TDCi čerpadlo ... :-(
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2011 07:56
TDCi čerpadlo ... :-(
focus 1.8 TDCi / 85 kW, r.v. 2007, vytačím třeba 2 jku na 3.500 a výš ... v jednom okamžiku jako by se motor zahltil nebo mu doslo palivo jako by to cukne zkratka to nemá plynulý chod od 1.000 - do 5.000 rmp. ps: nedeje se to pokazde, kdyz uz to jednou vytocim a jedu tak uz to podruhe v te jizde neudela, nemuze to byt čerpadlo ? ps: čím pak to ? diky
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: TDCi čerpadlo ... :-(
Nemoze to byt plynovy pedal ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- losky
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 17.02.2011 08:01
- Bydliště: Plzeň
Re: TDCi čerpadlo ... :-(
Cerpadlo se takto neprojevuje.
Spise egr, nebo ovladaci ventil turba.
Plynovy pedal je taky dost pravdepodobny.
nic z uvedeneho neni zavratna castka.... EGR se da i zaslepit to je tady na foru popsano dobre.
Spise egr, nebo ovladaci ventil turba.
Plynovy pedal je taky dost pravdepodobny.
nic z uvedeneho neni zavratna castka.... EGR se da i zaslepit to je tady na foru popsano dobre.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
- gerbil
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 05.04.2009 17:58
- Bydliště: Fridex Mystex :-)
Re: TDCi čerpadlo ... :-(
nejsem mechanik, proto se k technickýcm věcem moc nevyjadřuju, ale mám stejný motor, tak jeden můj názor. Tento 8v motor je v 3,5tis. otáčkách už totálně bez dechu, nemluvě o tom, jestli ho teda vytáčíš víc. Od 4,5 tis. začíná na otáčkoměru červené pole...
Cukat by samozřejmě neměl (co třeba přicpaný naft. filtr...?)...
Možná jsem na svůj motor až přehnaně hodný, ale mně připadá točit na dvojku 3500 rpm a víc jako zhovadilost. Já už tam mívám (při normální, nesportovní jízdě) trojku o 1000 otáček níž...
Sorry, pokud je to OT, ale plynulost chodu od 1 do 5 tis. otáček jsem u tohoto motoru opravdu ještě nezkoušel...
Cukat by samozřejmě neměl (co třeba přicpaný naft. filtr...?)...
Možná jsem na svůj motor až přehnaně hodný, ale mně připadá točit na dvojku 3500 rpm a víc jako zhovadilost. Já už tam mívám (při normální, nesportovní jízdě) trojku o 1000 otáček níž...
Sorry, pokud je to OT, ale plynulost chodu od 1 do 5 tis. otáček jsem u tohoto motoru opravdu ještě nezkoušel...
FF2 HB, 1.6i
historie: Mondeo (MkIII) 2.0 TDCi; FF II 1.8 TDCi; Escort MK VII 1.8i; Punto I
"... vodka s příchutí je pro buzny a těhotný ženský. Nevybírej si..."
historie: Mondeo (MkIII) 2.0 TDCi; FF II 1.8 TDCi; Escort MK VII 1.8i; Punto I
"... vodka s příchutí je pro buzny a těhotný ženský. Nevybírej si..."
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2011 07:56
Re: TDCi čerpadlo ... :-(
Diky, lze tyto zavady zjistit na diagnostice ? nebo to v servisu musim ukazat ... coz je dosti slozite kdyz to neudela pokazdelosky píše:Cerpadlo se takto neprojevuje.
Spise egr, nebo ovladaci ventil turba.
Plynovy pedal je taky dost pravdepodobny.
nic z uvedeneho neni zavratna castka.... EGR se da i zaslepit to je tady na foru popsano dobre.

- losky
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 17.02.2011 08:01
- Bydliště: Plzeň
Re: TDCi čerpadlo ... :-(
Diagnostika vetsinou ukaze vsechyn tri popsane zavady. Casto ale ukaze i chyby, ktere bud byly vyreseny, nebo se jiz neobevuji.
U nas se to resilo vetsinou tak, ze jsme prijeli, vytahli chyby, vymazali pamet, jeli na testovaci jizdu tak aby se chyba projevila a pak zase vytahli chyby.
U nas se to resilo vetsinou tak, ze jsme prijeli, vytahli chyby, vymazali pamet, jeli na testovaci jizdu tak aby se chyba projevila a pak zase vytahli chyby.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2011 07:56
Re: TDCi čerpadlo ... :-(
Ahoj, tak jsem to mel na diagnostice a zadna chyba se neobjevila ... "bez chyby". Pritom auto pri vytočeni obcas cukne ... 1x behen jizdy a pak uz ne jako by se nedostavalo naftylosky píše:Diagnostika vetsinou ukaze vsechyn tri popsane zavady. Casto ale ukaze i chyby, ktere bud byly vyreseny, nebo se jiz neobevuji.
U nas se to resilo vetsinou tak, ze jsme prijeli, vytahli chyby, vymazali pamet, jeli na testovaci jizdu tak aby se chyba projevila a pak zase vytahli chyby.

- L_u_k_y_n
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: TDCi čerpadlo ... :-(
to Jirka:
teda nevim, ale jestli s tím budeš jezdit i nadále tak jak popisuješ, tak se dá v celku s úspěchem očekávat, že tvejch problémů bude přibývat
Doporučil bych ti, aby jsi se nějak obecně seznámil s dieselovými motory, jejich charakteristikou a pak bys nemoh napsat takovou hovadinu: "zkratka to nemá plynulý chod od 1.000 - do 5.000 rmp"
teda nevim, ale jestli s tím budeš jezdit i nadále tak jak popisuješ, tak se dá v celku s úspěchem očekávat, že tvejch problémů bude přibývat

Doporučil bych ti, aby jsi se nějak obecně seznámil s dieselovými motory, jejich charakteristikou a pak bys nemoh napsat takovou hovadinu: "zkratka to nemá plynulý chod od 1.000 - do 5.000 rmp"
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: TDCi čerpadlo ... :-(
Jako 1. bych dal palivový filtr,a kouknul jestly v hadičce nebo spojích ti to nepřisává vzduch,egr funguje za určitých podmínek takže tam je možnost ale dělalo by to jiný věci šlo by to do nouzáku atd. pak by to mohl být plynový pedál a to zjistíš že by sis musel pamatovat určitou polohu jeho a v té by ti to občas udělalo,ale jako první kouknout kolem palivového čerpadla,čerpdlo je nepravděpodobné protože by to dělalo furt a ztrácelo výkon atd.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů