
Ta info o jejich horší kvalitě je zajímavá - snad to nebude tak horké a kola normální ježdění vydrží - stejně se teď v zimě na aktuálním povrchu silnic nedá moc rychle jezdit, všude to klouže a je třeba jezdit zlehka.... v té pevnosti kol jsem spíš vycházel subjektivně z jejich designu - domníval jsem se, že vícepaprsková kola zaručí vyšší pevnost obecně - viz kola na RSko, která mají tuším snad až 15 loukotí.....
Mně potkalo v podstatě to, co připojuji na obrázku - límec kola je při jízdě trvale "ve vzduchu", bez opory a při ráně odspodu (zvlášť když si do díry najedeš jen vnějším okrajem kola) ho nic nedrží a tak se ohne dovnitř... to by snad Tomasony neměly dělat, límec nemají a loukotě mají dost hustě posazené.
Jinak máš pravdu - kovaná kolečka jsou asi nejlepší řešení, a ty Team Dynamics jsou asi aktuálně nejlepší řešení (lehké, pevné, hezké). U těch 19´´ bych asi měl jen u jejich offsetu ET50 nechat udělat 10 mm podložky (standardně doporučují u FF II. při použití 19´´ kol a šíři gumy 235 mm použít ET 40, navíc tam budou na jaře ty velké brzdy AP Racing, tam tam budu uvnitř kol potřebovat mít hodně místa). Ale díky za tip, určitě o těchto kolech ještě pouvažuji před tím, než na jaře pořídím definitivně něco na letní ježdění.
