superb to bije na rozum ,netuším kdo to talčí víc jestli výrobní náklady nebo zelení ,ale papírové udaje nejsou zdaleka všechno co z toho když to má napsáno milion koníku a krouťák jak dislak když pak stačí naložit auto vyjet na dálnici a najednou jsou papírové hodnoty fuč a v nádrží se točí vír.
- SilverGhost
- Junior
- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: Downsizing
Podle toho, co jsem četl, to zatlačily ty "zelené" parametry stanovené pro auta. Problém je, jestli když se sečte ekologický "přínos" toho všeho dohromady, jestli to fakt je lepší než předtímBrehowicz píše:... výrobní náklady nebo zelení ,ale papírové udaje nejsou zdaleka všechno co z toho když to má napsáno milion koníku a krouťák jak dislak když pak stačí naložit auto vyjet na dálnici a najednou jsou papírové hodnoty fuč a v nádrží se točí vír.
Na druhou stranu třeba za deset let se to už tak vychytá, že to bude všechno spolehlivé a bezproblémové (teda až do těch plánovaných 200tkm ). Jenom je otázka, jestli za tu dobu už nepůjdeme třeba cestou vodíkových motorů
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů