neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.02.2011 13:49
neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
drazi pratele,mam opravdu velkej problem (a moc prosim hlavne odborniky na toto hnusne auto)u fofo tdci 2002.po repasi cerpadla i vsech vstriku delphi,vycisteni paliv.soustavy ,vsechnyhadice ,spony ,filtry,oleje tesneni,prepady,nafta kvalitni+aditiv,sto navstev ve fordu (neví nechapou),tisicich konzultacich mam tento problem.zcela nepravidelne a nahodne se me pokazde odhlasi jinej vstrik a auto padne do nouzaku.chyba je znama ,prekrocena mez klepani tu na 1,tu2,tu3,tu4 valci.odstavi to turbo ,blika zhaveni proste znama fordska pohadka.vstriky i cerpadlo 3x zkontrolovane ,hodnoty jak z partesu.kdyz to jede je to nadhera a i podle odborniku ma prekrasnej sametovej chod a na a taha jak blazen ale to se zrovna me moc nedari.a rano startovat v nouzaku?prima.na po 30te a na ulici neni pro dym videt na krok.A chyba 2.kdyz uz to nahodou jede tak to obcas udela tohle.dojedu vecer domu ,vypnu ,rano prijdu a motor ani nehlesne,mota jak silenej a ani jedinej zapal ci bluf.(imo to neni)tak jdu na mhd.pak dojdu druhej den a normalne na pul otacky chytne.zkratka auto snu.fordem tam vlakem zpet.cili zavada č1 prehrat soft jednotky? koupit si bosch kts a programovat si sem tam vstriky?dat si tazne oko jako privesek na klice?zavada 2:cidlo vacky?kliky? prosim poradte.uz to stalo more penez a jeste sem se nesvez .p.s.cele forum jsem zde uz procetl a zavery jsou nejednoznacne .fofo 2002 tdci 85kw.diky predem vsem ludek brno
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
Neco mi rika, ze se divne chova ridici jednotka vstrikovani. Myslim, ze mas stejny motor jako ja , takze mas dve ridici jednotky (neplest s 85 kW po r. 2003 - ta ma jen jednu). Jedna jednotka je u spolujezdce, druha v motorovem prostoru. Nastaveni vstriku je veci te motorove (jednotka vstrikovani), problem by mohl byt tam ... Jen hadam, muze to byt cokoli, nicmene opakovane odhlasovani vstriku musi mit pricinu bud na ceste mezi vstrikem a jednotkou, pripadne v samotne jednotce.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.02.2011 13:49
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
hmmm dik za info.tak to jsem ani netusil ze ta vrana ma dve jednotky.zase info .musim si poridit blocek 

- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
Nedelej z toho hned obri problem. Uvidis, ze na to prijdes, opravis a budes jezdit ...
A propos, kolik mas najeto?

A propos, kolik mas najeto?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.02.2011 13:49
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
no vis ja to uz resim 3 mesice a nehnul jsem se z mista.sypat prachy z okna odhadem uz tak 40tkc to nastve,a k tem km.auto ma nejeto 220 tkm, ja s nim tak cca 800 km vlastni silou a cca 50 km na lane tak si vyber
a to nepocitam dalsich cca 286 dalsich drobnych zavad na tomto pokladu.

- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
Ja to spis vidim, ze zatim nikdo neprisel na pravou pricinu. Obcas se to stava - "moderni" automechanik neumi poslouchat motor, spoleha se na dostupnou techniku (vsemocna diagnostika, predepsane pracovni postupy) a vlastni usudek mu chybi. Je to stejny jako s doktorama. Prilisna pretechnizovanost odvetvi byva bohuzel casto na skodu. Pak je odrovna i naprosta kravina, ktera se v diagnostice projevi jako neresitelna zavada. Zkus jiny servis, mozna primo nejaky diesel servis, ktery ma toto jako primarni zamereni.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.02.2011 13:49
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
tak tak naprosto s tebou souhlasim.neopravujeme menime.ty zaplat.fortel a zrucnost jsou uz minulosti.jenze to co ty navrhujes uz mam za sebou nekolik fordu i autotroniku dieselservisu a nikde nic.na nastartovanem motoru pripojena diagnoza a vse naprosto vzorne.tlak paliva na liste,prepady tlak ve vstriku davka ,tlak teplota vzduchu.vse ok tak se zaraduju odjedu a opet nedojedu ani domu.vratim se odhlasenej vstrik.jo a ps.blbe se zapisujou.nekdy se to nechce vubec ulozit do jednotky az treba na po 3ti.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
Jak rikam, nejsem sice odbornik, ale zkusil bych resit kolem te jednotky vstrikovani. Nemusi to byt samotna jednotka, promerit i kabelaz ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
vitut: můžeš mi prosímtě říct kde se nachází ta druhá řídící jednotka co má být v motorovém prostoru?Byl jsem na tom,že to má řídící jednotku pouze jednu u spolujezdce.Mám taky 2002 sice 74 kW,ale to by snad mělo být stejný.V motorovém prostoru jsem něco co by připomínalo řj do teď neobjevil.(né,že bych ji nějak usilovně hledal)
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Lari
- Zkušený
- Příspěvky: 1492
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
Ty už máš asi jen jednu,si myslím..Lámalo se to 08/2002.Jinak ta druhá je pod baterkou..Jardak píše:vitut: můžeš mi prosímtě říct kde se nachází ta druhá řídící jednotka co má být v motorovém prostoru?Byl jsem na tom,že to má řídící jednotku pouze jednu u spolujezdce.Mám taky 2002 sice 74 kW,ale to by snad mělo být stejný.V motorovém prostoru jsem něco co by připomínalo řj do teď neobjevil.(né,že bych ji nějak usilovně hledal)

Byl-Ford Focus 1,8 TDDi r.v. 2000,16" ALU, xenony,,4el.okna,,BC, webasto, EIBACH,ST170 LOOK, DIGI klima, motor 1,8TDCi 85kW,tempomat,ABS,ASR


- Lari
- Zkušený
- Příspěvky: 1492
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
Když je člověk naštvanej na něco,tak vidí poruch plno dokola..badun píše:no vis ja to uz resim 3 mesice a nehnul jsem se z mista.sypat prachy z okna odhadem uz tak 40tkc to nastve,a k tem km.auto ma nejeto 220 tkm, ja s nim tak cca 800 km vlastni silou a cca 50 km na lane tak si vybera to nepocitam dalsich cca 286 dalsich drobnych zavad na tomto pokladu.


Byl-Ford Focus 1,8 TDDi r.v. 2000,16" ALU, xenony,,4el.okna,,BC, webasto, EIBACH,ST170 LOOK, DIGI klima, motor 1,8TDCi 85kW,tempomat,ABS,ASR


- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
Jo,mám 11/2002,takže nám jenom jednu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.02.2011 13:49
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
chlapci dekuji vsem za ucast uz jsem to konecne vyresil.vite co to chtelo?prodat auto a taky jsem to fofrem udelal.s pozdravem ludek 

- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
Mno, pro Tebe vyreseno, ale co novy majitel, kdyz problem pretrvava? Navic jsi nejspis musel jit dolu s pozadavkem na cenu, kdyz prodavas se zavadou. Nebylo lepsi na to prijit ... ?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.02.2011 13:49
Re: neustale odhlašování vstřikú fofo 1,8 tdci 85 kw
mozna jo ale sila me opustila.prohlidl jsem svazky ,kontakty ocistil prostrikal ,vse zkontroloval,znova nahral,majiteli jsem to rekl kdyz tak se ozve ale zatim dobry.snad to pomohlo nebo mu bylo jen venky zima a ted je to ok .a s cenou dolu jsem nesel.radeji ti ji nereknu at neomdlis.ja uz spim klidneji a jezdim dal v mondeu tdci 2002 na ktery jsem v zivote nesahl a jede z praku,tak panove dik a cusik
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů