Oprava koroze
- Skubi
- Test driver

- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem si dneska opět dovolil obtěžovat servis Ford Carmagnus v Přerově. Hádejte, jaký byl výsledek? Nechal jsem si spojit daného technika a co čert nechtěl, tak ještě pořád není vyjádření, jestli bude reklamace uznaná nebo ne. Po měsíci to je výkon, ne?
Ale prý se do opravy nemám pouštět sám, prý to ještě nebylo zamítnuto ( ale ani schváleno
) . No a co čert nechtěl, tak jsem daného technika na večer potkal před našim barákem, jak si do své staré Fiesty montuje nebo zkouší nějaké repráky ( pozn.: vedle je prodejna na elektrosoučástky) tož jsem ho ze slušnosti pozdravil a možná mu došlo, kdo jsem( nějak se zarazil ) , protože si mě určitě z těch dvou návštěv a několika telefonů pamatuje, nebo ho trklo se podívat na zvonek 
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Magic
- Pokročilý

- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Ford Auto Kora - Pneu servis u Kopeckých - Valašské Meziříčí
Reklamace pravých zadních dveří - 3 flíčky rezi. Zavolal jsem, že se zastavím a domluvili jsme si s technikem rande. Po příjezdu všichni překvapení, co že tam vlastně dělám. Zamával sem na ně s DE servisní knížkou, která končila někdy před 25 tis. km za humny. Bylo mi řečeno, že neví zda to Ford uzná a že si mám raději u nich udělat " levnou " servisní celoroční prohlídku. Myšlenky se mi vrátily do dob, kdy jsem navštívil Auto Lukáš se svou nově zakoupenou r.v. 97 Felicií a chtěli po mě snad 2 tis. za kontrolu. Řekl jsem ne! Když výměna, tak bez prohlídky a ať to pošlou přímo od Fordu. Za dva týdny mi volali, že reklamace byla uznána a vyměnili i nalakovali dveře zdarma. Ptal jsem se orientačně na cenovku a při ceně cca 17 tis. za jedny dveře vč. laku se mi řádně protočily panenky. Spokojeně jsem teda odjel odevzdat auto svému mechanikovi na ty již zmiňované brzdy.
Reklamace pravých zadních dveří - 3 flíčky rezi. Zavolal jsem, že se zastavím a domluvili jsme si s technikem rande. Po příjezdu všichni překvapení, co že tam vlastně dělám. Zamával sem na ně s DE servisní knížkou, která končila někdy před 25 tis. km za humny. Bylo mi řečeno, že neví zda to Ford uzná a že si mám raději u nich udělat " levnou " servisní celoroční prohlídku. Myšlenky se mi vrátily do dob, kdy jsem navštívil Auto Lukáš se svou nově zakoupenou r.v. 97 Felicií a chtěli po mě snad 2 tis. za kontrolu. Řekl jsem ne! Když výměna, tak bez prohlídky a ať to pošlou přímo od Fordu. Za dva týdny mi volali, že reklamace byla uznána a vyměnili i nalakovali dveře zdarma. Ptal jsem se orientačně na cenovku a při ceně cca 17 tis. za jedny dveře vč. laku se mi řádně protočily panenky. Spokojeně jsem teda odjel odevzdat auto svému mechanikovi na ty již zmiňované brzdy.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver


- Dany
- Test driver

- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Magic
- Pokročilý

- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
- lewis
- Junior

- Příspěvky: 277
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Mám dotaz. Je lepší s reklamací koroze zajet k Charouzovi (v Žebráku u Hořovic) nebo v Plzni k Hornátovi (bydlím v Berouně, auto mám zatím v Plzni). Já jen - kde se budu méně rozčilovat. Náhodně jsem našel pár puchýřků na prazích zadních dveří. Auto vyrobeno 8/2004 v D. To je fakt super. Jestli to takhle půjde dál tak potěš. Jinak jsem četl v německé servisce, že k uznání záruky na karosérii je nutná (potvrzená serviska - kontrola karosérie - zazítko - zvláštní kolonka) - jen u aut vyrobených od 03/2002 (změna podmínek - všichni víme asi proč) . Tak čeho se pořád bojíme. Bejt váma tak do nich jdu bez milosti. Výrobce moc dobře ví, co vyrábí a musí si stát za svým - když 12 let tak 12 let (nebo je to nekalá soutěž v prodeji? - holt něco za něco). Fakt bych se s nima nemazlil. Trochu mě to nadzvedlo kolik toho tady bylo již popsáno...a zbytečně, kdyby se Ford choval jak má. Auta po 3/2002 jen se serviskou...
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- Skubi
- Test driver

- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
no mě po delších dohadech to taky uznali, ale když začali dveře odstrojovat, tak zjistili, že už to bylo stříkané a bylo po ptákách 
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
Já teda hlavně nechápu, jaký mám na ně páky, aby mi to uznali. Připadá mi to, že když nechtějí tak to prostě neuznají a můžeš se postavit na hlavu. Ale pokud by byla serviska nutná jen po tom datu co píše lewis, tak to by byla jiná.Skubi píše:no mě po delších dohadech to taky uznali, ale když začali dveře odstrojovat, tak zjistili, že už to bylo stříkané a bylo po ptákách
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- Skubi
- Test driver

- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
to jo, ale pro jistotu si nech přeměřit tloušťku barvy 
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
- Skubi
- Test driver

- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
bombardoval bych centrálu a pozval si Občanské judo a udělal jim pěknou reklamu 
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
- Skubi
- Test driver

- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
no já když jsem se ptal přímo na centrále přes zákaznické centrum, tak mi poslali toto:
Vážený pane inženýre,
děkuji Vám, že jste kontaktoval Zákaznické Centrum Ford.
Společnost Ford poskytovala v době uvedení Vašeho vozidla do provozu záruku proti prorezivění karoserie na vozidla Ford Focus po dobu 12 let a záruku na lak po dobu 12 měsíců. Pro poskytnutí záruky na prorezivění je velmi důležité, aby byl autorizovaný opravce Ford upozorněn na prorezivění ihned po zjištění problému.
Záruka se nevztahuje na prorezivění vzniklé v důsledku vnějšího poškození (jako např. od odletujících kaménků, poškrábání, rýhy, připevnění částí nebo příslušenství na karoserii). Ze záruky na prorezivění vozidla jsou dále vyloučeny jiné části než karoserie (např. výfuk, palivová nádrž, ráfky, světlé lišty a ozdoby karoserie).
Prosím, kontaktujte Vašeho nejbližšího autorizovaného opravce Ford, který celou záležitost zhodnotí a sdělí Vám stanovisko k uplatněné reklamaci.
Úplný seznam našich partnerů naleznete na internetových stránkách http://www.ford.cz, v menu "Nabídka vozů - Mapa partnerů".
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na mě neváhejte, prosím, kdykoliv obrátit.
S pozdravem
Barbora Nováková
Zákaznické Centrum Ford
FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.
Tel +420 234 650 182
Fax +420 234 650 147
zakaznik@ford.com
http://www.ford.cz
Vážený pane inženýre,
děkuji Vám, že jste kontaktoval Zákaznické Centrum Ford.
Společnost Ford poskytovala v době uvedení Vašeho vozidla do provozu záruku proti prorezivění karoserie na vozidla Ford Focus po dobu 12 let a záruku na lak po dobu 12 měsíců. Pro poskytnutí záruky na prorezivění je velmi důležité, aby byl autorizovaný opravce Ford upozorněn na prorezivění ihned po zjištění problému.
Záruka se nevztahuje na prorezivění vzniklé v důsledku vnějšího poškození (jako např. od odletujících kaménků, poškrábání, rýhy, připevnění částí nebo příslušenství na karoserii). Ze záruky na prorezivění vozidla jsou dále vyloučeny jiné části než karoserie (např. výfuk, palivová nádrž, ráfky, světlé lišty a ozdoby karoserie).
Prosím, kontaktujte Vašeho nejbližšího autorizovaného opravce Ford, který celou záležitost zhodnotí a sdělí Vám stanovisko k uplatněné reklamaci.
Úplný seznam našich partnerů naleznete na internetových stránkách http://www.ford.cz, v menu "Nabídka vozů - Mapa partnerů".
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na mě neváhejte, prosím, kdykoliv obrátit.
S pozdravem
Barbora Nováková
Zákaznické Centrum Ford
FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.
Tel +420 234 650 182
Fax +420 234 650 147
zakaznik@ford.com
http://www.ford.cz
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů




