nouzový režim při zvyšování otáček

Odpovědět
Krispin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18.08.2010 19:33

nouzový režim při zvyšování otáček

Příspěvek od Krispin » 12.09.2010 19:26

Zdarec, tak jsem se stal před časem taky jedním z "bláznů", kteří si pořídili FOFO 1,6 TDCi, rok vrhu je 2005 (podzim), najeto snad 120.000 km. Autíčko je to super, ale mám takový zásadní problém. Při zvyšování otáček se občas stane, že dojde ke ztrátě výkonu, motor přejde do nouzového režimu a dokonce někdy zhasne. Je to velmi nepravidelné, km nedokáži odhadnout (někdy po 1 ujetém km někdy za 100 km). Po vypnutí a opětovném nastartování je to v pořádku. Nemá na to vliv teplota motoru - někdy se to stane za studena a někdy při plné provozní teplotě. Vstřiky byly na autě kontrolovány (v pořádku). Diagnostika nic neukazuje. Má s tím někdo zkušenost? :shocked: :nixw:

Uživatelský avatar
eda.davids
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 14.03.2010 18:50
Bydliště: Jižní čechy

Re: nouzový režim při zvyšování otáček

Příspěvek od eda.davids » 13.09.2010 15:41

No,jak už se tu všude píše,bez diagnostiky to nezjistíš,leda že by jsi měl věci na pokus -omyl 8) .

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: nouzový režim při zvyšování otáček

Příspěvek od zuntak » 14.09.2010 18:30

jestly ti to dělá v rychlosti a omezí ti ji a auto nemá tah tak jedna možnost EGR

Krispin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18.08.2010 19:33

Re: nouzový režim při zvyšování otáček

Příspěvek od Krispin » 14.09.2010 19:02

Dělalo to jen při zvyšování otáček nad 3 tis. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to bylo dobré. Včera mi však problikla chybová hláška a červená kontrolka při stání v koloně. Po mírném zvýšení otáček se to srovnalo. Nějak tomu autu nerozumím, protože jinak jede OK. :irre:

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: nouzový režim při zvyšování otáček

Příspěvek od zuntak » 15.09.2010 17:30

Hádal bych ten egr ale nevím dělalo se auto to taky jelo pěkně ale jen do 2500ot a do rychlosti 70km/hod.pak jako když ubereš plyn ztráta výkonu a hotovo po chcípnutí a natočení motoru zas vše ok,ale jak říkám je to jedna s možností.

Krispin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18.08.2010 19:33

Re: nouzový režim při zvyšování otáček

Příspěvek od Krispin » 15.09.2010 19:02

Dík, zítra jedu směr Ford, tak dám případně :wallbash: vědět.

Krispin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18.08.2010 19:33

Re: nouzový režim při zvyšování otáček

Příspěvek od Krispin » 25.09.2010 19:17

Tak prý filtr pevných částic. Něco s tím udělali, nevím co, ale zatím jezdím v poho. Na výměnu to nevypadá vzhledem k ceně - cca. 8.000,-- kaček, ale určo ho nevypreparovali. :bebng:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: nouzový režim při zvyšování otáček

Příspěvek od V12 » 27.09.2010 06:41

Asi doliali aditivum. Vymena DPF je za 5 cifernu ciastku...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů