CDPF

Moderátor:foki
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

CDPF

Příspěvek od V12 » 10.06.2011 11:44

Moze mi prosim niekto ozrejmit, co je to za vecicku ? Su s nim take iste problemy ako s klasickym DPF, alebo je to nejaka vylepsena verzia ? Diky.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: CDPF

Příspěvek od Nicco » 10.06.2011 12:36

Podla mna je to klasicky piaty vstrekovac rovno do DPF. Teraz to ma tak uz kazda automobilka. Problemy by s tym byt nemali, akurat to zvysuje spotrebu o par deci. Takze nema to eolys, ale vyplauje sa vstreknutim nafty priamo do DPF. Prva to dostala asi FIesta Econetic.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: CDPF

Příspěvek od V12 » 10.06.2011 13:10

Prave toto ma napadlo. Vraj to maju aj nove Mondea. Vie to niekto potvrdit ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: CDPF

Příspěvek od Nicco » 23.08.2011 14:13

Uz som to sice niekde do fora pisal, ale tam to radsej sem, ak by to niekto potreboval:

cDPF = s aktivním povrchem bez aditiv - model Ka, Fiesta, Mondeo, Kuga, S-Max/Galaxy 2.0, Transit (přední pohon)
aDPF = s aditivy do paliva pro urychlení regenerace - Focus/Cmax
vDPF = bez aditiv, s aktivním povrchem a tryskou pro odpar paliva přímo do výfukového potrubí - S-Max/Galaxy 2.2, Connect, Transit (zadní pohon)

http://www.tipcars.com/magazin-filtry-p ... -4645.html
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
mirec_pn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 17.08.2012 10:20
Bydliště: Trnava

Re: CDPF

Příspěvek od mirec_pn » 29.07.2013 14:50

Myslim, ze vsetci co tu mame Focus 1.6 TDCi 80kw a EURO5 , tak mame cDPF?
Takze by som tento cDPF mohol mat aj ja :) Este som nenasiel nadobku na EOLYS. Buduci tyzden idem do servisu, tak sa na to opytam.
Auto mam asi 4 mesiace. Zatial som postrehol, ze sa mi zvysila na dialnici spotreba asi 1 liter na dve minuty (asi regeneracia) a potom cvak nejake rele a spotreba zase v normale.
A dva krat sa mi hucal ventilator po vypnuti motora asi dve-tri minuty (klimu som nemal zapnutu)
V plane servisnych ukonov Ford pre moje vozidlo na ford etise som nenasiel ako casto menit EOLYS176 a servisnych intervaloch sa pise:

Filter Dieselovy filter pevnych castic vznetoveho motora: Kazdych 120 000 km - vymena - len verzie Duratorq-TDCi s urovnou emisii stupna IV, ak je to mozne (LTS 25 280 1)

Uživatelský avatar
mirec_pn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 17.08.2012 10:20
Bydliště: Trnava

Re: CDPF

Příspěvek od mirec_pn » 29.07.2013 14:58

Casopis MOT'or z 02/2010 o Ford Focus II 1.6 TDCI cDPF pise
Přílohy
MOTor_02_2010_Focus_cDPF.png

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: CDPF

Příspěvek od Nicco » 29.07.2013 15:07

Tipujem, ze FFII ma vzdy aDPF. Nadrzka je niekde pri zadnej naprave.
To aditivum sa pouziva na zvysovanie teploty horenia, kedze sa kedysi davli filtre do stredu auta, teda daleko od motora. Bezaditivove DPF su hned za turbom v prestore okolo motora (pred/za? katom)
P.S.Aktualna akcia:
https://www.fordservice.cz/novinky/dpf- ... stic-ford/
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: CDPF

Příspěvek od Nicco » 29.07.2013 15:20

Az si to nepomylili s Fiestou Econetic, ktora dostala cDPF, pretoze pred Euro5/2009 tam ziaden DPF nebol, tak tam uz dali rovno tento novy?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

pzad
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 22.02.2012 10:56

Re: CDPF

Příspěvek od pzad » 29.07.2013 21:33

Focus II HB 2011, 1.6 TDCi 80kw

Uživatelský avatar
mirec_pn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 17.08.2012 10:20
Bydliště: Trnava

Re: CDPF

Příspěvek od mirec_pn » 29.07.2013 22:13

K autu som dostal certifikat, ze moje FoFo ma spotrebu 4.5l/100km a emisie 119g CO2.
Tieto hodnoty sa spominaju aj v tychto clankoch o modernizovanych motoroch s cDPF.
mam cDPF? 8O

@Nicco: ta akcia Fordu na DPF je pre focusy 2004-2008. Ja mam 2009

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: CDPF

Příspěvek od Nicco » 30.07.2013 09:43

Tak potom je tam fakt cDPF, co je asi dobra sprava, aj ked niektori pisu, ze takyto filter riedi olej naftou, ale aDPF to robil tiez.
Mas ho pri motore alebo az pod autom?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: CDPF

Příspěvek od V12 » 30.07.2013 10:25

mirec_pn :
Daj VIN kod, skusim sa v katalogu pozriet, co je to za DPF.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
mirec_pn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 17.08.2012 10:20
Bydliště: Trnava

Re: CDPF

Příspěvek od mirec_pn » 30.07.2013 10:44

Poslal som ti ho SZ. Aj ja som zvedavy, ze co to mam za filter.
Dik

Uživatelský avatar
mirec_pn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 17.08.2012 10:20
Bydliště: Trnava

Re: CDPF

Příspěvek od mirec_pn » 01.08.2013 08:43

Takze mam cDPF, teraz neviem, ci je to vyhoda, alebo nevyhoda. Zatial vidim vyhodu v tom, ze nemusim dolievat Eolys176 a servisnych zaznamoch nie je spomenute, ze po 120000km vymenit. A asi az cas uvidi, ci su spolahlivejsie. Ale ine automobilky to uz nejaky cas pouzivaju a nie su s tym az take problemy: riedenie naftou, karbon, turbo...

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: CDPF

Příspěvek od Nicco » 01.08.2013 09:18

Myslym, ze to bude najjednoduchsi typ, iba s aktivnym povrchom, podobne ako katalyzator. Otazka je ci, tam prebieha nutene vypalovanie, ako u ostatnych typov. Jedine asi iba zvysenim vykonu motora a naslednym zvysenim teploty vo filltry.
Kolko si uz na tom najazdil? Mas uz nejake poznatky? - problem so zaplnenim? informuje to kontrolkou o pripadnej regeneracii?....
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Odpovědět

Zpět na „Technické informace + diagnostika“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host