Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od SilverGhost » 18.02.2010 10:30

No ale to jsou metody pro ty ruské auta :mrgreen: Na našich bych to nezkoušel. Ještě tak V3S se prý startovala třeba s hořícími novinami před sáním a pod., až papír lítal z výfuku, ale to by přešlechtěné CommonTurboChipRailDPF nemuselý přežít :mrgreen:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od SilverGhost » 18.02.2010 10:32

Teploty nám porostly nad nulu (konečně, po měsíci :!: 8O ), tak snad už tohle nebudem řešit a přijde to jaro :D Hurááá :P
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2764
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Raada » 18.02.2010 12:09

Vratil jsem se z dovolene na sumave a na Filipove Huti tj. asi 1100 m n. m. tam stal zaparkovanej starej Zetor a ten mel pod motorem pripravenou PB bombu s horakem :-). Vzhledem k tomu, ze tam teploty nedavno byly az k -30°C tak se ani nedivim tomuto zpusobu.

Uživatelský avatar
moabster
Nováček
Nováček
Příspěvky: 183
Registrován: 08.07.2008 10:48
Bydliště: Trnava, SK

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od moabster » 19.02.2010 10:07

Raz som cital, ze stare Tatrovky na Sibiry nechavali preventivne celu noc nastartovane a do nadrze spustali ziarovku na ohrev nafty :D :D
Ford Focus combi 2 Ghia, diamtova biela, 1,6TDCi 80kW 10/2005 Obrázek

Uživatelský avatar
P2M
Junior
Junior
Příspěvky: 478
Registrován: 16.05.2008 14:11
Bydliště: Praha

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od P2M » 19.02.2010 11:55

Koukal jsem na nějaký dokument, jak staví novou polární stanici a bagry, které tam měli, byly dovezené letadlem, ve kterém se nastartovaly a pak musely jet nonstop, jinak už by je nanastartovali :) Ta stanice se stavěla někdy kolem r 2006 snad.
je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od V12 » 19.03.2010 10:03

moabster píše:Raz som cital, ze stare Tatrovky na Sibiry nechavali preventivne celu noc nastartovane a do nadrze spustali ziarovku na ohrev nafty :D :D
Jj, stare dobre T111, tie nemali problem s nicim. Ked vsetko pokusy o nastartovanie zlyhali, zobral sa kolovrat, nahodil na vstrekovacie cerpadlo (malo specialnu spojku, po dotlaceni kolovratku sa odpojilo od pohonu), zatocit 180 otacok, dat dolu, plny predvstrek a plny plyn a motor naskocil. Samozrejme za predpokladu, ze z nafty nebola kasa. Po 2 - 3 minutach pri - 30 sa tomu uz aj dalo nalozit.
Novsie vozy uz tuto moznost nemali, ktovie, preco. V kazdom pripade sa ale do verzie Arktida montovali nastrekovace lahkozapalnej zmesi (mali to aj armadne vozy) - hodila sa ampulka, prerazila, 10x zapumpovat a motor isiel. Najvacsia sranda ale bola s armadnymi T813 KOLOS - motory boli osadene 2 startermi, vodic mohol volit starter A, B alebo A+B. Taktiez ziadny problem so startovanim. Okrem toho mali jednu zaujimavu vec - pedal na vypnutie pohonu vstrekovacieho cerpadla - pre pripad poruchy, ked sa motor zacal roztacat do nadlimitnych otacok. Hmmm, vzduchace, hmmm, zlate casy bez elektroniky a podobnych ficur, iba klasicke pump-jety, ziadne turba. Koho trapilo, ze v plnej zatazi zobral 100 na 100 ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Anndy » 19.03.2010 10:23

Ono vzdy zalezi, co konstrukcia sleduje. Armada potrebovala a potrebuje doraz na co najnizsiu obsluhu, max. robustnost a schopnost nastartovat vzdy a vsade a co najvacsiu neznicitelnost. Ostatne parametre sli bokom.

Mne sa napr vzdy pacilo napr. u Mi 24xx (to je vrtulnik pre niektorych), schopnost prevodovky pracovat (tusim cca 25 min.) aj bez mazacej naplne :D.

Cize urobit, postavit sa da vsetko, ale vzdy je to o prioritach :D
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host