Popojíždění auta při vypnutém motoru a zařazené rychlosti

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2767
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Popojíždění auta při vypnutém motoru a zařazené rychlosti

Příspěvek od Raada » 20.07.2010 11:54

Tak u tisicovky se musel menit olej kazdych 7500km tj. deda v podstate plni limit vyrobce. S tou castejsi vymenou mate pravdu, ze to motoru rozhodne udela lepe, ale dle vyrobce je stanoveno 20tis. km. Predpokladam, ze panove od Fordu tento limit stanovili i s nejakou rezervou. Kdyz se podivam na variabilni servisni intervaly u konkurencnich znacek, kde se olej meni treba po 30tis. km a po 2 letech tak Ford je v pohode.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Popojíždění auta při vypnutém motoru a zařazené rychlosti

Příspěvek od ballu » 20.07.2010 11:58

Dokonce kluci co dělají v servisu Ford tvrdí a mají pravdu, u nafty která jezdí krátké vzdálenosti , doporučují výměnu při 12 tis. km . Říkají, že to motor vrátí řidiči ve své životnosti a spolehlivosti. :palec_nahoru:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Popojíždění auta při vypnutém motoru a zařazené rychlosti

Příspěvek od ballu » 20.07.2010 12:10

Raada píše:Tak u tisicovky se musel menit olej kazdych 7500km tj. deda v podstate plni limit vyrobce. S tou castejsi vymenou mate pravdu, ze to motoru rozhodne udela lepe, ale dle vyrobce je stanoveno 20tis. km. Predpokladam, ze panove od Fordu tento limit stanovili i s nejakou rezervou. Kdyz se podivam na variabilni servisni intervaly u konkurencnich znacek, kde se olej meni treba po 30tis. km a po 2 letech tak Ford je v pohode.
U škody to bylo dříve na minerální po 10 tisících km
To jsi přečetl jen to "A" od konkurence, ale musíš si přečíst i to "B" , tam si přečteš o problémech tohoto tahu,kdy mají větší problémy než Ford a v servisech taky doporučují nedodržovat předepsané a měnit dříve. Již tam chodí na opravy s 30tis výměnou, přidřené turba a přidřené motory, zralé na výměnu celého polomotoru. U aut, které jezdí dlouhé trasy tam těch 30tisíc odpovídá těm 15 na couračky.Při rozborech zjistili, že při 10 tisících má olej 50% vlastností nového. Všude se odvolávají na doporučení manuálu, ale je spíše brát ohled na doporučení výrobce oleje, ten ví, co olej snese. Toto jsou však informace, které neradi pouští do éteru. :palec_dolu:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Popojíždění auta při vypnutém motoru a zařazené rychlosti

Příspěvek od Sobull » 20.07.2010 13:55

Ano je to tak. U peugeota sami doporučují i v origo servisech lidem jezdit už po 15tis. Byla to reakce na problémy s tímhle motorem (turba...). Mám 2.0 a taky měním po 15tis. To je na focusu, s 407 a stejným motorem je interval 30tis, ale je proměnlivý a ještě se mi nestalo, že by mě těch 30 nechal najezdit. Vždycky si řekne max ve 20tis, je to podle toho jak jezdíš...
Jak tu někdo psal, častější výměna nikoho nezrujnuje a motor ti to opaltí :palec_nahoru:
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
mickielli15
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 787
Registrován: 27.01.2009 03:54
Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice

Re: Popojíždění auta při vypnutém motoru a zařazené rychlosti

Příspěvek od mickielli15 » 20.07.2010 14:01

přesně jak píšete :palec_nahoru:
ballu píše:když je motor oturben
krásnej výraz :palec_nahoru: :D
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition :-)
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů