Shell FuelSave Diesel
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Shell FuelSave Diesel
Nacpal sem to do firemni fabky - idealni auto na pokusy A tam mi zase prislo ze byl motor pruznejsi a tissi (ale muze to byt subjektivni protoze jsem pred tim tankoval na unicornu), kazdopadne jel sem trasu ostrava - zlin s prazdnym autem a naftou unicorn (hodne svizna jizda, prumer 98km/h) za 7,8l/100km a zpet sem jel s autem nalozenym tak ze lezelo na dorazech (taky hodne rychle, prumer 88km/H) za 6,4l/100km, stejna trasa, plyn na podlaze... Ale jak rikam srovnavam s unicorni naftou takze to neni moc objektivni jelikoz kdyz tam mam unicorn tak auto nejede a nechce se mu ani startovat...
- Dryha
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10.01.2011 17:26
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Shell FuelSave Diesel
tak ja na ni najezdil uz asi 2500km, chod a hlucnost motoru normalni, obcas mam akorat pocit ze je mirne linejsi odspodu, spotreba oproti drive brane Verve je o min. 0,5litru nizzsi jezdim denne HK-PCE tam a zpet, neco po okoli - beru po vicko a driv spotreba kolem 6,2, ted mam spotrebu 5,7 a dnes pred dovolenou budu tankovat a predbezny odhad je ze jsem najel jeste asi o 60km vic tzn. ze bych byl na 5,5 rekneme coz se mi libi, a jezdim tak kolem 100-110km/h mimo mesto
dalnice jezdim 2x mesicne do Teplic a spotreba driv 6,6, s tou shellkou 6,2 - pri rychlostech 140max.
jsem spokojen ... ale ta brutalni cena mi leze krkem ... 35,50 me fakt vytaci ... premyslim zkusit na dovcu po CR ten Globusacky Ultradiesel, v pernikove ho maji za 33,5 coz je o 2kc ...
dalnice jezdim 2x mesicne do Teplic a spotreba driv 6,6, s tou shellkou 6,2 - pri rychlostech 140max.
jsem spokojen ... ale ta brutalni cena mi leze krkem ... 35,50 me fakt vytaci ... premyslim zkusit na dovcu po CR ten Globusacky Ultradiesel, v pernikove ho maji za 33,5 coz je o 2kc ...
FoFik I combi, r.2001, 1.8TDDI - 66kW, stříbrňák moondust
... aktuálně MotoMyslivec Vícebarevný - 100kg laň spáchala sebevraždu
... aktuálně MotoMyslivec Vícebarevný - 100kg laň spáchala sebevraždu
- Hampy
- Junior
- Příspěvky: 349
- Registrován: 30.07.2010 09:40
- Bydliště: Teplice
Re: Shell FuelSave Diesel
Ahoj, tak na Shelláckou naftu FuelSave jsem teď vyjezdil pátou nádrž a průměrná spotřeba je něco pod 6,0 litru/100km. Jezdíme město/okresky/dálnice dá se říct na třetiny. Včera jsme se vrátili z vody - jeli jsme Vltavu, takže ve středu Teplice-Vyšší Brod (v autě 5 lidí a kufr narván po střechu), pak kvůli přemisťování aut z kempu do kempu projeta dvakrát trasa Vyšák-Boršov a včera večer cesta zpět do Teplic. Cesta je tak půl napůl dálnice/okresky - po okreskách jsme jeli kolem 100/120 a dálnice 130/150 (Ten 17km úsek po D3 jsme dokonce hnali kolem 170/180) a vypočtená spotřeba je rovných 6 litrů (ujeto lehce přes 800 km a ještě nesvítí rezerva). Takže podle mě bomba výsledek, brácha s Merglem B180 v benzinu jel za 10 litrů...
Ještě taková perlička, z Lovosic jsme jeli v šesti, aby se nemuselo jedno auto vracet, a v Teplicích nás samozřejmě ve 23.45 v neděli stavěli benga No naštěstí byla tma jak v pr... takže si ani čtyř lidí vzadu nevšimli, ale musím říct že těch pár minut než mě prolustrovali mě docela ponaučilo, že příště na jízdu v šesti kašlu
Ještě taková perlička, z Lovosic jsme jeli v šesti, aby se nemuselo jedno auto vracet, a v Teplicích nás samozřejmě ve 23.45 v neděli stavěli benga No naštěstí byla tma jak v pr... takže si ani čtyř lidí vzadu nevšimli, ale musím říct že těch pár minut než mě prolustrovali mě docela ponaučilo, že příště na jízdu v šesti kašlu
Snad brzy bude: Ford S-max
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Shell FuelSave Diesel
hmm, já tam liju klasickou naftu a Vif a na tuto spotřebu se dostanu taky a to i když zrovna Vif nedám. Když natankuju třeba u Glóbusu klasickou naftu a jezdím okrsky do 120 a dálnice 130, tak úplně v poho mám průměrnou 5,5 l/100.
Takže pánové fakt nevím, při jízdě po dálnici ve Švédsku ustálenou rychlostí 110km/hod - dle navigace, s plně naloženým autem spotřeba 4,8 l. A takovou spotřebu bych v poho měl i s českou naftou, ale v Čr nemám tu trpělivost se takhle plazit. Hlavně musí být auto v cajku, mám nyní na vstřikách 263 t. a furt origo a tankoval jsem hodněkrát třeba i u Ona nebo Unicornu, ale s Vifem...
Neříkám, že vyšší cetanový číslo není good, ale dle mě jen u modernějších motorů, než je ten můj, já jsem nikdy na spotřebě nepoznal rozdíl mezi Vervou, Aral Ultimate, Shell a jinou naftou. Takže se musím pousmát i nad půl litrovými rozdíly jistejch jedinců... Dle mě je to vždycky a jen o noze a hlavě. Kdyby aspoň někdo jel stejnou trasu ve stejným počasí i větru (protivětru) na tempomat někde po dálnici a měl tam rozdíl, tak tomu pak věřím, jinak ne.
A pro rýpaly, znova podotýkám verzi motoru, neřeším 2. či 3. generaci comon railu, která je na cetan. číslo mnohem citlivější
Takže pánové fakt nevím, při jízdě po dálnici ve Švédsku ustálenou rychlostí 110km/hod - dle navigace, s plně naloženým autem spotřeba 4,8 l. A takovou spotřebu bych v poho měl i s českou naftou, ale v Čr nemám tu trpělivost se takhle plazit. Hlavně musí být auto v cajku, mám nyní na vstřikách 263 t. a furt origo a tankoval jsem hodněkrát třeba i u Ona nebo Unicornu, ale s Vifem...
Neříkám, že vyšší cetanový číslo není good, ale dle mě jen u modernějších motorů, než je ten můj, já jsem nikdy na spotřebě nepoznal rozdíl mezi Vervou, Aral Ultimate, Shell a jinou naftou. Takže se musím pousmát i nad půl litrovými rozdíly jistejch jedinců... Dle mě je to vždycky a jen o noze a hlavě. Kdyby aspoň někdo jel stejnou trasu ve stejným počasí i větru (protivětru) na tempomat někde po dálnici a měl tam rozdíl, tak tomu pak věřím, jinak ne.
A pro rýpaly, znova podotýkám verzi motoru, neřeším 2. či 3. generaci comon railu, která je na cetan. číslo mnohem citlivější
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Shell FuelSave Diesel
A ještě jsem zapomněl, to vše na letních gumách o šířce 215, na zimákách jdu skoro o půl litru dolů, to užívám pouze 185ky...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.01.2013 22:05
Re: Shell FuelSave Diesel
Mel jsem v nadrzi cca 3 litry, pak jsem vzal bohuzel plnou Shell diesel fuelsave a motor (2.0 TDCi 103kW Mondeo) nejde tak pekne za plynem jako predtim, je hlucnejsi-chrochta, dychavicnejsi a dokonce pri vyjezdu na Cínovec při 80km/hod a 4. stupni prevodu mi zacal skubat motor (poprve v zivote) a mam najeto jen 55 tis. km. Proto toto palivo uz nikdy nekoupim a co nejdrive namycham s jinym vyrobcem. Doufam, ze neni problem nekde v motoru. Ujel jsem s tim pak 100km a nic neskubalo, nicmene projev motoru stale hlucny.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host