Aky je 2.0 Duratec HE ?
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Tak to je smola, necital som doteraz na webe ze by s HE mali byt s alternatorom problemy, ked tak ma opravte aby som sa pripravil na podobny problem... Je evidentne, ze sem tam sa nieco na nasich HE poser.. Ja zvazujem pri najblizej navsteve servisu (budu mi menit pruziny + geometria) dat skontrolovat vsetko co moze sposobat problem s motorom... skrtiace klapky a alternator som ale riesit nemal v plane... neviem, s otackami ani nestandardnymi zvukmi problem zatial nemam... pozeral som v servisnych intervaloch info o alternatore a skrtiacich klapkach a do 120 000 km ziadna zmienka o vymene ak som dobre lustil anglicky text... taktiez vymena sviecok by mala byt az po 100 000 km, aj ked je tam poznamka, ze pri castej pomalej jazde v meste je doporucenie menit po 60 000 km, a kedze moje avetko jazdilo po koline a ma 67 tisic za sebou, asi by bolo vhodne sviecky vymenit... uvidime, mozno to vyriesi problem so startovanim a dusenim motora pri rozbiehani za studena (tu musim vzdy nechat par sekund nechat motor bezat na volno a potom je vsetko ok)...
Este jedna poznamka ku skrtiacim klapkam, tu viem ze bol problem ked sa zacal 2.0 HE montovat do mondeav 2001, ale bol som v tom, ze tento problem bol vyrieseny nejakou drobnou zmenou na vyhotoveni systemu klapiek a ze s tymto by uz u motoru vyrobeneho v roku 2005 a neskor problem byt nemal, aj ked rest hovori o opaku...
Este jedna poznamka ku skrtiacim klapkam, tu viem ze bol problem ked sa zacal 2.0 HE montovat do mondeav 2001, ale bol som v tom, ze tento problem bol vyrieseny nejakou drobnou zmenou na vyhotoveni systemu klapiek a ze s tymto by uz u motoru vyrobeneho v roku 2005 a neskor problem byt nemal, aj ked rest hovori o opaku...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Nech si proměřit palivové čerpadlo,při diagnostice to nic neukáže ale při zátěži se nerozjede nebo vynechává, taky mě to ze stejnýma příznakama dělalo tři měsíce a pak jsem nenastartoval vůbec. Po nenastartování zkus tlak paliva na liště, jestli nic nevystříkne, tak nemusíš nic proměřovat a rovnou čerpadlo vyměnit. To odchází pravidelně u těchto motorů po životnosti 130 - 150 tisících km, tak počítej s tím že ta tvoje kára má o 100 tisíc km více. Každý motor musíš nechat pár sekund prohřát, pro promazání, načtení hodnot z čidel do ŘJ , aby ta mohla doladit optimální směs.Každý při problému startu a lítání volnoběhu řeší okamžitě volnoběžný ventil, spíše si dej bacha jaký benál tankuješ, většinou tyto problémy má na svědomí jeho nekvalita. Úprava klapek spočívala jen v tom, že zvětšili uložení hřídelky do většího plastového pouzdra , železo na hmotu, pro vylepšení tam měli zalit bronzová pouzdra. Co se týče alternátoru, tak každý si myslí, že si řídí napětí sám dle odběru. Není to pravda. ŘJ řídí i napětí v síti jak u mondea tak i u focuse . V případě poruchy tohoto modulu plní alternátor dodávku proudu vlastním klasickou regulací, což může docházet k jeho předčasnému zničení. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Tak palivove cerpadlo ma absolutne nenapadlo, kedze diagnostika ukazala ze je ok... aj v jednom miestnom servise kam som chodieval so starym autom mi vraveli, ze podla priznakov to mozu byt skor sviecky, ale zas nemaju absolutne skusenosti s HE motormi, takze to co vravel servisak moze byt uplne mylne a nespravne... co sa tyka tych najazdenych km, tak je velmi mala pravdepodobnost ze auto ma stocene kilometre, ale mozne to je... dalsi poznatok je, ze problem s rozbiehanim a dusenim motora je len vtedy, ked auto dlhsie stoji (niekolko hodin), kdezto problem so startovanim sa obcas ukaze aj pri zahriatom motore a opatovnom nastartovani...
to ballu:Kedze som zatial len automobilovy zelenac, neviem ako spravit tu kontrolu tlaku paliva:... pises: Po nenastartování zkus tlak paliva na liště, jestli nic nevystříkne... skus mi to prosim trosku detailnejsie napisat aby som vedel ako toto skontrolovat, bohuzial nemam predstavu (ked tak napis SZ, aby som zbytocne nezahlcovat temu stupidnymi otazkami)...
vdaka
to ballu:Kedze som zatial len automobilovy zelenac, neviem ako spravit tu kontrolu tlaku paliva:... pises: Po nenastartování zkus tlak paliva na liště, jestli nic nevystříkne... skus mi to prosim trosku detailnejsie napisat aby som vedel ako toto skontrolovat, bohuzial nemam predstavu (ked tak napis SZ, aby som zbytocne nezahlcovat temu stupidnymi otazkami)...

Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- černý.fikus
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.04.2008 21:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
tak to tu ozivim. jak mi kapku lital volnobeh. ne moc, otackomer to ani nebral v potaz, ale s autem to malinko hazelo, tak kdyz sem ted menil brzdy, baterku (puvodni), svicky,... tak mi mechos doporucil nejaky ten cistic vstriku a je to lepsi. malinko to jeste neco dela, ale to uz myslim je normalni, v ramci toho, ze to neni R6 nebo V12 a ma to 150tis.+ si myslim, ze ok.
celkove spokojenost. akorat rano nez se zahreje motor, tak mam pocit, ze mam diesel. ale mozna prehanim.
a take sem s mechosem resil ty vibrace kolem 2500rpm a on to vselijak zkousel a prej je to normalni. jako kdyz jsou nevyvazena kola, taky hazou v jistych rychlostech a holt motor v nejakych otackach vibruje a tady je to zrovna v 2,5... no nevim, ale co nadelam.
Ryko - hele ty neco takoveho u sveho auta nepozorujes? Kdyz zkusis vytacet motor na volnobeh jen, tak kolem 2,5 to jakoby rezonuje mirne a pak uz ve vyssich otackach nic.
celkove spokojenost. akorat rano nez se zahreje motor, tak mam pocit, ze mam diesel. ale mozna prehanim.
a take sem s mechosem resil ty vibrace kolem 2500rpm a on to vselijak zkousel a prej je to normalni. jako kdyz jsou nevyvazena kola, taky hazou v jistych rychlostech a holt motor v nejakych otackach vibruje a tady je to zrovna v 2,5... no nevim, ale co nadelam.
Ryko - hele ty neco takoveho u sveho auta nepozorujes? Kdyz zkusis vytacet motor na volnobeh jen, tak kolem 2,5 to jakoby rezonuje mirne a pak uz ve vyssich otackach nic.
FoFo II 2.0
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Ryko: po sungání plastového krytu motoru, podél hlavy vede ocelová trubka, od které do každého válce odbočka na el. vstřik paliva do sání. Na začátku této trubky je rychlospojka, kterou rozpoj a na hadičku dej nějakou nádobku. Pak jen otoč na chvilku klíčkem do první polohy /rožnou se kontrolky/ , není třeba startovat a klíček vypni. Během této doby ti musí čerpadlo naplnit nádobku benzínem. Když ne, tak máš špatné čerpadlo. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Hej, chystam sa to cerpadlo konecne takto otestovat, ale akosi sa cez viknedy neviem k tomu dostat... dik za radu ballu, urcite to skusim...
Kazdopadne mi ale aspon pocitovo pomohlo zacat tankovat aditivovany benzin EVO 99+, zatial len prva nadrz, chcem aspon 2-3 vyskusat...
To fikus: vibracie okolo 2500 otacok mam aj ja, takze beriem ze je to normalne, dokonca aj u mazdy 3 s tymto istym motorom som pozoroval to iste, tak to asi bude vlastnost 2.0 HE Duratecu...
Kazdopadne mi ale aspon pocitovo pomohlo zacat tankovat aditivovany benzin EVO 99+, zatial len prva nadrz, chcem aspon 2-3 vyskusat...
To fikus: vibracie okolo 2500 otacok mam aj ja, takze beriem ze je to normalne, dokonca aj u mazdy 3 s tymto istym motorom som pozoroval to iste, tak to asi bude vlastnost 2.0 HE Duratecu...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
tak prva nadrz 99+ aditivovaneho benzinu sa skoro minula a cez vikend sa opat objavili problemy so startovanim... sice len raz, ale predsa... pricina teda bude asi niekde inde, nie v benzine, bohuzial som sa nedostal k tomu otestovat to cerpadlo... este jedna vec ma napada, doteraz som to nesledoval, ale je mozne, ze sa problem so startovanim prejavuje vtedy, ak je v nadrzi malo benzinu, neviem ale aky by toto mohlo mat vplyv, asi ziadny...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- jill
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Jak to mate ted v zime se zahratim na provozni teplotu? Memu fikovi se nejak nechce a dnes pri -7 mu trvalo 11 km nez se tam dostal ... 1,6 tce to trva ani ne polovinu doby (vzdalenosti)
...

FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
No dnes bolo u nas tiez okolo -7 stupnov a rucicka sa mi pohla asi po 2-3 km a na prevadzkovu teplotu sa motor dostal veru zhruba po tych 10 km... podla mna je to uplne v norme pri silnejsich mrazoch, aj pre ine benzinove motory...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- jill
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Tak me muj fousek zacal trosku zlobit - kolisa mu volnobeh. Pri dojezdu na krizovatku a vyrazeni na neutral spadnou otacky na cca 500 pak vyskoci na 1200 ... jednou pri tom zasvitila i kontrolka dobijeni (ale nezdechl). Jakmile zastavim a stojim, kolisani prestane. Neresil toto uz nekdo z Vas? Any ideas? 

FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

- rest
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poprad
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Ahoj ,presne tento istý problém som riešil-teda servis.
Po týždni testovania mi vymenili škrtiacu klapku a bolo všetko OK. Teraz cca po 50 000km to začína mierne "skákať" opäť
Po týždni testovania mi vymenili škrtiacu klapku a bolo všetko OK. Teraz cca po 50 000km to začína mierne "skákať" opäť

Ford MONDEO MK4, 2.0 Duratec HE - 107kW, liftback, Thunder metalíza, disky 18" 
- jill
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Na kolik Te ta sranda vysla?rest píše:Ahoj ,presne tento istý problém som riešil-teda servis.
Po týždni testovania mi vymenili škrtiacu klapku a bolo všetko OK. Teraz cca po 50 000km to začína mierne "skákať" opäť
FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

- rest
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poprad
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Tak to naozaj netuším, bolo to ešte (chvalabohu) v záruke. Ale robili s tým dosť veľké problémy, kým to uznali.
Ford MONDEO MK4, 2.0 Duratec HE - 107kW, liftback, Thunder metalíza, disky 18" 
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Opat stara znama tema - Duratec HE a skrtiace klapky, po tom co sme to riesili tu:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 8&start=15
som sa domnieval, ze tento problem sa 2.0 benzinu vo focuse netyka... teraz vidim, ze to asi uplne nebude pravda... hm, Kefalin, som z toho daky zmeteny...
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 8&start=15
som sa domnieval, ze tento problem sa 2.0 benzinu vo focuse netyka... teraz vidim, ze to asi uplne nebude pravda... hm, Kefalin, som z toho daky zmeteny...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- jill
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Dle me skrtici klapka a swirl klapky nejsou jedno a to same .... no uvidime, prvni pujdu po svickach, kablech etc ...
FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti