výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Odpovědět
svrgy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29.06.2009 11:59

výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od svrgy » 23.09.2010 11:45

Zdravím všechny. Máte někdo zkušenost s výměnou dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový ? Je to vůbec možné ? Focus C-Max 2005 1.8 tdci

freekevinm
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 04.05.2009 16:25

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od freekevinm » 23.09.2010 15:05

to by som nerobil, dvojhmotak ma svoje opodstatnenie. Skor sa nauc brzdit iba brzdami bez motora, to predlzi zivitnost dvojhmotaku. Vela ludi je naucenych brzdit motorom,, ale nove oblozenie stoji ovela menej ako novy zotrvak.

Inak viem ze jednohmotak niekto daval do Connectu, ale neviem ci je to ten samy 1,8TDCI motor
Focus C-Max Ghia 1,8 TDCI r.v.2006

svrgy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29.06.2009 11:59

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od svrgy » 09.03.2011 14:57

tak vyměněn setrvák, přítlačák , spojka i ložisko..... krásná práce, auto ztichlo, zrychluje plynule... příjemné pojezděníčko...

kako
Nováček
Nováček
Příspěvky: 84
Registrován: 05.09.2008 19:35
Bydliště: Revuca

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od kako » 09.03.2011 18:27

Aký si tam dal ?
Fofo 2, combi, strieborny, 1.6 TDCI 66 kw, r.v. 05

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od paranmax » 12.03.2011 20:11

Ahoj mam pár otázek. Jak se ten setrvák vlastne porouchá? Asi se udělá vůle na středovem uchycení. A ohledně toho brždění to doporučuješ z kopce jezdit na volnoběh? Nebo pouze nebrzdit motorem třeba před semaforem?
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od martasak » 13.03.2011 19:23

No nevím, to je snad trochu přehnané, pokud se citlivě zachází se spojkou, tak to musí vydržet. A já osobně si na to pozor dávám. Možná pokud bych to někomu půjčil, což nedělám, tak bych ho instruoval tímto způsobem.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od Giggo » 14.03.2011 11:19

svrgy na kolik Tě ta výměna přišla?

martasak co to je dávat si na to pozor? nepodtáčíš atd? myslím to tak, jestli máš nějakej trik co třeba zanedbávám, přeci jen si dvouhmotu taky nechcu oddělat :) ale motorem z kopce brzdím.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
KASHA
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 972
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od KASHA » 14.03.2011 11:37

Já měnil dvouhmotu se spojkou a přítlačákem a cena vč práce kolem 26.000,- jinak se doporučuje nepodtáčet motor, tzn. nemučit ho pod 1800-2000 otáček a nebrzdit motorem. Lehce zacházet se spojkou, vyhnout se velkým rázům...
FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA :o), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od martasak » 15.03.2011 22:37

Giggo píše: martasak co to je dávat si na to pozor? nepodtáčíš atd? myslím to tak, jestli máš nějakej trik co třeba zanedbávám, přeci jen si dvouhmotu taky nechcu oddělat :) ale motorem z kopce brzdím.
Vyhnout se velkým rázům. Brzdit motorem obecně je to samé z hlediska namáhání materiálu jako rozjezd, případně ještě méně, hlavní je ten moment záběru spojky, nesmíš dopustit rázy - prudké puštění spojky. Nejsem žádný odborník na motory, ale z fyzikálního hlediska to jinak být nemůže, ať mi to někdo vyvrátí. Podtáčet občas podtáčím, ale nikdy v tahu, ale ne pod 1500, zase na základě předpokladů fyziky. Jinak nevidím důvod jet za každou cenu >1900 ot. , když maximální krouťák je u 1.6ky v 1750.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od martasak » 15.03.2011 22:41

KASHA píše:Já měnil dvouhmotu se spojkou a přítlačákem a cena vč práce kolem 26.000,-
Kolik to mělo najeto ? Kolikátý jseš majitel ? Firemní/soukromé ? Případně tvoje hypotéza, proč k tomu došlo. Jinak cena je hrozná, možná by se to dalo někde pořídit za méně, například v Rakousku... Protože naše autorizáky si zvykly brát nás na hůl.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
KASHA
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 972
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od KASHA » 16.03.2011 07:22

měl najeto necelých 200.000. sem druhý majitel auta, předtím ho měl podnikatel ve Francii, co stím jezdil dlouhý štreky. Moje hypotéza není nijak zázračná, prostě už nato měl Maxík nárok při takovým nájezdu. Sám osobně auto nepodtáčím a brzdím při neutrálu, tzn. že se snažím maximálně šetřit dvouhmotu už od počátku co auto mám.

Jinak upozorňuji, že cena 26.000 byla ze známosti a vůbec ne v origo servise, kamarád, co to dělal v servise origo zaplatil přes 30.000,-!!
FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA :o), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od BobTDCi » 18.03.2011 19:17

No ide o to či robiť z auta modlu...pomaly by sme ani nemali naštartovať - aby sme mu nejako neublížili. Necháme ich v garážach, aby sa nezodrali a budeme chodiť pešo? :Dancer:
Brzdenie motorom s rozumom v racionálnym rozsahu otáčok nemôže uškodiť. Rozbehy sú vždy o prenose sily - a ruku na srdce - ved jazdenie je aj o dobrých pocitoch pri zrýchlení..hádam tu všetci nebudete tvrdiť, že zrýchľujete iba tak, že "rukou cez predné okno roztáčate predné koleso" vo výreze blatníka...? :totlsmile: :totlsmile: :totlsmile: :huraa:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
risomas
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 703
Registrován: 21.05.2008 14:14
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od risomas » 18.03.2011 21:16

Auto je spotrebak. Nebudem davat neutral alebo mackat spojku aby som brzdil.
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
WnemOne
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 14.04.2008 16:27
Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový

Příspěvek od WnemOne » 18.03.2011 23:26

Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů