nucena regenerace DPF
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
nucena regenerace DPF
Ahoj,
rozsvitila se mi kontrolka motoru. Diagnostika ukazala problem s DPF, proto bylo odstaveno i turbo. Predpokladam tedy problem s vypalovanim DPF. Jezdim jak ve meste, tak i po dalnici a nikdy jsem na chovani auta nepostrehl, jestli regenerace probiha. Mechanik mi doporucil nucenou regeneraci (neni to mechanik Fordu, takze mi nevedel rict, jak presne toho docilit).
Proto bych se chtel zeptat, ma nekdo zkusenost s tim, jak donutit DPF, aby se vypalilo? Staci treba dlouhodobe drzet otacky kolem 3000 a jezdit tak cca pul hodiny? Nebo se to da udelat nejak pres diagnostiku? Predem dekuji.
rozsvitila se mi kontrolka motoru. Diagnostika ukazala problem s DPF, proto bylo odstaveno i turbo. Predpokladam tedy problem s vypalovanim DPF. Jezdim jak ve meste, tak i po dalnici a nikdy jsem na chovani auta nepostrehl, jestli regenerace probiha. Mechanik mi doporucil nucenou regeneraci (neni to mechanik Fordu, takze mi nevedel rict, jak presne toho docilit).
Proto bych se chtel zeptat, ma nekdo zkusenost s tim, jak donutit DPF, aby se vypalilo? Staci treba dlouhodobe drzet otacky kolem 3000 a jezdit tak cca pul hodiny? Nebo se to da udelat nejak pres diagnostiku? Predem dekuji.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: nucena regenerace DPF
Treba ist do Fordu a cez diagnostiku urobit tu regeneraciu. A hned po nej vymenit olej. Inak zabijes turbo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: nucena regenerace DPF
V12:
diky za odpoved. S vymenou oleje jsi me moc nepotesil, protoze jsem ho menil pred 4000km.
Takze v diagnostice by mela byt funkce na vyvolani regenerace? Diky
diky za odpoved. S vymenou oleje jsi me moc nepotesil, protoze jsem ho menil pred 4000km.
Takze v diagnostice by mela byt funkce na vyvolani regenerace? Diky
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: nucena regenerace DPF
Áno, ale vedia ju spustiť iba cez IDS, WDS diagnostiky - žiadna iná to podľa všetkého nevie - nedostane sa do tých úrovní menu.
Ale vážne - ten olej vymeniť okamžite po ukončení tej regenerácie - neprejsť ani km!!!
PS: I tak ostane na stenách motora plno bordelu, ktoré pojme až ten nový olej(neodtečú s vypusteným olejom) - takže osobne by som to poňal po svojom a olej vymenil...ale na vymenenom iste neodjazdil viac ako 2.000-5.000km a vymenil ho zas. Napokon origo olej je za 30E/5L, alebo nejaký ešte lacnejší VAT či podobný so špecifikáciou Ford pre daný motor a vymenil ho okamžite po 500-1.000km.
Filter samozrejme zakaždým tiež - bezpodmienečne.

Ale vážne - ten olej vymeniť okamžite po ukončení tej regenerácie - neprejsť ani km!!!
PS: I tak ostane na stenách motora plno bordelu, ktoré pojme až ten nový olej(neodtečú s vypusteným olejom) - takže osobne by som to poňal po svojom a olej vymenil...ale na vymenenom iste neodjazdil viac ako 2.000-5.000km a vymenil ho zas. Napokon origo olej je za 30E/5L, alebo nejaký ešte lacnejší VAT či podobný so špecifikáciou Ford pre daný motor a vymenil ho okamžite po 500-1.000km.
Filter samozrejme zakaždým tiež - bezpodmienečne.


Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: nucena regenerace DPF
ok, diky za rady. Pripravuju penezenku 

Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nucena regenerace DPF
to jsou ty vase naftaky 

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: nucena regenerace DPF
foki :
Nebyt nasich dieslov, nemas robotu
Nebyt nasich dieslov, nemas robotu

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: nucena regenerace DPF
to je spis EU...stejne si myslim, ze casem se prijde na to, ze velke castice, ktere DPF zachytava jsou mene skodlive, nez ty male, ktere to ted propousti.
Asponze se da za rozumnou cenu DPF vykuchat a clovek ma klid. Jinak jsem s dieslem naprosto spokojen
Asponze se da za rozumnou cenu DPF vykuchat a clovek ma klid. Jinak jsem s dieslem naprosto spokojen

Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: nucena regenerace DPF
spoofan :
Kolko mas najazdene ?
Kolko mas najazdene ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nucena regenerace DPF
spoofan píše:to je spis EU...stejne si myslim, ze casem se prijde na to, ze velke castice, ktere DPF zachytava jsou mene skodlive, nez ty male, ktere to ted propousti.
Asponze se da za rozumnou cenu DPF vykuchat a clovek ma klid. Jinak jsem s dieslem naprosto spokojen
pockej az se prijde na to ze se to vykuchava a neprojde to technickou , stejne jako se vyhazovaly katíky u benzinu .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: nucena regenerace DPF
U rodinneho benzinu 1.6 (koncernovy motor VW) byl problem s katem. Mechanik ho vyndal a ze srandy s nim zajel na EK, jestli projde. Zmerili tam hodnoty a s prehledem je splnoval i po tom, co mel motor nalitano vic jak 150 000km. Jeste reknu, ze auto melo vyndany i EGR ventil (ne kvuli vykonu, ale odesel do vecnych lovist).
Navic hodne lidi uz bez DPF proslo technickou bez problemu. Dokonce firma, ktera DPF vyndava dava zaruku, ze auto projde pres EK. Proto si myslim, ze v aute by toho muselo "chybet" vic, aby byl problem s EK.
Navic hodne lidi uz bez DPF proslo technickou bez problemu. Dokonce firma, ktera DPF vyndava dava zaruku, ze auto projde pres EK. Proto si myslim, ze v aute by toho muselo "chybet" vic, aby byl problem s EK.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: nucena regenerace DPF
Projde to na ME, ptz to ve velkem mnozstvi pripadu meri ne uplne detailne a predpisove ... ono namerit diesla je nekdy vcelku problem ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: nucena regenerace DPF
Taky kdyz se clovek podiva, co vsechno jeste jezdi a ma to technickou i emisku
Hodne lidi resi, jestli projde, nebo ne, pritom staci znamost, nebo 500 Kc do kapsy.

Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- finalgon
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: nucena regenerace DPF
Ahoj , mně regenerovali přes diagnostiku a prasklo ssací potrubí. Myslil jsem,že mne trefí,potřeboval jsem odjet a prd. ˇFrajer říkal, že je to normální,hrůza,opravili to na vlastní náklady i když se cukali. Auto pak jelo o 100% lépe a klesla spotřeba o 2,5 litru. Fin
spoofan píše:Ahoj,
rozsvitila se mi kontrolka motoru. Diagnostika ukazala problem s DPF, proto bylo odstaveno i turbo. Predpokladam tedy problem s vypalovanim DPF. Jezdim jak ve meste, tak i po dalnici a nikdy jsem na chovani auta nepostrehl, jestli regenerace probiha. Mechanik mi doporucil nucenou regeneraci (neni to mechanik Fordu, takze mi nevedel rict, jak presne toho docilit).
Proto bych se chtel zeptat, ma nekdo zkusenost s tim, jak donutit DPF, aby se vypalilo? Staci treba dlouhodobe drzet otacky kolem 3000 a jezdit tak cca pul hodiny? Nebo se to da udelat nejak pres diagnostiku? Predem dekuji.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti