Inzerat uz neexistujegen24 píše:samozřejmě, že uvádí necelých 90 tisíc. viz. http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/8732642
Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
Lada2
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.03.2011 14:39
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Dobrý den
prosím o dekódování vin: WF05XXGBB56B88158
Mnohokráte děkuji
prosím o dekódování vin: WF05XXGBB56B88158
Mnohokráte děkuji
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
WF05XXGBB56B88158Lada2 píše:Dobrý den
prosím o dekódování vin: WF05XXGBB56B88158
Mnohokráte děkuji
11.09.2006
Mondeo 2001-2007
5 Dveřový Sedan
Série 40
2.0L Duratec HE SEFI (145PS)
5rychl. manuální - MTX75
LHD FWD
4.06
Emisní stupen IV
Automatické Řízení Teploty
(+)"D"
Stříbrná Stardust (metalická)
Ink Blue Tria
prva registracia ... 11/10/2006
...... Km
offline
V Továrně Vyrobený Genk
Bez laku na speciální objednávku
Bez výbavy RSO
(+) Futura X SIP
S elektronickou regulací
VP aplikační nálepka
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Tónované sklo
S přístr. deskou s jedním odstínem
S Izolátorem
Bez stresního nosice
Úzký boční výlis. B - barva karos.
With Upper Rear Glass Spoiler
Se Sklopným Zpětným Zrcátkem
Duál.el.ovlád.vyhřív.vnějs.zrcátka
Stř.konzola/opěrka se schránkou
S man.bederní podp.spolujezdce
Bez klimatizace sedadla řidiče
Bez klimatizace sedadla spolujezdce
Bez zadního vyhřívaného sedadla
S varovným gongem bezp. pásu
s el. ovl sedadla rid. ve 2 smer.
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Madlo zadních dveř.v barvě karos.
s hlavicí red. páky pot. kuzí
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
Se Stěračem/Omývačem Zadního Okna
Bez Střesního Okna
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
Deployable Anti-W'Lash Restr
S inteligent. airbagem řidiče
S inteligentním airbagem spoluj.
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
s ocelovým náhr. kolem
(+) Zadni tlumice standard
Se slitin.koly 6,5 x 16" Trend
205/55VR-16 BSW Tyre
With Conventional Spare Tyre
Se Standardním Zavěsením
Madlo ruční brzdy VP včetně manzety
bez asistenta nouz. brzdení
Protiblok. brzd. systém vsech kol
S Protispin.Trakčním Systémem
S Filtr Pylový
Bez Ohřívače
S kozeným potahem volantu
Bez Pomocného Ohřívače
Bez Poplasného Zařízení Proti Odciz
Standardní akumulátor
Bez přípravy pro rádio
Vyssí verze s CD/MP3/AM/FM rádio
S anténou pro výberový príjem
4 repro vys.série koaxiální
S rodinným zábavním systémem V2
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
Se zapalovacem cigaret
S Předními Mlhovkami
Kde si ho nasiel ? Aj ja chcem prave takyto !
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
Lada2
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.03.2011 14:39
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Díky -nabízí mi ho známý z Německa-jeho kamarád má autoservis a nabízí toto auto, ale nebyl mi schopen říct, co tam má za výbavu.Ještě tak kdybych někde dokázal ověřit km.
Trochu se mondeí bojím hlavně rozvodů(některým vydrželi sotva 100tis.) a setrvačníku.Klapky půjdou ven rovnou.
Ještě zvažuji zda raději než toto 2,0 benzín nevzít 1,8SCI-tam je standardně plná výbava GHIA.
Trochu se mondeí bojím hlavně rozvodů(některým vydrželi sotva 100tis.) a setrvačníku.Klapky půjdou ven rovnou.
Ještě zvažuji zda raději než toto 2,0 benzín nevzít 1,8SCI-tam je standardně plná výbava GHIA.
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Mondeo 2.0i a rozvod vydrzal 100 tisic ? To je podla mna blbost, ma to retaz a tie motory maju povest, ze su neznicitelne. Nieco sa mi ale zda, ze tento problem mali prave 1.8 SCi, skus sa spytat strycka googla...
EDIT :
Kamarat na DE fore nasiel, ze SCi uz nikdy viac :
V debate sa tam pise ze u tychto motorov je problematicka rozvodova retaz (ca. 600 euro oprava) a ze je to casty problem u tychto motorov i pri malo km.
EDIT :
Kamarat na DE fore nasiel, ze SCi uz nikdy viac :
Kód: Vybrat vše
http://www.motor-talk.de/forum/nie-wieder-sci-motor-t2231607.htmlDV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
dexik
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 01.03.2011 16:50
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Prosím, je možné zjistit info o connectu vin WF0TXXTTPT4G35605.
Děkuji.
Děkuji.
- fatran
- Nováček

- Příspěvky: 26
- Registrován: 11.03.2011 11:43
- Bydliště: Martin, SK
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Prosim o dekodovanie: WF0NXXWPDN2U04509
Dakujem mnohokrat
Dakujem mnohokrat
Ford Focus 1,6 TDCi 85 kW, combi, Silver Moondust 2012
- Peca85
- Junior

- Příspěvky: 285
- Registrován: 31.07.2010 15:10
- Bydliště: Zlín
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Zdravim, prosim o dekodovani VIN WF05XXWPD55P75823. Diky.
Skoda Fabia II Combi
supercharger & turbocharger 
ex. Ford Mondeo MK4 2008, 2,0TDCi, Titanium X
ex. FFII 2,0TDCi, Sport, 2005, 121kW/401Nm, Cabrio bumper, Eibach ProKit
ex. Ford Mondeo MK4 2008, 2,0TDCi, Titanium X
ex. FFII 2,0TDCi, Sport, 2005, 121kW/401Nm, Cabrio bumper, Eibach ProKit
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24948
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Transit Connect, Lynx DI 1,8 (75 k), Diamond White No.2dexik píše:Prosím, je možné zjistit info o connectu vin WF0TXXTTPT4G35605.
Číslo VIN: WF0TXXTTPT4G35605
Datum výroby: 14.04.2004
Řada vozidla: Transit Connect
Typ kabiny: Dodávka Pro Pravidelné Trasy
Řada: Série 65
Motor: Lynx DI 1,8 (75 k)
Převodovka: 5rychl. manuální - MTX75
Strana řízení: LHD FWD
Stálý převod rozvodovky: 4.06
Emise: Stupeň emisí LDT III
Klimatizace: Mauální Klimatizace
Území: (+)"CZR"
Lak: Diamond White No.2
Látka čalounění: Escher
Plná přepážka / Pevné skleněné okno
Zavěšené zadní dveře
Závod: Otosan (Turkey)
Tónované termílní sklo
Zadní krycí panel
1ks oblouku jako výlisek na boku
Vyhř. a dálkově ovládaná zrcátka
Sedadla sada 3
6poloh sedadla řidiče
bez bočních airbagů
Kuřácká výbava
El. zásuvka vzadu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
lukasbertone
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2011 21:14
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Prosím o dekodování tohoto vin: WF05XXWPD55R80484
Děkuji.
Děkuji.
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24948
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Focus, 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS), Stríbrná Moondust (met)fatran píše:Prosim o dekodovanie: WF0NXXWPDN2U04509
Číslo VIN: WF0NXXWPDN2U04509
Datum výroby: 06.06.2002
Řada vozidla: Focus
Typ karoserie: Kombi
Verze: Série 32
Motor: 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS)
Převodovka: 5rychl. manuální - B5/IB5
Strana řízení: LHD FWD
Stálý převod rozvodovky: 4.06
Emise: 2000 EEC (EEC 7)
Klimatizace: Mauální Klimatizace
Území: (+)"E"
Lak: Stríbrná Moondust (met)
Látka čalounění: Martre
Vyrobeno v závodě Valencia bez zástěrek
Security Lock Group 12
bez ESP
El. přední okna
Střešní nosič bez příčníků
Dálk. ovl. vyhř. zrcátka v barvě karosérie
Centrální zamykání + DO
bez cyklovače
Airbagy
Zadní brzdové kotouče
ABS
6000CD RDS EON
Kuřácká výbava
Přední mlhovky
Ruční řízení dosvitu reflektorů
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24948
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07, 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10, Modra Jeans (met)Peca85 píše:Zdravim, prosim o dekodovani VIN WF05XXWPD55P75823. Diky.
Číslo VIN: WF05XXWPD55P75823
Datum výroby: 07.04.2005
Řada vozidla: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Typ karoserie: 5 Dveřový Sedan
Verze: Série 15
Motor: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Převodovka: 6st. manuální převodovka - MMT6
Strana řízení: LHD FWD
Emise: 2000 EEC (EEC 7)
Klimatizace: Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
Území: (+)"I"
Lak: Modra Jeans (met)
Látka čalounění: Rack
Vyrobeno v závodě Valencia
Security Lock Group 1
Convenience Group
bez ESP
El. přední okna
Přední podlahový koberec
Vyhř. zrcátka
Centrální zamykání + DO
Cyklivač
Airbagy
Minirezerva
Proměnné zavěšení
Sport. přední sedadlo
Zadní parkasistent
ICE 6
Kuřácká sada typ 2
Přední mlhovky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24948
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07, 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10, Diamond White No.2lukasbertone píše:Prosím o dekodování tohoto vin: WF05XXWPD55R80484
Číslo VIN: WF05XXWPD55R80484
Datum výroby: 24.06.2005
Řada vozidla: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Typ karoserie: 5 Dveřový Sedan
Verze: Série 35
Motor: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Převodovka: 6st. manuální převodovka - MMT6
Strana řízení: LHD FWD
Emise: 2000 EEC (EEC 7)
Klimatizace: Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
Území: (+)"E"
Lak: Diamond White No.2
Látka čalounění: Cubical
Vyrobeno v závodě Valencia
Security Lock Group 1
Convenience Goup 3
bez ESP
El. okna
Chlazená příruční schránka
Minikonzola nad hlavou
Přední podlahový koberec
Elchrom. zrcátko
Vyhř. zrcátka
Centrální zamykání + DO (vyklápěcí klíč)
AUTOstěrače
Airbagy
ABS
Kožený volant + tempomat
Reostat
ICE Feature Pack 20
Kuřácká výbava
Autom. spínaná světla
Přední mlhovky
Autom. ovl. světel
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
lucamy
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.04.2011 11:26
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
ahojky, prosím vás o pomoc s dekódováním VINU:
WF0WXXGBBW605666
http://www.autoadler.cz/ford-mondeo-idA410-10/
jedná se přímo o auti v odkaze..šli by jste do toho???? díky moc za info....
WF0WXXGBBW605666
http://www.autoadler.cz/ford-mondeo-idA410-10/
jedná se přímo o auti v odkaze..šli by jste do toho???? díky moc za info....
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24948
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: dekodovanie VIN - info na prvni straně
kratke VINlucamy píše:WF0WXXGBBW605666
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

