Aky je 2.0 Duratec HE ?

Odpovědět
Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od vcedula » 09.12.2009 14:57

no, 1.8 ma napriklad rozdielnu RJ ako 2.0. Su to hrozne skladacky, takze neviem-neviem.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od zirafak » 09.12.2009 16:42

černý.fikus píše:ahoj,
vyhorel mi alternator. Muj znamy se po nem shanel a pry je delaji jen v japonsku ( asi, ze je to motor z japonske mazdy) a pry letos uz nejsou a jsou objednane na pristi rok a mozna tedy v lednu. Myslite, ze je toto mozne, ze proste nejsou a nejdou nicim nahradit? 8O
Mate nejake zkusenosti v tomto? Repas se asi moc nedela, nebo ano?
Jeste sem premyslel, ze bych to zkusil sehnat u mazdy, ale jestli to nejde ani do Mondea, alespon podle objednavaciho cisla, tak je to asi k nicemu...
dik
podla microcatu 1256552
alternator 120 AMP EUROCODE 322 MAN.PREVODOVKA MTX75 pre auta od 2004-2008

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od černý.fikus » 11.12.2009 15:57

Takze. Dalsi cenna zkusenost. Nekdy mam pocit, ze nemam lidoveho forda, ale ferrari. Bo tech dilu, co jsou bud drahe nebo nedostupne anebo NAHODOU specialni, je nejako moc (ted nevim, co tam dat za smajlika).
S tou kompatibilitou to bude asi opravdu spatne. Podle vseho se daval asi jen do tri typu aut a v mazde je pry jiny. To rikal muj znamy mechanik a zdatny elektrikar, ktery to shanel(neuspesne, viz vyse) a nakonec i menil. Kdyz sem se ho ptal na repas, tak prej kdepak. Ford totiz vi, ze je ten altik zmetek a navic dost odchazi a proto novy stoji misto obvyklych deseti jen necele ctyri a tak se to rovnou vyhazuje, bo repas je pry temer nemozny, drazsi nez novy a jako dalsi chutovka, ale to uz asi nepresne popisu, je nejak nestandardne propojen s ridici jednotkou a proste to kloudne zrepasovat nejde. Dal mi presne cislo, co ma byt na tom alternatoru, ne katalogove, ale nejake cislo, co je na nem vyrazene a zkusil sem jeden vrakac/prodejnu, Boban bude vedet :) a tam to mel, z nejakeho dvoulitra, celkem zanovni pry a sedelo to presne, to cislo.
Takze alternator sme meli a ted prej podle toho mechanika se jeste zapotime, zda to neni posrane dal smerem k te jednotce. No, nebylo, takze uz to zase jezdi a dobiji...
Obecne se da rict, ze to chce 3piny, 120Amp, japonsky Denso.
Jinak sem behem toho obvolaval i jine autorizaky a jeden se chytil, ze mozna jeden posledni kus v CZ zajisti, ale potrebuje VIN kod, aby overil, ze je to ten spravny dvoulitr na ten spravny altik. Ale to uz nebylo treba, takze uz sem nezjistil, zda je to ten spravny, nebo je jich vic atp.
FoFo II 2.0

tchifla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od tchifla » 11.12.2009 16:22

Mna by zaujimalo, co presne ti na tom alternatore vyhorelo. Podarilo sa ti to zistit? Z elektroniky tam byva umiestneny iba regulator, pripadne mozno usmernovac. Inak je to vsetko cista mechanika (rotor, uhliky, loziska, ...). :?: :idea: Alebo mi nieco uniklo? :?:
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od černý.fikus » 11.12.2009 16:32

mam ho doma. jeste sem ho nevidel. ja tomu nerozumim skoro vubec. ale s kamosem se v tom povrtame, trosku rozmontujem a uvidime, co a jak..
FoFo II 2.0

Uživatelský avatar
Ryko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 02.02.2010 13:33
Bydliště: PO, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ryko » 07.06.2010 13:19

Zdravim majitelov 2.0 duratec HE. Potreboval by som poradit s jednym problemom, ktory momentalne riesi pan, ktory mi auto doviezol z nemecka, vid tema nakup-predaj:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=45

Kedze sa podla vsetkeho jedna o problem s motorom, je asi vhodnejsie to riesit tu. Mal niekto z vas problemy so startovanim? Pripadne mate typ, ako zistit kde moze byt problem? Osobne neverim, ez vymena cidla kontroly oleja toto vyriesi. Skor starter alebo nieco ine... Zhrniem moje poznatky a postrehy z hore uvedeneho fora (odpovede niektorych clenov fora mozte najst v hornom vlakne):

Spolahlivy a ospevovany duratec HE nechcel nastartovat... asi tak na 5-6 pokus... a ukazala sa aj cervena kontrolka oleja... nie som odbornik, tak som cakal vyjadrenie pana co mi auto doviezol a skontroloval... podla jeho vyjadrenia je velka sanca, ze ide o chybu cidla kontroly oleja, tak hned jedno objednal a v pondelok ho ide menit, plus skontroluje tlak oleja, ak si dobre pamatam... co vy nato focusaci, ktori mate s niecim podobnym skusenosti? Idem si prejst forum, ci tu podobne problemy u benzinov nenajdem, len skoda ze tych HE duratecov tu vela ludi nema... olej bol v motore meneny v aprili tohto roku, a aj podla vyzualnej kontroly vyzera byt ok, pevne verim ze to bude len to cidlo... ale zas, aky moze mat cidlo vplyv na to, ze motor ma problem so startovanim?

Este na doplnenie, ten pan ma aj diagnostiku (delphi ak moj brat dobre videl), tak to tam hned skontroloval a podla diagnostiky je vsetko ok...

Pri startovani motor v pohode tocil, len nechcel nabahnut, ked uz nastartoval, tak podla mna slapal ako hodiny, krasne drzal otacky, ziadne divne zvuky, klepanie ani nic podobne, takze olej by sa mal dostavat kam treba a riadne mazat... co sa tyka diagnostiky, chlapik vozi vela fordov, tak verim, ze diagnostika bude kompatibilna... a napr. pri cerpadle mu to tak isto hlasilo OK... co sa tyka startovania, tak ja vzdy startujem stylom - klucik do druhej polohy, pockat kym zhasnu kontrolky a az potom startujem, tak to bolo aj v tomto pripade... uvidime, ci to vyriesi vymena cidla... je mozne, ze ked motor diagnostikuje chybu pri oleji a svieti cervena kontrolka, tak riadiaca jednotka dava povel nestartovat aby sa zabranilo poskodeniu motora? ak hej, tak vymena cidla by mohla pomoct, inak neviem... Aj ked sa nam pri skusani potom obcas podarilo nastartovat na prvy pokus, tak sa mi videlo, ze to startovanie bolo na benzinak akosi dlhe...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0

Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Ryko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 02.02.2010 13:33
Bydliště: PO, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ryko » 08.06.2010 20:04

Takze problem bol podla vsetkeho len v zlom olejovom cidle, po vymene za nove auto zatial startuje bez akychkolvek problemov...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0

Obrázek
ObrázekObrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od TripleJay » 08.06.2010 20:06

to je dobra sprava... nech to jazdi :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od vcedula » 08.06.2010 20:37

prajem vela stastnych km. Po par rokoch si toto auto s tymto motorom kupim na hranie...fakt mam na nho len tie najlepsie spomienky...
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Ryko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 02.02.2010 13:33
Bydliště: PO, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ryko » 10.06.2010 09:40

Vdaka pani, na focusa si pomaly zvykam, a je to prijemne zvykanie... len bohuzial problem so startovanim sa asi vratil... vcera z nicoho nic ako som siel z STK otocim klucikom a nic... podarilo sa az na treti krat... potom brat este bol na aute v meste a nemal problem, vzdy na prvy krat... dnes rano som znovu startoval na prvy sup, ale cakat s otocenym klucikom 2-3 sekundy aby motor naskocil je podla mna na benzin velmi nestandardne... tak neviem, asi budem musiet dat skontrolovat starter a pripadne aj baterku, neviem co ine by to mohlo byt... nechcem aby ma auto nechalo niekde s tym ze ho nenastartujem, potrebujem ho denne...

Update: tak od stredy startovanie uplne v poriadku... neviem v com bol problem... napada ma jedna vec, na starom auto som bl zvyknuty pri zaradenom neutrale nestlacat spojku a startovat, v navode na fofo II som sa ale docital, ze pri startovani ma byt uplne stlacena spojka, tak som mozno spojku nevyslapol a auto malo problem nastartovat, je to len moja domnienka... od kedy ale stlacam spojku, tak starty su v poriadku...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0

Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od černý.fikus » 10.07.2010 10:16

cau,

no me taky jednou zacala svitit kontrolka. ale bylo to spatne cidlo. ale startovat slo a s tou spojkou si nemyslim, ze by to melo vliv. ja ji teda mackam vzdy, ale na zacatku se tak myslim nedelo a aji sem kaslal na nejake shasinani kontrolek, coz uz teda taky nedelam a vzdy to naskocilo na poprve jako hodinky.

jen se mi sem tam stava, ze nechce naskocit, kdyz sem se pohupoval po meste kratce, tak byl prechlastany jako by. ale to vyresilo slapnuti na plyn a bylo. ale to se stava tak malo, ze si to uz nepamatuji, kdy naposled..

takze to startovani bych videl opravdu na nejaky startet nebo neco.
FoFo II 2.0

Uživatelský avatar
Ryko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 02.02.2010 13:33
Bydliště: PO, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ryko » 10.07.2010 22:52

No uvidime, problem so startovanim sa u mna stale sem tam objavi, zhruba raz do tyzdna mi auto nenaskoci na prvy krat... cize kazde 15-20 startovanie... pytal som sa na to aj v servise, kde som si chcel dat skontrolovat napatie na baterii, ale povedal mi, ze to co sa u man prejavuje urcite nebude bateriou, skor mi doporucil skontrolovat a pripadne vymenit sviecky... a starter je samozrejme tiez jedna z moznosti... bohuzial neviem co byvali majitel za tych par rokov na aute pomenil a servisoval, kedze nevyuzival ford servisy ale nejakeho znameho ford servisaka...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0

Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od černý.fikus » 18.08.2010 08:27

No tak mam se zda asi taky problem... ted asi po 100km tesne pred dojezdem mi najednou zacal "zpivat" motor. Na volnobeh malinko takove viti a s pridavanim plynu viti v ruku v ruce stoupa. Takove vúúúíííí vúúúííí. No zavolam do servisu, ale nemate nekdo nejakou paru, abych s tim pripadne radsi ani nikam nejel
FoFo II 2.0

Uživatelský avatar
rest
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Poprad

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od rest » 18.08.2010 10:06

Ja som mal tiež problém so štartami, kolísaním otáčok, divnému "kovovému" zvuku po naštartovaní... všetko vyriešila výmena škrtiacej klapky za fungl novú (v záruke). Odvtedy beží motor úplne super! :)
Ford MONDEO MK4, 2.0 Duratec HE - 107kW, liftback, Thunder metalíza, disky 18" Obrázek

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od černý.fikus » 18.08.2010 14:37

no tak je tomu 8 mesicu a 30tis. km a je to opet alternator :roll:
byl sem v nejakem servisu, promeril. nedobiji. behem jizdy do servisu zacala svitit i kontrolka baterky. baterka sama o sobe ok. k tomu to zpivani, nepodobne tomu v prvnim pripade... kurva.
no nechal sem si objednat novy, se zarukou, bo ta se asi vyplati... ale je to nejake cudne, coz? ze by tam bylo i neco jineho spatneho, co ho odrovna?? to asi nikdo nezjisti.
jinak cena 3999kč, oni vi, proc je celkem levny...ale to uz sem psal pred osmi mesici :twisted:
FoFo II 2.0

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host