djhell píše:Takze zacin znova a zacit od nejmekciho ?
Když už to má koupené a namontované na autě, tak nezbývá, než se s tím podvozkem nějak domluvit.
Jakou jste zvolili metodiku nastavování a testování?
To, že se dá nastavit 10-stupňově jak tvrdost stlačení tak roztažení je fajn.
Ovšem to, co by dávalo 100 kombinací možných nastavení tlumiče, je zredukováno na 10 tím, že je jen jeden regulační prvek a že tedy přenastavuješ současně tvrdost stlačení i roztažení.
Asi tím zkusili eliminovat zcela nesmyslné kombinace nastavení.
Ovšem eliminovali jich 90.
To je dost.
Myslím, že mezi nimi by už použitelné kombinace byly.
Nezbývá než věřit, že některá z těch 10 kombinací nastavení předků a i zadků bude použitelná i na kostrbaté okresce a na každodenní ježdění.
No a co tvoje auto?
Pořád ještě je moc nedotáčivé, nebo už se s tím nechá žít?
Jak je to ve srovnání s předchozím huštěním gum a jak to je ve srovnání s tím 5-kovým Golfem?
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.