Podle toho jak to popisuješ, stává se to při prudší akceleraci nebo deceleraci, kdy se motor pořádně zhoupne v silentblocích. Rozsvícení kontrolek oleje a dobíjení je následkem chcípnutí motoru. Zkusil bych hledat buď v obvodu ukostření motoru (přívod mínus pólu na masu motoru přes dracoun, tam bývá občas přechoďák mezi dracounem a kastlí) a nebo prověřit stav a průchodnost přívodního svazku kabelů, vedoucího k zapalování na motoru. Každopádně bych
ještě před kontrolou konektorů elektriky motoru zkusil nasimulovat pohyb motoru (ne moc násilně, citovka!)taháním a ohýbáním kabelových svazků včetně ukostření při spuštěném motoru klidně na volnoběhu. Pokud při tomto zkoušní motor chcípne, máš vyhráno! A bacha na pazoury, hůř přístupné svazky blízko rotujících věcí zkoušej ohýbat nějakou dlohou tyčkou, kterou můžeš v případě náhodného zachycení pustit a neublíží ti to! Když jsme v práci hledali nějaký přechoďák, dost často se stávalo, že po rozpojení, kontrole a následném zapojení konektoru závada opustila zařízení a objevila se až třeba po pár měsících (vždy když to bylo nejmíň potřeba) a nebo už vůbec (což až tak nevadilo, ale nedala se žádným podloženým závěrem odepsat). Jojo, elektrika když nefunguje, to je svinstvo

. Pak napiš, jak jsi dopadl, docela mě to zajímá.

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS