Nouzový režim-akutní

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Nouzový režim-akutní

Příspěvek od Sobull » 26.07.2010 19:16

Ahoj všem. Určitě toho bylo popsáno spousta, ale jsem na dovolený a nemám možnost to pročítat. Proto kdyby mi mohl někdo sesumírovat co to může být případně co dělat. Díky.

Při sjíždění serpentýn, ale fakt brutální skopec, se rozsvítila kontrolka motoru. Auto netáhne od 2000 ot nahoru. Na displeji se nic neukázalo.

Co to mohlo způsobit? Může to souviset s tím sjezdem a bržděním motorem?

Při nouzáku se odpojí turbo nebo to je nějak elektronicky udělaný. Vím o tom prd, zdá se mi že turbo neslyším.

Je mi jasný, že mi to řekne jen dia, ale nevím jak tady někoho seženu.

Tak za každou radu děkuju.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od Dav » 26.07.2010 20:20

Pokud ti kontrolka sviti i po nekolika vypnuti a nastartovani motoru, ( min 5 pokusu, kde RJ porovnava zmeny a pokud se chyba neobjevi znovu, tak ji sama smaze ), tak zkus odpojit baterku aspon na 1hod, nebo i dyl. Mozna to vymaze pamet zavad, ale pak ti chyba muze vyskocit znovu. Nastartuj, podivej se na vyfuk jestli nedymy, pripadne jake barvy je dym, klidne i turuj. Taky si zkontroluj hadice od turba. Treba staci dotahnout spony nebo ji zalepit, pokud fuci. Tezko radit, muze to byt cokoliv :nixw:
Slozitejsi veci si sam asi neopravis, poptej se po servise v okoli, urcite tam nejake budou.
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od Sobull » 26.07.2010 22:02

Dík. Startovat jsem zkoušel, vždycky naskočil v pohodě ale kontrolka nezhasla. Dal sem si dvě piva a dva rumy nechal ho vychladnout a teď naskočil bez kontrolky. No ale už to nemůžu zkusit projet, to až zítra. Tak uvidím. Když to jelo, žádnej dým se nekonal. Když mi jednou ulítla hadice od turba na 407 tak to hulilo jak stará avie, tak v tom to teď asi nebude.
Ach jo, navíc jsem tady se dvěma ženskejma, to je hysterie...
Baterku zkusim kdyžtak zítra, jestli se zas rozsvítí. Ale kód k radiu mám samozřejmě doma...
Jinak je tady prý 20km Ford origo servis, tak kdyžtak tam.
Držte mi palce ať aspoň domů dojedu.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
junior
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1763
Registrován: 27.03.2009 08:08
Bydliště: Beroun - Tlustice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od junior » 26.07.2010 22:23

a kdepak jsi na dovolený??? mě na dvojce focusu profukovala hadice mezi vzduch filtrem a turbem a žádný kontrulky se nekonaly :nixw: nebo odpojený samotný vzduchový filtr může mít vliv, ale to se mi ukázalo na okamžité spotřebě (navíc to bylo u octáfky) :nixw:
JUNIOR

MK3 1.8 DuratecHE 16v/92Kw 02/05 lítám :-)
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od Sobull » 27.07.2010 07:37

Jsem ve Slovinsku. Ať se podívám kam se podívám, budu odsud muset jet serpentýnama. To jestli se neopraví, tak snad ani nevyjedu... Po obědě to projedu.
Ten dvoulitr má turbo kdesi vzadu, tam člověk ani kloudně nevidí natož aby tam něco utahoval a hledal.
Právěže když jsem měl problém s tou hadicí, tak se kontrolky taky nekonaly...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od Sobull » 27.07.2010 13:22

Tak jsem to byl projet. Bylo to jen krátce, ale nic sem nepozoroval, jelo to teď normálně.
Zkusím poslat obrázek. Může mi někdo říct co je to to zakroužkovaný? Na té přírubě je olej.
Ta hadice vede dolů k chladiči a z toho zakroužkovanýho pak dolů kovová trubička, jako snad na olej nebo co. Ach jo, ten motor je tam tak napasovanej, nic nevidím.
A dotaz, zůstává v paměti několik posledních závad? Jako že kdybych teď šel na dia, tak by se ukázalo co mu vadilo? Dík
Přílohy
IMG_1917.jpg
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
horis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 04.07.2008 22:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od horis » 29.07.2010 09:02

to je zajimavy, mam r.2005 a mam to jinak..
DSCN4186.JPG

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od stand » 29.07.2010 09:18

horis píše:to je zajimavy, mam r.2005 a mam to jinak..
Mám taky 2005 a mam to stejné jako ty..

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od Komi » 29.07.2010 09:19

z fotky vidiet ze ty nemas DPF a Sobull ma DPF
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od Sobull » 29.07.2010 13:42

No to je zajímavý, nic jinýho než ten DPF mě nenapadá jako rozdíl.
Takže když to tam nemáte asi mi neporadíte co to je, že?

Nevíte jak je to s tou diagnostikou? Zůstávají zapsaný chyby, který už odpadly?
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od spanel » 29.07.2010 13:47

Jen jsetli to nebyl nějaký rozmar toho DPF? Jinak teoreticky, pokud se neodpojí baterie, tak by ta chyba v paměti závad měla figurovat jako záznam, ale 100% si nejsem jistý.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od Sobull » 29.07.2010 15:50

Rozmar DPF by to být neměl, mám ho asi 3 týdny vykuchaný. Proto bych se k té chybě chtěl dostat, pokud by to bylo něco kolem toho, mám na ten zákrok záruku...
No hlavně se teď dostat domů. Zítra jedu. Dneska jsem dal asi 50km a nic.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od spanel » 29.07.2010 17:21

No, skoro bych to tak viděl na souvislost - něco bylo přehlédnuto, či opomenuto. Je spousta povolaných, ale málo vyvolených. Je to jako s chiptuningem. Ale je možné, že to bylo něčím jiným, nejsem děda vševěda. :nixw:
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od Sobull » 29.07.2010 20:03

Dělali mi to v fapoff, zdálo se že vědí co dělají. Je teda pravda, že se jim změna softu povedla až asi na počtvrtý. Pořád jim nechtělo auto startovat. Jsem prý výjimka. Už mě nebaví být pořád výjimka. Když jsem si v 407 nechal počeštit navigaci, tak jsem taky byl výjimka, které u toho odešlo rádio... :nixw:

Proto bych chtěl tu závadu zjistit, abych věděl jestli to mám reklamovat nebo je to jinde.
No ale dát 1000,- jen tak a třeba nic nezjistit... :dih:
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Nouzový režim-akutní

Příspěvek od spanel » 29.07.2010 20:37

No, systémy ŘJ automobilů neznám, ale odvozuji, že se mohou chovat podobně jako některý SW na PC, nebo SW pro průmyslové aplikace. Ze zkušenosti s PC vím, že opakované nedokončené reinstaly některého SW bez restartu celého systému se po konečném "úspěšném" dokončení tváří jako O.K., ale při jiném režimu použití, či připojení HW se mohou začít chovat nestandardně. Stajně tak u průmyslových aplikací nemusí být nejnovětší SW nejlepší pro upgrade či úpravy FW, nebo naopak. Ono z popisu "řešení" DPF tady někde na fóru vyplývá, že to není zrovna jednoduché a bez rizika, a kromě "hrubé" a jemné mechaniky je nutné i dobře upravit všechny relevantní parametry. Na druhou stranu, co je to 1000 za DG oproti repasi celého DPF. :wink:
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů