názor na ojetinu

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
KASHA
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 972
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od KASHA » 12.05.2011 15:25

Však říkám "Jde o to jak je auto moc poškozené" S vlnkou na střeše jeto na vrakáč, ikdyž se najdou i exoti co uříznou celou střechu a navaří z jinýho auta :nixw:
FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA :o), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

Uživatelský avatar
dzooky
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 20.04.2011 11:04
Bydliště: Presov
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od dzooky » 12.05.2011 21:39

V12 píše:Nevidel som este 1.8TDCI s DPF. Mozno ho maju domontovavany. A prakticky vsetky 1.6 TDCI 80kW DPF maju, pricom je obvykle pred 2. vymenou pri 240k km, resp. tretim dolievanim aditiva pri 180k km. No CZ/SK bazarnici z toho urobia super auta za super ceny s 80k km :nunu: a chudak majitel.
No som tu zas

Sskusil som vyhladat podla mojich parametrov a toto je vysledok: http://bit.ly/kOetVF
No a tu su 1.8cky kde pisu ze maju DPF
1. http://bit.ly/jwVdhQ
2. http://bit.ly/kGka1W

Dajake divne ne?
Ci len zlyhal ludsky faktor a chybycka se vloudila?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od V12 » 13.05.2011 08:14

Je to nejake divne. Hoci nic nie je nemozne, EKO dane mozu byt velmi zaujimave a u vozov s mensim predpokladanym nabehom kilometrov (kym najazdi obligatnych 200k ubehne viac rokov) sa dokonca dodatocna montaz DPF moze vyplatit. Ked sa na to ale pozriem cez cenu 1.6TDCI 80kW DPF, zmysel dodatocnej montaze sa opat vytraca. Neviem. Moze to byt omyl, alebo naozaj aj ta dodatocna montaz. Tipujem to ale na omyl.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
dzooky
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 20.04.2011 11:04
Bydliště: Presov
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od dzooky » 13.05.2011 10:43

Neviem co ako s tym ako su generovane nazvy aut ale oni to maju aj v nazve.
Napr.: Ford Focus Turnier 1.8 TDCi DPF
Nechce sa mi dajako verit, ze prave tento parameter je aj v nazve auta.

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Nicco » 13.05.2011 11:18

Vypytaj si VIN, ale neviem ako a preco by tam Ford daval DPF do tak stareho motora. Hlavne ked to prejde EURO4 bez filtra a dnes ho uz nevyrabaju, lebo EURO5. Fordu by sa neoplatilo na 1 rok vyvijat, testovat a montovat filtre a potom motor zahodit.
Neverim, ze si to niekto namontoval dodatocne, pretoze to je len tak easy, takze praktycky je to nemozne. Google pise, ze niektore Smaxy maju 1.8DPF, ale je to podla mna tiez hoax.

07 1.8TDCi Does my car have a DPF? - MikeTorque
None of the Ford 1.8 TDCi engines have a DPF.
Edited by MikeTorque on 25/07/2009 at 23:06
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od fofok » 13.05.2011 12:03

V De normálně domontovávaj DPF i na starý meďoury,aby mohli do center velkých měst,lidi jsou tam víc zelenější.Domontovat DPF jde pomalu na každej diesel.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
dzooky
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 20.04.2011 11:04
Bydliště: Presov
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od dzooky » 13.05.2011 12:55

Co pozeram mobile.de tak malo je 1.8ciek a tie nove vsetky maju DPF (aspon tak pisu)

Ked uz zhanam toho fokusika narazil som na jednu vec, naktoru ma upozornil kolega.
Ide o displeje na palubovke
Obrázek
Obrázek

Ak vidim spravne, ten druhy ma len jeden displej.
Chcem sa opytat na co sluzi ten horny (vacsi) displej.
Ked pozeram na obe auta, pri oboch pisu ze maju palubny pocitac, ci ten s dvoma ma viac funkcii ci ako?

DiKZ chalani
Naposledy upravil(a) dzooky dne 15.05.2011 16:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Nicco » 13.05.2011 13:02

Este existuje treti displej - Ambiente. Nieco ako v starej Fieste. Ukazuje iba km. Ten nejlepsi displej ukazuje datum a cas. Inak je datum na radiu. Je mozne, ze to ukazuje este dalsie veci - viac sa docitas v navode na pouzite, ktory sa da stiahnut z fordoriginalnedily.cz
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

MaxíC
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 108
Registrován: 14.05.2009 12:18
Bydliště:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od MaxíC » 13.05.2011 13:26

U straších focusů byl větší displej určen pro zobrazení jednoduchých symbolů z navigace.
Ford Kuga 1.5 EB, 2017
byl Ford Focus C-MAX, 1.6 Ti-VCT, 2005

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od V12 » 13.05.2011 13:26

Ak mam spravne info, nie je dolezity typ vybavy, ale typ radia - ak to ma navigaciu, na hornom displeji ukazuje navigacne pokyny vo forme sipiek a inych zalezitosti.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od foki » 15.05.2011 15:49

Nicco píše:Ale ked je to velmi buchnute spredu, tak ten nosnik nevyrovnas. musis ho odrezat a privarit novy z vrakoviska, tak ako ten Focus na videu. Podobne je strecha, stlpiky a zadne boky.
proc bys ho rovnal ? staci to odbodovat a pribodovat nove viz obrazek . , boky se taky daji menit , strecha taky ale ne tak ze preriznes sloupek a svaris .
podbeh.JPG
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od Nicco » 16.05.2011 09:43

Zaujumave. Myslel som, ze bodovacku pouzivaju iba vo vyrobe. Pravdepodobne asi maloktory origo servis ju bude mat.
Strecha aj nosnik sa da normalne kupit v autorizovanom servise? Cenovo to ale asi vyde 3x viac, ako odrezat na vrakaci a privarit. Samozrejme, pevnost a kvalita pozinku bude ako u noveho.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od V12 » 16.05.2011 12:12

Ved prave. Ked sa oprava urobi odborne - t. j. ziadna karboska a diely z vrakaca, ale poctiva vymena celych konstrukcnych casti skeletu, pevnost po oprave je rovnaka, ako z prvovyroby. Z hladiska prenosu a rozkladu sil nie je mozne nosnik odrezat kdekolvek a opat ho privarit. Tento postup ma jednu nevyhodu - cenu. Bude to podstatne drahsie, ako karboskovo - vrakacova metoda. Napriklad priehradove vylozniky zeriavov sa nesmu opravovat vyrovnavanim. Je potrebne ohnuty prvok odrezat od stycnikov a navarit novy. Akekolvek rovnanie uplne rozhadze rozklady sil. Kto si chce vyskusat, co je to rozklad sil, odporucam velmi jednoduchu a genialnu "hru" BridgeBuilder.
Naposledy upravil(a) V12 dne 16.05.2011 12:19, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od foki » 16.05.2011 12:12

Nicco píše:Zaujumave. Myslel som, ze bodovacku pouzivaju iba vo vyrobe. Pravdepodobne asi maloktory origo servis ju bude mat.
Strecha aj nosnik sa da normalne kupit v autorizovanom servise? Cenovo to ale asi vyde 3x viac, ako odrezat na vrakaci a privarit. Samozrejme, pevnost a kvalita pozinku bude ako u noveho.

bodovacku ma mýt kazdy autorizovany servis , u nas maji i jednostrannou , tzn boduje jen z jedne strany v nepristupných mistech . a co jsem slysel tak stala kolem 400t kc .
strecha i predni podbeh se da koupit cena je cca 1x vic nez vrakoviste , ale zase je to v bodech a je to jak to ma být . na nosnik más odkaz výše .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

martincihak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 21.01.2010 07:55

Re: názor na ojetinu

Příspěvek od martincihak » 16.05.2011 13:50

Bodovací kleště se dají udělat z obyčejné svářečky ... variantně lze koupit kleště s kabely a použít domácí svářečku a nebo lze koupit kleště za pár tisícovek.

http://www.peddy.cz/svareci-technika/bo ... ular-20-ti

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů