TDCi čerpadlo ... :-(

Odpovědět
jirka bohutin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2011 07:56

TDCi čerpadlo ... :-(

Příspěvek od jirka bohutin » 08.04.2011 00:29

focus 1.8 TDCi / 85 kW, r.v. 2007, vytačím třeba 2 jku na 3.500 a výš ... v jednom okamžiku jako by se motor zahltil nebo mu doslo palivo jako by to cukne zkratka to nemá plynulý chod od 1.000 - do 5.000 rmp. ps: nedeje se to pokazde, kdyz uz to jednou vytocim a jedu tak uz to podruhe v te jizde neudela, nemuze to byt čerpadlo ? ps: čím pak to ? diky

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Příspěvek od V12 » 08.04.2011 06:02

Nemoze to byt plynovy pedal ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
losky
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 17.02.2011 08:01
Bydliště: Plzeň

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Příspěvek od losky » 08.04.2011 08:15

Cerpadlo se takto neprojevuje.
Spise egr, nebo ovladaci ventil turba.
Plynovy pedal je taky dost pravdepodobny.

nic z uvedeneho neni zavratna castka.... EGR se da i zaslepit to je tady na foru popsano dobre.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia

Uživatelský avatar
gerbil
Junior
Junior
Příspěvky: 204
Registrován: 05.04.2009 17:58
Bydliště: Fridex Mystex :-)

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Příspěvek od gerbil » 08.04.2011 08:58

nejsem mechanik, proto se k technickýcm věcem moc nevyjadřuju, ale mám stejný motor, tak jeden můj názor. Tento 8v motor je v 3,5tis. otáčkách už totálně bez dechu, nemluvě o tom, jestli ho teda vytáčíš víc. Od 4,5 tis. začíná na otáčkoměru červené pole...
Cukat by samozřejmě neměl (co třeba přicpaný naft. filtr...?)...

Možná jsem na svůj motor až přehnaně hodný, ale mně připadá točit na dvojku 3500 rpm a víc jako zhovadilost. Já už tam mívám (při normální, nesportovní jízdě) trojku o 1000 otáček níž...
Sorry, pokud je to OT, ale plynulost chodu od 1 do 5 tis. otáček jsem u tohoto motoru opravdu ještě nezkoušel...
FF2 HB, 1.6i
historie: Mondeo (MkIII) 2.0 TDCi; FF II 1.8 TDCi; Escort MK VII 1.8i; Punto I
"... vodka s příchutí je pro buzny a těhotný ženský. Nevybírej si..."

jirka bohutin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2011 07:56

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Příspěvek od jirka bohutin » 08.04.2011 12:01

losky píše:Cerpadlo se takto neprojevuje.
Spise egr, nebo ovladaci ventil turba.
Plynovy pedal je taky dost pravdepodobny.

nic z uvedeneho neni zavratna castka.... EGR se da i zaslepit to je tady na foru popsano dobre.
Diky, lze tyto zavady zjistit na diagnostice ? nebo to v servisu musim ukazat ... coz je dosti slozite kdyz to neudela pokazde :-(

Uživatelský avatar
losky
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 17.02.2011 08:01
Bydliště: Plzeň

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Příspěvek od losky » 08.04.2011 13:07

Diagnostika vetsinou ukaze vsechyn tri popsane zavady. Casto ale ukaze i chyby, ktere bud byly vyreseny, nebo se jiz neobevuji.
U nas se to resilo vetsinou tak, ze jsme prijeli, vytahli chyby, vymazali pamet, jeli na testovaci jizdu tak aby se chyba projevila a pak zase vytahli chyby.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia

jirka bohutin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2011 07:56

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Příspěvek od jirka bohutin » 22.04.2011 20:57

losky píše:Diagnostika vetsinou ukaze vsechyn tri popsane zavady. Casto ale ukaze i chyby, ktere bud byly vyreseny, nebo se jiz neobevuji.
U nas se to resilo vetsinou tak, ze jsme prijeli, vytahli chyby, vymazali pamet, jeli na testovaci jizdu tak aby se chyba projevila a pak zase vytahli chyby.
Ahoj, tak jsem to mel na diagnostice a zadna chyba se neobjevila ... "bez chyby". Pritom auto pri vytočeni obcas cukne ... 1x behen jizdy a pak uz ne jako by se nedostavalo nafty :-)

Uživatelský avatar
L_u_k_y_n
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 10.04.2009 14:26
Bydliště: Praha-východ

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Příspěvek od L_u_k_y_n » 26.04.2011 11:14

to Jirka:
teda nevim, ale jestli s tím budeš jezdit i nadále tak jak popisuješ, tak se dá v celku s úspěchem očekávat, že tvejch problémů bude přibývat :irre:

Doporučil bych ti, aby jsi se nějak obecně seznámil s dieselovými motory, jejich charakteristikou a pak bys nemoh napsat takovou hovadinu: "zkratka to nemá plynulý chod od 1.000 - do 5.000 rmp"
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Příspěvek od zuntak » 28.04.2011 13:01

Jako 1. bych dal palivový filtr,a kouknul jestly v hadičce nebo spojích ti to nepřisává vzduch,egr funguje za určitých podmínek takže tam je možnost ale dělalo by to jiný věci šlo by to do nouzáku atd. pak by to mohl být plynový pedál a to zjistíš že by sis musel pamatovat určitou polohu jeho a v té by ti to občas udělalo,ale jako první kouknout kolem palivového čerpadla,čerpdlo je nepravděpodobné protože by to dělalo furt a ztrácelo výkon atd.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů