výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.06.2009 11:59
výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
Zdravím všechny. Máte někdo zkušenost s výměnou dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový ? Je to vůbec možné ? Focus C-Max 2005 1.8 tdci
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 04.05.2009 16:25
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
to by som nerobil, dvojhmotak ma svoje opodstatnenie. Skor sa nauc brzdit iba brzdami bez motora, to predlzi zivitnost dvojhmotaku. Vela ludi je naucenych brzdit motorom,, ale nove oblozenie stoji ovela menej ako novy zotrvak.
Inak viem ze jednohmotak niekto daval do Connectu, ale neviem ci je to ten samy 1,8TDCI motor
Inak viem ze jednohmotak niekto daval do Connectu, ale neviem ci je to ten samy 1,8TDCI motor
Focus C-Max Ghia 1,8 TDCI r.v.2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.06.2009 11:59
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
tak vyměněn setrvák, přítlačák , spojka i ložisko..... krásná práce, auto ztichlo, zrychluje plynule... příjemné pojezděníčko...
-
- Nováček
- Příspěvky: 84
- Registrován: 05.09.2008 19:35
- Bydliště: Revuca
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
Aký si tam dal ?
Fofo 2, combi, strieborny, 1.6 TDCI 66 kw, r.v. 05
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 24.07.2010 10:06
- Bydliště: Slavkov u Brna
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
Ahoj mam pár otázek. Jak se ten setrvák vlastne porouchá? Asi se udělá vůle na středovem uchycení. A ohledně toho brždění to doporučuješ z kopce jezdit na volnoběh? Nebo pouze nebrzdit motorem třeba před semaforem?
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
No nevím, to je snad trochu přehnané, pokud se citlivě zachází se spojkou, tak to musí vydržet. A já osobně si na to pozor dávám. Možná pokud bych to někomu půjčil, což nedělám, tak bych ho instruoval tímto způsobem.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
svrgy na kolik Tě ta výměna přišla?
martasak co to je dávat si na to pozor? nepodtáčíš atd? myslím to tak, jestli máš nějakej trik co třeba zanedbávám, přeci jen si dvouhmotu taky nechcu oddělat
ale motorem z kopce brzdím.
martasak co to je dávat si na to pozor? nepodtáčíš atd? myslím to tak, jestli máš nějakej trik co třeba zanedbávám, přeci jen si dvouhmotu taky nechcu oddělat

Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- KASHA
- Pokročilý
- Příspěvky: 972
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
Já měnil dvouhmotu se spojkou a přítlačákem a cena vč práce kolem 26.000,- jinak se doporučuje nepodtáčet motor, tzn. nemučit ho pod 1800-2000 otáček a nebrzdit motorem. Lehce zacházet se spojkou, vyhnout se velkým rázům...
FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA
), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
Vyhnout se velkým rázům. Brzdit motorem obecně je to samé z hlediska namáhání materiálu jako rozjezd, případně ještě méně, hlavní je ten moment záběru spojky, nesmíš dopustit rázy - prudké puštění spojky. Nejsem žádný odborník na motory, ale z fyzikálního hlediska to jinak být nemůže, ať mi to někdo vyvrátí. Podtáčet občas podtáčím, ale nikdy v tahu, ale ne pod 1500, zase na základě předpokladů fyziky. Jinak nevidím důvod jet za každou cenu >1900 ot. , když maximální krouťák je u 1.6ky v 1750.Giggo píše: martasak co to je dávat si na to pozor? nepodtáčíš atd? myslím to tak, jestli máš nějakej trik co třeba zanedbávám, přeci jen si dvouhmotu taky nechcu oddělatale motorem z kopce brzdím.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
Kolik to mělo najeto ? Kolikátý jseš majitel ? Firemní/soukromé ? Případně tvoje hypotéza, proč k tomu došlo. Jinak cena je hrozná, možná by se to dalo někde pořídit za méně, například v Rakousku... Protože naše autorizáky si zvykly brát nás na hůl.KASHA píše:Já měnil dvouhmotu se spojkou a přítlačákem a cena vč práce kolem 26.000,-
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- KASHA
- Pokročilý
- Příspěvky: 972
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
měl najeto necelých 200.000. sem druhý majitel auta, předtím ho měl podnikatel ve Francii, co stím jezdil dlouhý štreky. Moje hypotéza není nijak zázračná, prostě už nato měl Maxík nárok při takovým nájezdu. Sám osobně auto nepodtáčím a brzdím při neutrálu, tzn. že se snažím maximálně šetřit dvouhmotu už od počátku co auto mám.
Jinak upozorňuji, že cena 26.000 byla ze známosti a vůbec ne v origo servise, kamarád, co to dělal v servise origo zaplatil přes 30.000,-!!
Jinak upozorňuji, že cena 26.000 byla ze známosti a vůbec ne v origo servise, kamarád, co to dělal v servise origo zaplatil přes 30.000,-!!
FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA
), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
No ide o to či robiť z auta modlu...pomaly by sme ani nemali naštartovať - aby sme mu nejako neublížili. Necháme ich v garážach, aby sa nezodrali a budeme chodiť pešo?
Brzdenie motorom s rozumom v racionálnym rozsahu otáčok nemôže uškodiť. Rozbehy sú vždy o prenose sily - a ruku na srdce - ved jazdenie je aj o dobrých pocitoch pri zrýchlení..hádam tu všetci nebudete tvrdiť, že zrýchľujete iba tak, že "rukou cez predné okno roztáčate predné koleso" vo výreze blatníka...?


Brzdenie motorom s rozumom v racionálnym rozsahu otáčok nemôže uškodiť. Rozbehy sú vždy o prenose sily - a ruku na srdce - ved jazdenie je aj o dobrých pocitoch pri zrýchlení..hádam tu všetci nebudete tvrdiť, že zrýchľujete iba tak, že "rukou cez predné okno roztáčate predné koleso" vo výreze blatníka...?




Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- risomas
- Pokročilý
- Příspěvky: 703
- Registrován: 21.05.2008 14:14
- Bydliště: BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
Auto je spotrebak. Nebudem davat neutral alebo mackat spojku aby som brzdil.
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


- WnemOne
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 14.04.2008 16:27
- Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna setrvačníku: dvouhmotový za jednohmotový
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45

Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 0 hostů