Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Anduril » 28.01.2010 09:21

Ale u Focusu (Facelift) ne, tam se rozsviti po otoceni klickem ;)
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od silverwolf » 28.01.2010 10:08

To je teda pěkná kravina. Dá se to vyřešit jednoduše vyřazením jedné pojistky. Aspoň na zimu bych to tak dělal. Nemá cenu v těch mrazech takhle trápit baterku
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Anndy » 28.01.2010 10:22

fabia minula gen. po FL a octavia pred fl (tie co mam k dispozicii), hned po otoceni kluciku, tak ako ford.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od chudas » 28.01.2010 10:27

chudas píše:Takze vratim sa k mojmu autu. Vecer som to skusal nastartovat pomocou kablov cez auto a nic. Ono to jeden krat otocilo a to bolo vsetko
potom uz nic.
elektrina v aute este funguje, ale nic viac.
Takze rano skusim dat vemnit za novu baterku.

Inak, neviem ci to je spravne, ale pokial pripojim moje vybite auto na auto nastartovane, mimochodom audia A4, 2,0, tak predpokladam ze by malo moje auto aspon v pohode tocit.
Alebo sa mylim?
a inak, na startovanie postacia klasicke kable za 10 EUR?
takze vymenena baterka za Bosch silver a auto ide ako hodinky
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od silverwolf » 28.01.2010 10:32

Anndy píše:fabia minula gen. po FL a octavia pred fl (tie co mam k dispozicii), hned po otoceni kluciku, tak ako ford.
Nesouhlas. Zkoušel jsem to.
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Anduril » 28.01.2010 10:36

silverwolf: imho se to po FL jen tak lehko vyradit neda, je to naprogramovane.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Radekjo » 28.01.2010 10:58

KVALITA AUTOBATÉRIÍ
značka hodnotenie (známka)

1. Banner Power Bull (62 Ah/510 A) dobre (2,0)
2. Moll Kamina Start (63 Ah/510 A) dobre (2,2)
3. Arktis Qualitätsbatterie (63 Ah/510 A) dobre (2,3)
4. Ever-Start (63 Ah/510 A) uspokojivo (2,6)
5.-6. Bosch Silver (62 Ah/480 A) uspokojivo (2,8)
5.-6. Motorcraft Silver Calcium (60 Ah/600 A) uspokojivo (2,8)
7. Varta Silver Dynamic (63 Ah/640 A) uspokojivo (3,1)
8. Dynamic (66 Ah/510 A) uspokojivo (3,4)
9.-10. Arktis Autostarterbatterie (63 Ah/510 A) dostatočne (3,9)
9.-10. S-Power (63 Ah/510 A) dostatočne (3,9)
11. Car-Jack (63 Ah/510 A) dostatočne (4,0)
12. Speed + Go (63 Ah/510 A) dostatočne (4,3)
13.-14. Bären Profi (62 Ah/510 A) nedostatočne (4,6)
13.-14. Eurostart (63 Ah/540 A) nedostatočne (4,6)
15.-16. Eurostar (63 Ah/510 A) nedostatočne (5,0)
15.-16. High Power (66 Ah/510 A) nedostatočne (5,0)
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od silverwolf » 28.01.2010 11:01

No a hodnocení těch co mají kolem 54 Ah nemáš?
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Anndy » 28.01.2010 11:04

silverwolf píše:
Anndy píše:fabia minula gen. po FL a octavia pred fl (tie co mam k dispozicii), hned po otoceni kluciku, tak ako ford.
Nesouhlas. Zkoušel jsem to.
To sice mozes, ja mam take kusy k dispozicii, kde je to tak ako som pisal.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Radekjo » 28.01.2010 11:21

silverwolf píše:No a hodnocení těch co mají kolem 54 Ah nemáš?
Nemám. Jen jsem náhodou natrefil na http://www.obroda.sk/clanok/20174/Autob ... esvedcili/
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
X-sat
Junior
Junior
Příspěvky: 237
Registrován: 20.08.2009 22:33
Bydliště: Jihlava - Řáholec

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od X-sat » 11.02.2010 14:22

Z pondeli na utery jsme byli v Jizerkach a X-Maxik dostal zahul v podobe -25 st.C. Nafta Tank Ono Jihlava a start na 4. otoceni,se spojkou a bez plynu. Chvili pazvuky,ale jede. Uf
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od tomason » 11.02.2010 15:51

Tady se někdo nudí co adrenalin nastartuje x nenastartuje :mrgreen:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
X-sat
Junior
Junior
Příspěvky: 237
Registrován: 20.08.2009 22:33
Bydliště: Jihlava - Řáholec

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od X-sat » 11.02.2010 18:00

Já se nafty nebál, spíš co udělá baterka 8)
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7238
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Quickie » 11.02.2010 21:23

Mně by zajímalo, jak to dělají na té Sibiři, že tam jezdí při -50
bývalí kolegovia spomínali, že kym neni neskoro tak kovovu tyčku do nádrže, alebo žiarovku a ked je už fest pozde, tak ako píše Anndy... ohník pod nádrž

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od BobTDCi » 12.02.2010 21:16

Ale nie pod PLASTOVÚ nádrž!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :idea: :roll: :twisted:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů