Mám ještě takový dotaz,nevíte někdo,od kterého roku jsou u Mondea TDCi používány jiné vstřikovače než Delphi
TDCi - vstřikování
- Lájoš
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 20.12.2010 21:57
- Bydliště: Mohelnice
Re: TDCi - vstřikování
Tak moje diagnóza zní,přidřené čtyři vstřikovače a chycené čerpadlo
Mám ještě takový dotaz,nevíte někdo,od kterého roku jsou u Mondea TDCi používány jiné vstřikovače než Delphi
Mám ještě takový dotaz,nevíte někdo,od kterého roku jsou u Mondea TDCi používány jiné vstřikovače než Delphi
Ford Mondeo 2002,96 kW,TDCI
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TDCi - vstřikování
To záleží na motoru v novém Mondeu od 2006 2.0TDCI je většinou Siemens piezo od PSA kod motoru DW10B a nebo Ford Lynx 1.8TDCI.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
Brehowicz
- Test driver

- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: TDCi - vstřikování
Troška teorie,docela zajímavé počtení.
http://www.autobecher.cz/
http://www.autobecher.cz/
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TDCi - vstřikování
Tak PD končí zejména kůli emisní normě Euro V tento systém je velmi kouřivý a má problém s regenerací DPF i to určitě prodražuje výrobní náklady a hlavně VDO se nepovedl vstřikovač s microtryskami,které se zanáší karbonem a musí se hodně často čistit.VW se zpátky vracelo k Bosch PD,ale Euro V už je spjato s CR.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
markussius
- Nováček

- Příspěvky: 45
- Registrován: 31.03.2009 15:25
Re: TDCi - vstřikování
Potřeboval bych poradit ...nemůžu nikde sehnat repas vstřikovače jsem z jižní moravy...Poradí někdo
Ford Mondeo 2002 TDCI 96KW
-
Jarunka
- Nováček

- Příspěvky: 28
- Registrován: 25.02.2009 20:06
Re: TDCi - vstřikování
Taky bych chtěl přidat svojí zkušenost, dovezl jsem TDCI 2,0 96KW, combi, automat ze SRN. Před provozem kontrola v servisu (kontrola vstřiků a čerpadla OK) Mám najeto 166tis.km. Během 5tis jsem zjistil následující : při mrazu víc jak -15 a víc motor naskočí a hned zhasne. Pak někdy během dne občas nechce teplé nastartovat. Minulý týden jsem jel a při sešlápnutí plynového pedálu se mi rozblikala kontrolka žhavení. Motor spadl do nouzového programu a po i opětovném nastartování kontrolka stále blikala. Následovala diagnostika, bylo zjištěno, že závadou je první vstřik. Jak procházím fórum, zjistil jsem, ostatní mají v těchto kilometrech tytéž problémy. Takže na řadu přijde vyjmutí vstřiků, odvoz na kontrolu do Plzně a následnou repasi či vyčištění. Cena za repas prý 4-5tis, čištění 500,- /orientační cena/. Při dobré konstalaci mi to vyjde na cca 8-10tis kč. To je rozpočet naší domácnosti na jeden měsíc za jídlo.
Měl jsem před tím TDDi a tyhle problémy jsem nikdy neměl. Stále hledám nějakou dobrou věc na TDCI, ale stále ji nemohu najít TDDI spotřeba stále 6,5L TDCI 7-9 stále ale spíš 9L, start v -25 TDDI na otočení, TDCI i v -15C nejde, TDDI natankovat třeba srač.. z ONO a jelo stále do TDCI jen benzina top q nebo verva s aditivy a stále jen problém.
Ze zkušenosti kdy jsem sedlal Octávku TDI, Galaxy TDI, Focus TDCI, Mondeo TDDI, Mondeo TDCI, 2x Mondeo TD musim říct, že všechny auta mají svoje chyby, ale Mondeo TDCI je jen a jen sprostá kasička výrobce FORD. MOndié půjde do světa a budu moc dlouho rozmýšlet co dál.
TDCI 
Měl jsem před tím TDDi a tyhle problémy jsem nikdy neměl. Stále hledám nějakou dobrou věc na TDCI, ale stále ji nemohu najít TDDI spotřeba stále 6,5L TDCI 7-9 stále ale spíš 9L, start v -25 TDDI na otočení, TDCI i v -15C nejde, TDDI natankovat třeba srač.. z ONO a jelo stále do TDCI jen benzina top q nebo verva s aditivy a stále jen problém.
Ze zkušenosti kdy jsem sedlal Octávku TDI, Galaxy TDI, Focus TDCI, Mondeo TDDI, Mondeo TDCI, 2x Mondeo TD musim říct, že všechny auta mají svoje chyby, ale Mondeo TDCI je jen a jen sprostá kasička výrobce FORD. MOndié půjde do světa a budu moc dlouho rozmýšlet co dál.
-
Brehowicz
- Test driver

- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: TDCi - vstřikování
No bohužel si měl smulu s tím se nedá nic dělat.Holt si koupil ojetimu a s rizikem bylo třeba počítat,majitel před tebou možna jezdil těch 166tkm bez problému.
Já mám najeto něco přes 100tkm a zatím mám jen usměv na tváři a doufám že to tak vydrží,tankovat mohu tak nanejvýš na OMV o nějaké vervě si tu mužu jen zdát.
Spotřeba u mně pokud jezdím do práce kam to mám cca 12km tak je v osazení 3 osob +-6l teď v zimě a pokud při tom dojíždim i do druhé práce kam to mám jen 1km tak se mi to mrví někam k 7l.
Já mám najeto něco přes 100tkm a zatím mám jen usměv na tváři a doufám že to tak vydrží,tankovat mohu tak nanejvýš na OMV o nějaké vervě si tu mužu jen zdát.
Spotřeba u mně pokud jezdím do práce kam to mám cca 12km tak je v osazení 3 osob +-6l teď v zimě a pokud při tom dojíždim i do druhé práce kam to mám jen 1km tak se mi to mrví někam k 7l.
Naposledy upravil(a) Brehowicz dne 22.02.2011 19:42, celkem upraveno 1 x.
- zdenek34
- Junior

- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: TDCi - vstřikování
To je prostě smůla - moje zkušenosti s TDCi: spotřeba celková 6,7 l na dálkové 5,5 l, start v -27 st.C na drb (vedle švagrův Passat 2.0 TDi rok 2006 na třetí pokus), tankování Benzina - vše OK.
-
Brehowicz
- Test driver

- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: TDCi - vstřikování
Nepatří to sice ke vstřikum,ale dám to sem.Je pár věci které mně na mondeu mk3 po fc fakt štvou a je to podle mně ostuda.
-primitivní palub. počitač proč? koncern to měl už dávno na uplně jiné urovni
-ostudný klíč proč? opět od koncernu vypadal vystřelovák dávno jinak
-ostřiky skel měly byt rozprašovaci a schované ne na haubně
-zadní stěrač, v této tříde ta raminková hruza?
-chybí kontrolka vadného žhaviče
-chybí kontrolka vadné žárovky
našly by se určitě další drobné detaily,ne všechno ale vyvaži ten skvělý podvozek,přesto mám svoje auto moc rád a je to na něm asi i vidět.
-primitivní palub. počitač proč? koncern to měl už dávno na uplně jiné urovni
-ostudný klíč proč? opět od koncernu vypadal vystřelovák dávno jinak
-ostřiky skel měly byt rozprašovaci a schované ne na haubně
-zadní stěrač, v této tříde ta raminková hruza?
-chybí kontrolka vadného žhaviče
-chybí kontrolka vadné žárovky
našly by se určitě další drobné detaily,ne všechno ale vyvaži ten skvělý podvozek,přesto mám svoje auto moc rád a je to na něm asi i vidět.
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: TDCi - vstřikování
2 Jarunka: trable s ojetým autem jsou vždy nepříjemné. A jelikož jde koupit TDD, tak proč kupovat TDCi? Každého věc. Já např. chtěl TDCi - rozdíl výkonu motoru je pro mě důležitý. A v tom ročníku,na který jsem měl peníze, TDD zrovna neporuchovostí netrpí - prasklé hlavy, smrt čerpadla... Ale je to závislé na roku výroby. Každý ročník a typ má prostě své. U zmiňované ochtávky 1,9TDi - váha vzduchu (což zase u Fordu funguje) - mám pokračovat?
U každého auta, typu je něco, co se kaká. Já startuji i v těchto mrazech na první pokus. Mám na tachu přes 220 tis. km, což je informativní údaj nic neříkající o tom, kolik mají vstřiky skutečně najeto. Tankuji Vervu s vločkou
a jezdím denně do práce...
U každého auta, typu je něco, co se kaká. Já startuji i v těchto mrazech na první pokus. Mám na tachu přes 220 tis. km, což je informativní údaj nic neříkající o tom, kolik mají vstřiky skutečně najeto. Tankuji Vervu s vločkou
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- fusionek
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 18.02.2011 08:44
Re: TDCi - vstřikování
Filtry dávat vzdycky jen originál!!!
nestojí to pak za ty problémy... 
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: TDCi - vstřikování
Jojo Delphi...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
-
Misak81
- Nováček

- Příspěvky: 57
- Registrován: 15.07.2010 22:28
Re: TDCi - vstřikování
Jarunka opis tvojich problemov moze mat dve vysvetlenia,predchadzajuci majitel bol prasa a tak sa k tomu autu aj choval alebo si k dovezenemu autu zo "166tis.km" v dnesnej dobe daj x 2 co nieje nic nemozne a mas dalsiu odpoved,poznam chlapka co menil vstreky u mondea po nabehani 240.tis.km (kupene nove)a taktiez majitela Passata ktory ma na tachu 120.tis. interier ako novy a po napichnuti na diagnostike zistil, ze ma skutonych 380 tis.
mam tiez tdci 96 kw ,do a z prace to mam 25km a spotreba teraz v zime 5,8 l start na sup a na tachu "124.tis." a viem ,ze ma urcite viac mam ho cez pol roka a zatial spokojnost chcel som tddi ale ked som videl v akych stavoch ich predavaju a co za ne chcu to nevravim ze vstrekovacie cerpadlo nove stoji 80tis. a cena auta je 130.tis. ,v porovnani z octaviou na ktoru stoja vstreky 18tis. jeden a na mondeo o polovicu ,ale s tymto vsetkym sa musi u ojeteho auta pocitat a pokial niekto chce setrit tak si to treba uvedomit skor nez si take auto kupi
mondeo 2005 , 96kw TDCi
- Lájoš
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 20.12.2010 21:57
- Bydliště: Mohelnice
Re: TDCi - vstřikování
Tak můj osobní názor na Mondeo 2,0 TDCi je asi takový:
Auto mám pět let,jsem s ním maximálně spokojený,chovám se k němu jak nejlépe mohu,tankuji u Schell,Benzina,žádné no name,
přesto jsem už 2 x měnil vstřiky,takže nějaký problém u starších TDCi se vstřikovači určitě bude
Samotní servisáci zabývající se opravami TDCi motorů tvrdí,že životnost těchto vstřikovačů je cca 120 - 150 tis km + kombinace
u nás prodávané kvalitní nafty je pro tyto vstřiky smrtelné
Auto mám pět let,jsem s ním maximálně spokojený,chovám se k němu jak nejlépe mohu,tankuji u Schell,Benzina,žádné no name,
přesto jsem už 2 x měnil vstřiky,takže nějaký problém u starších TDCi se vstřikovači určitě bude
Samotní servisáci zabývající se opravami TDCi motorů tvrdí,že životnost těchto vstřikovačů je cca 120 - 150 tis km + kombinace
u nás prodávané kvalitní nafty je pro tyto vstřiky smrtelné
Ford Mondeo 2002,96 kW,TDCI
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: TDCi - vstřikování
Problém není v TDCi, ale v uživateli a kvalitě paliva.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 49#p591149
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=195
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 49#p591149
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=195
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti



