



Tak dobře, aspoň něco - 4x4 by byla super, ale pak by to RS 500 stálo trojnásobek a možná i vícenásobek než stojí teď, aby se aspoň trochu pokryly náklady s tím spojené....uuuf, zvládnul jsem to

Respektuji tvuj nazor,a proto mi to vysvetli,kdyz pisu o necem co je mi vzdaleneMarťas píše:Trosku mi pripada, ze pises o necem, co je Ti celkem vzdalene...
To mas pravduMarťas píše:Moderni seriove 4x4-ky (i zadokolky) maji kardan dostatecne dimenzovany a nejsou ve stadiu jako stare Avie, ktera tady zaznela. Spise nez praskly kardan je daleko vetsi sance, ze ti pri zvysovani vykonu odejde prevodovka nebo motor. Proto nevidim smysl tveho nazoru, ze prestavba auta na 4x4 je na nic. Mrkni na WRC, vrchy nebo co ja vim treba Dakar, kde je mnoho a mnoho 4x4 aut, a rekl bych, ze technici ani mechanici si nemysli, ze to neni dobre. At uz jsi v telce videl cokoliv - nemuzes brat vsechny auta podle jedne reportaze a vyhody nekolikanasobne prevysuji nevyhody...
A pokud pises, ze "tyc" trpi, tak kdyby jsi vypsal vsechny dily, ktere u zavodniho auta trpi, tak by jsi mel seznam vsech dilu na aute...
Spíš mi de o to že si nedokážu představit že by nový rs byl 4x4 ,jelikož u fordu je klasika předohrabkaPetrElvis píše:To že praskaj kardany u WRCéček jsem psal z nadsázkou,opravdu jsem nemohl pochopit ,že tady na fóru někdo nezná pohon 4x4 ,a hned ho odsoudí ,než by si o něm něco zjistil![]()
Když u nás byl V.Dolejš s klasickým RSem,tak říkal ,když ho testovaly v Sosnové s Pechem,že RSo na suchu má i na Imprézu a sám ze své zkušenosti musí pochválit převodovku M66 s samosvorným diferenciálem Quaife Helical LSD (Limited Slip Differential) o proti ST fakt bomba (při zátahu netáhá za volant)![]()
Jinak Ford ještě dělal 4x4 Scorpio,Mondeo MK I,a dnes Kuga
Kód: Vybrat vše
Jinak všechny WRCéčka jsou taky 4x4 a máš pravdu skoro nikdo nikdy nedojel do cíle, protože mu praskla ta ''tyč'' !!!!
Kód: Vybrat vše
To že praskaj kardany u WRCéček jsem psal z nadsázkou
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů