Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Marťas » 13.08.2011 21:15

Ja jsem daval 2 vrstvy 476-ky a nahoru jeste Hybrid V7...a vysledek :gott:
Finish byl srovnatelny s prirodnim karnaubou :bravo22:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od ZonixX » 13.08.2011 21:52

Martasi, jak dlouho si nechal "vytvrdnout" tu prvni vrstvu? ..zebych se domluvil s Kozlem na uschove :mrgreen: ...jojo, Hybrid by tomu dodal jeste vetsi lesk, koukal jsem na DW.. 8) k sealantu jsem se ale uz s kozmetikou nedostal :D
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Uživatelský avatar
marty2092
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 04.05.2011 12:05
Bydliště: Česká Lípa

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od marty2092 » 13.08.2011 22:13

Martas s tím má větší zkušenosti. Já to dělal poprvý a druhou vrstvu jsem dal jen na nárazník,kapotu a blatníky. Před rozleštěním jsem to nechal asi půl hoďky,tak nevím jestli to není málo.Druhou jsem tam napatlal po 24h. Jen jsem si říkal jestli nedávám tu vrstvu moc slabou. Tak se radši zeptám pro příště,jestli teda stačí nanést aplikátorem jen takový slabý film? Když už bych pak dával 2 vrstvy na celý auto. A určo ještě doobjednám detailer ChG Hybrid V7. Ptát jsem se měl asi před tím než jsem se do toho pustil,co? Tak se nezlobte na trubku :dih:
Byl Ford Focus II combi, 1,8TDCi 85kW, Black Panther, 2006
Je Ford C-Max 1,6i 16v 74kW, Red Tango, 2008
Obrázek
Galerie

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od ZonixX » 13.08.2011 22:24

zadna trubka :nazdravi: nechame si poradit.. nemas na tom co zkazit :palec_nahoru:
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Marťas » 13.08.2011 22:47

marty2092 - Pohoda, co resis? Vsak vysledek mas paradni...
V7 je jen takova tresnicka na dortu :palec_nahoru:. Je vyborny po kazdem dalsim myti, kdy s nim prebehnes za par minut auto a mas lesk jak blesk a obnovis tim vlastnosti vosku :bravo22:
Vosk nanasej lehce vlhkym aplikatorem a pouze v minimalnim mnozstvi, jinak se vosk spatne rozlestuje :!:

ZonixX - S Tebou je treba se o "tvrdnuti" bavit opatrne :mrgreen: ...
...no co uz :D - prvni vrstvu jsem rozlestil az za tmy a druhou daval hned rano, takze cca. 12h. Vzhledove nebyl s dalsi vrstvou poznat rozdil a vydrz je zatim vyborna. Poradny lesk se dostavil az s V7, samotny 476' vosk je hlavne o vydrzi...
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
marty2092
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 04.05.2011 12:05
Bydliště: Česká Lípa

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od marty2092 » 13.08.2011 23:21

Marťas díky :nazdravi: Tak jsem rád že jsem to nepřeháněl a dal tu vrstvu jen tak lehce. A ta půl hoďka před rozleštěním stačí?
Byl Ford Focus II combi, 1,8TDCi 85kW, Black Panther, 2006
Je Ford C-Max 1,6i 16v 74kW, Red Tango, 2008
Obrázek
Galerie

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Marťas » 13.08.2011 23:52

Urcite :palec_nahoru:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
marty2092
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 04.05.2011 12:05
Bydliště: Česká Lípa

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od marty2092 » 14.08.2011 11:41

Paráda :palec_nahoru: díky
Byl Ford Focus II combi, 1,8TDCi 85kW, Black Panther, 2006
Je Ford C-Max 1,6i 16v 74kW, Red Tango, 2008
Obrázek
Galerie

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Dzefer » 17.08.2011 20:50

tak ta zivica z borovice isla dole uplne luxusne s obycajnym riedidlom - C6000. :palec_nahoru:
Dnes som sa dostal k umytiu noveho tatosa aj zvonka, ten clay ma neprestane udivovat, to je super vec.
Vysledok po 7 hodinach :hhura:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BpuOJ3lQkV0[/youtube]

Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Milinko » 18.08.2011 10:01

Dzefer píše:tak ta zivica z borovice isla dole uplne luxusne s obycajnym riedidlom - C6000. :palec_nahoru:
ředidlem? 8O ...no nevím jestli udělalo ředidlo dobře tvému laku :idea:
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

Uživatelský avatar
Mufin01
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3959
Registrován: 04.10.2010 15:32
Bydliště: štatl jak sviňa

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Mufin01 » 18.08.2011 10:50

Chlapi, dorazila mně sóprava od Kuby, takže jako to pude, tak se na to vrhnu, ale ještě bych měl dotazy:
- po umytí nejspíš není potřeba sušit kastli přes použitím clay, nebo jo ?
- AG SRPem můžu přejet úplně všechno? (okna, světla, atd..)
- AG EGP je s plastama kamarád, nebo je mám před nanesením protekce raději oblepit páskou ?

Jak mě ještě nějaký dotaz napadne, tak vás hnedle zase budu otravovat :ble2:

dík

Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Milinko » 18.08.2011 11:18

Vím odpověď jen na první dotaz: Ne není to třeba. Po mytí auto rovnou přejeď clayem a lubrikantem. Poté opláchni, usuš a pokračuj dále v procesu...
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Dzefer » 18.08.2011 11:50

Milinko píše: ředidlem? 8O ...no nevím jestli udělalo ředidlo dobře tvému laku :idea:
ziadnu reakciu laku som nezaznamenal. Hned som to ale umyval vodou

Mufin01: Ja som pred clayovanim auto ususil, inak som mal na nom strasne vela vody. Navyse som umyval s tvrdou vodou a keby mi to zaschlo, na laku by bol vodny kamen a neviem, ci by sa to nespravalo ako nejake brusivo

Uživatelský avatar
Miguelicek
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2745
Registrován: 09.08.2008 16:31

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Miguelicek » 18.08.2011 16:14

Dzefer, krátká ukázka tvé práce, perfektní :perfect:

Uživatelský avatar
WnemOne
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 14.04.2008 16:27
Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od WnemOne » 18.08.2011 16:27

Mufin01 píše:Chlapi, dorazila mně sóprava od Kuby, takže jako to pude, tak se na to vrhnu, ale ještě bych měl dotazy:
- po umytí nejspíš není potřeba sušit kastli přes použitím clay, nebo jo ?
- AG SRPem můžu přejet úplně všechno? (okna, světla, atd..)
- AG EGP je s plastama kamarád, nebo je mám před nanesením protekce raději oblepit páskou ?

Jak mě ještě nějaký dotaz napadne, tak vás hnedle zase budu otravovat :ble2:

dík
- nemusíš, ale je to diskutabilné, napr. keď Máś veľkú prašnosť tak mokrá karoséria je najnáchylnejšia na uchytavanie prachu. Po takom laku clayovať nie je vždy sranda. (Čiže podľa tvojich podmienok) Neviem aký Máś lubrikant, ak AG, tak po ňom môžeš utierať do sucha (spravíš strechu => utreš ... atď) ak iný, tak treba kuk, či je oplachový.

- AGP len karoséria svetlá môžeš skúsiť, dokonca sa sňim daju "obnoviť" napr. gumy okolo okien, ktoré sú zoxidované (nie plasty !!! ) Svetlá môžeš, kedže sa jedná väčšinou o lakovaný polykarbonát, tušim.

-Nerobil som sním, ale nevidím dôvod prečo ho dávať na plasty, takže sa im vyhni radšej.

Good Luck :wink:
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů