Baterie / autobaterie / nabijecka
- sabre
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha-západ
Re: Baterie
Díky, silnější alternátor ale bude dobíjet větším proudem, napětí musí být samozřejmě stejné.
- silverine
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Východní Čechy
Re: Baterie
Jo to máš recht, altík třeba z 1.8 nebo 2.0 nebo diesla by mohl mít větší nabíjecí proud, je otázka jestli bude pasovat do 1,6sabre píše:Díky, silnější alternátor ale bude dobíjet větším proudem, napětí musí být samozřejmě stejné.
Focus 1.4 Combi 2002 stříbrňák | papírová vložka vzduchového filtru, kazeťák 5000 RDS, čtrnáctky plecháče, mašlička na anténě



- sabre
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha-západ
Re: Baterie
Já ho měnit nebudu, jenom jsem chtěl vědět, jak to řeší ti, co si na radu z fóra tam dají větší akumulátor. Doposud jsem měl 43Ah aku a stačilo mi to. Tak si nechci zbytečně přidělávat starosti, ale zajímalo mě to.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
1) altik a baterka jsou dva zdroje zapojene paralelne energie pro palubni site auta
2) palubni sit je zatizena zapnutymi spotrebici (svetla, zapalovani, radio, vyhrivani oken atd.)
3) cim je palubni sit zatizena vice, tim vice klesa jeji napeti
4) cim ma baterka vice Ah, tim je tvrdsi zdroj a napeti v siti klesa s vetsim zatizenim pomaleji
5) cim je altik vykonnejsi, tim je tvrdsi zdroj a napeti v siti klesa s vetsim zatizenim pomaleji
6) altik ma regulator nastaven cca na 14,6 V a pri poklesu napeti palubni site se snazi napeti zvetsit tim, ze do site dodava vetsi proud, ktery jde castecne na dobijeni baterky a castecne na pokryti spotreby zapnutych spotrebicu
7) konstrukteri voli kombinaci altiku a baterky tak, aby byla optimalne navrzena na predpokladane zatizeni palubni site podle elektrickeho vybaveni auta
8 ) pro posileni zdroje energie je nejlepsi zvetsit baterku i altik
9) protoze vymena altiku je narocnejsi, je vyhodne alespon zvetsit baterku
10) altik je schopen do site dodat nekolikanasobne vyssi proud, nez je normalovy nabijeci proud baterky
11) nabijeci proud baterky je vetsi jen pri nizsim palubnim napeti
2) palubni sit je zatizena zapnutymi spotrebici (svetla, zapalovani, radio, vyhrivani oken atd.)
3) cim je palubni sit zatizena vice, tim vice klesa jeji napeti
4) cim ma baterka vice Ah, tim je tvrdsi zdroj a napeti v siti klesa s vetsim zatizenim pomaleji
5) cim je altik vykonnejsi, tim je tvrdsi zdroj a napeti v siti klesa s vetsim zatizenim pomaleji
6) altik ma regulator nastaven cca na 14,6 V a pri poklesu napeti palubni site se snazi napeti zvetsit tim, ze do site dodava vetsi proud, ktery jde castecne na dobijeni baterky a castecne na pokryti spotreby zapnutych spotrebicu
7) konstrukteri voli kombinaci altiku a baterky tak, aby byla optimalne navrzena na predpokladane zatizeni palubni site podle elektrickeho vybaveni auta
8 ) pro posileni zdroje energie je nejlepsi zvetsit baterku i altik
9) protoze vymena altiku je narocnejsi, je vyhodne alespon zvetsit baterku
10) altik je schopen do site dodat nekolikanasobne vyssi proud, nez je normalovy nabijeci proud baterky
11) nabijeci proud baterky je vetsi jen pri nizsim palubnim napeti
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 19.05.2009 09:17
- Bydliště: Brno
Re: Baterie
Tak jsem po více než 10 letech byl nucen vyměnit baterii.Dal jsem novou,krásně jsem nastartoval a vyjel.Jenže po pár kilometrech zařadím neutrál o on vypnul motor.To se mi stalo pak cestou ještě párkrát.Normálně to šlo za jízdy zase nahodit,ale ono to není to pravé ořechové,když třeba najíždím do zatáčky a servo nefachá.Neví někdo,čím by to mohlo být,dík.
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Baterie
To asi s bateriou nić spolocne mat nebude.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 19.05.2009 09:17
- Bydliště: Brno
Re: Baterie
Tak to je divné,protože před výměnou baterie se mi to za více jak 10 let nestalo ani jednou 

- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Baterie
tramin.............baterie je elektrická část , servo je část mechanická .....můj dojem .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- gargulakj
- Junior
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
matys.............nevíš o čem točí
když to zdechne tak servo nefunguje 


Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Baterie
gargulakj............máš pravdu , ale pokud jde motor , jde i servo . ( s baterií to nemá nic společného ). Co tak zkontrolovat náplň oleje posilovače ? Je ho dost i při náklonu do zatáček ?
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Baterie
fuuu, no tak to by sa ti ako muselo auto naklanat do zataciek, keby sa ti mala hladina kvapaliny takto menit 

- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Baterie
richisan.....třeba nám dá tramin hlášku , v čem byl problém .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- gargulakj
- Junior
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
No kdyby ste si to přečetli tak mu servo nešlo protože mu to zdechlo
a řeší proč mu to zdechlo a ne proč mu nešlo servo 


Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 19.05.2009 09:17
- Bydliště: Brno
Re: Baterie
gargulakj:dík za podporu
.Jinak na příčinu jsem zatím nepřišel 


- gargulakj
- Junior
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie


Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti