Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
to už je takový kosmický,že už to je nesmysl pro denní použití,jen na to auto vytáhnout,poctivě prohřát všechny provozní veličiny a pak se svézt
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
Macmiro píše:A cena za komplet i s montáží? Třeba se mi, co nám to nebrzdí, rozhodneme také abgrejdovat
Materiál, doprava z UK, montáž - vše dohromady cca 50.000,- vč. DPH (zkusím se domluvit, že by se to udělalo komplet bez daně, nepotřebuji na to daňový doklad - pokud se to zdaří, tak budu na cca 40.000,- ).
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
Marťas píše:Tak s timhle kitem opatrne
Budes muset brzdy celkem dlouho zahrivat, aby vubec brzdily....a az zahrejes, brzdi jen kdyz dalsi auto za Tebou bude minimalne 100m daleko
Tak dnes jsme se v RENOVAKu dohodli, že desky Galfer zatím osazovat nebudeme - jsou to čistě závodní desky, extrémně tvrdé, sjíždějí celkem dost kotouče a hlavně při běžném provozu dost pískají.....to bych si při denním rozvozu sebe do práce a dcery do školy připadal v Karlíně na křižovatce jako cirkusák, kterému při brzdění píská maringotka
Se zahřátím to je u nich údajně tak, že při "městském" provozu jdou víceméně slušně používat, použitá směs funguje už při mírných teplotách, ale jsou to ryzí závodní speciály, které bych v normálním provozu nevyužil...
Takže se budou objednávat americké Rensporty, je to obdoba Ferodo 2500, jen fungují na cca 85% už v podstatě od okamžiku rozjezdu auta, studené...... zahřátím se pak zvyšuje jejich účinnost na 100% a jejich maximální provozní teploty jsou hodně vysoko - na okruhu by měly s přehledem u výkonnějšího auta s hmotností 1340 kg zvládnout cca 25 minut jízdy na hraně, s tvrdým brzděním z maximálních rychlostí, bez fadingu....
Pokud se Rensporty osvědčí, nechám je na autě trvale - jak na každodenní ježdění, tak na okruhy. Pokud budou na okruhu vadnout (což nepředpokládám), vezmu si navíc na předek sadu těch Galferů a před okruhem, když se budou přehazovat kola - letní komplety za komplety se semislicky, se současně vymění i brzdové desky za závodní - a potom se zase dají zpátky ty Rensport.
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 24.02.2011 23:29, celkem upraveno 1 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
ZonixX píše:mam takovej divnej pocit, ze tenhle kit na silnici bude brzdit mnohem hur nez serie.. a v nizkych teplotach to bude jeste horsi... ..takze jedine reseni je zahrat brzdy pred vyjetim - a ty se stejne ochladi behem normalni jizdy pod unosnou mez... nevim, nevim...
Účinnost brzd obecně je primárně odvislá od materiálu použitých brzdových desek, jejich pracovní ploše a pracovním tlaku, materiálu kotoučů a počtu a ploše pístků v brzdiči.
Ohledně desek jsem se nakonec dohodl na použitelnějších Rennsport, které jsou kvalitní a nevyžadují důkladné prohřátí.
Pracovní plocha desek použitých ve třmenech AP Racing typu CP7040 s radiálním uchycením je 72.5cm² a maximální pracovní tlak 120 barů. Brzdič má 6 pístků o průměrech 27.0, 31.8 a 38.1 mm.
Standardní brzdy na STčku mají 2 pístky o průměru cca 30 mm, pracovní plochu desek cca 48 cm² a pracovní tlaky kolem 90 barů. Navíc v ST jsou továrně používané pryžové brzdové hadice a standardní brzdová kapalina.
Při porovnání parametrů toho, co tam dávám a standardu by ta nová soustava měla fungovat podstatně lépe - i když tam nebudou závodní desky, ale "jen" desky na úrovni Feroda DS2500.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
No... já jsem včera nahrál ModB+ a taky jsem začal mít pocit, že brzdy přestávaj stíhat. Resp. stíhaj, ale na brzdový pedál se musí vyvinout trochu větší tlak. Dotaz na Boba: Myslíš, že by stačily 4 pístky od AP? Nejsem nějakej extra střelec a na okruh se taky nechystám tak často jako ty. Navíc bych chtěl, aby brzdy pasovaly pod origo kola...
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
Ctyrpistky urcite staci - pokud je kvalitni kapalina a dobre oblozeni. Vsak byvas na STOC, tak mrkni po galerkach, najdes tam hodne informaci
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
moskito píše:No... já jsem včera nahrál ModB+ a taky jsem začal mít pocit, že brzdy přestávaj stíhat. Resp. stíhaj, ale na brzdový pedál se musí vyvinout trochu větší tlak. Dotaz na Boba: Myslíš, že by stačily 4 pístky od AP? Nejsem nějakej extra střelec a na okruh se taky nechystám tak často jako ty. Navíc bych chtěl, aby brzdy pasovaly pod origo kola...
Určitě - přeposílám text od pana Collena, šéfa obchodního oddělení AP Racing, který mi přesně na tento dotaz odepsal následující:
Drear Sir
AP Racing manufacture a road brake upgrade kit for the Ford Focus ST, that is also raced in the UK Dunlop Maxx Challenge series for production cars.
Kit Part:
CP6628-1004BK (black caliper)
CP6628-1004R2 (red caliper)
Kit involves a slim 4-pot caliper finished in red or black, mounted over a Ø343x28mm disc involving 48 cooling vanes and 8 off curved brake face grooves, mounted to alloy bell centres, braided hose, alloy caliper mount brackets, all fixings, Pads are fast road / trackday compound, 1 Ltr Dot 5.1 high temp brake fluid. No modifications required to mount the kit.
However the standard ST wheel will not clear this big brake set up. Please print off P16 brake profile template to 100% scale, cut to shape and use as a template inside wheels to check for clearance.
Please contact AP Racing distributor for the Czech Republic
Senkyr Motorsport
Hroznova 41
tel 420 602711474
motorsport@senkyr.cz
Thank you for your enquiry, hope this is of assistance.
Peter Collen
Jen se obávám, že ani tyto menší 4 pístky pod originální kola ST nedáš.....
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
Kdyby chtěl někdo absolvovat podobný upgrade a přitom nechtěl tolik vykrvácet z peněženky, tak jsou zde vyzkoušené brzdy K-sport, které mají dokonce 8 pístků!
Jejich nespornou výhodou je, že pasují pod 18" kola. Bohužel ne pod origo ST, ale například Team Dynamics Pro Race 1.2
Cena 900GBP, ale možná by se dala udělat nějaká slevička...
>>> http://j-w-racing.co.uk/product.php/774 ... d_focus_st <<<
Jejich nespornou výhodou je, že pasují pod 18" kola. Bohužel ne pod origo ST, ale například Team Dynamics Pro Race 1.2
Cena 900GBP, ale možná by se dala udělat nějaká slevička...
>>> http://j-w-racing.co.uk/product.php/774 ... d_focus_st <<<
Naposledy upravil(a) moskito dne 02.09.2011 10:40, celkem upraveno 1 x.
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
pokud jste naprostý okruhový nadšenec
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19260
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
a skoro zadarmo http://www.ebay.de/itm/NEU-Porsche-997- ... 4159372745
a neco levnejsiho http://www.ebay.de/itm/PORSCHE-997-GT2- ... 5d302a2f63
a neco levnejsiho http://www.ebay.de/itm/PORSCHE-997-GT2- ... 5d302a2f63
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19260
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
HmerX píše:
tebe by to rozhodilo i kdyby to bylo v korunach
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
krásný totok cena
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3167
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
Re: Focus ST - kvalitní upgrade brzdového systému.
foki : myslíš, že jen mě?
Ford Focus 2005 2,0 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů