Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od pavel28 » 16.11.2009 20:14

Nazdar pánové,mám takovou otázku.Jaké vstřiky jsou v 1.6 TDCi 80kw.rv.12/2006 C-Max.
Slyšel jsem,že ford používá více druhu Siemens,Bosch,Denso,Delphi.
Výměma Siemens a Denso Stojí udajně 20000kč.-25000kč.
Výměna Bosch a Delphi Stojí udajně 4000kč.-6000kč. a dají se repasovat.
Moc by mě zajímalo,co tam vlastně mám.Stačí,že už mám ten posr... DPF,to je taky pěkné zlodějina a kolik mě ty vstřiky budou vlastně stát kaček.
PS.Mám poprvé naftáka a když si čtu ty ceny v servisech,tak mám pocit,že se nafta vubec neoplatí.C-Maxe vlastním 2 měsíce,najel jsem zatím 7500km.zatím je vše OK.Ale asi pujde prodat,protože budoucnost mě děsí. :cry:
Hodně lidí zde píše své skušenosti,ale přitom vlastní forda 0,5,nebo 1rok,nebo třaba dýl,ale mají nalítámo zhruba 10až15000km.TO SE NECHCI NIKOHO DOTKNOUT. :wink:
Nenašel jsem zatím zde nikoho,kdo najel třeba s1.6 TDCi 80000,nebo100000km.třeba za 2,nebo3roky,a kolik do toho musel investovat,nebo so ho kolik stálo v servise.To jsou potom ty pravé skušenosti.
Tet to asi zamknete,a někdo napíše hledej,hledej.-----prosím berte s rezervou. :lol: :wink: :lol: :wink:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od tomason » 16.11.2009 20:30

:lol: že si to ty je to tady :wink: ode mě máš solenoid Bosch v práci 1,6tdci bez DPF motor 160000km a ok nafta z PSAS převážně budu mít 30000km 1,8tdci ani jedna závada díky bohu :wink:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=15340
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od pavel28 » 16.11.2009 20:42

tomason píše::lol: že si to ty je to tady :wink: ode mě máš solenoid Bosch v práci 1,6tdci bez DPF motor 160000km a ok nafta z PSAS převážně budu mít 30000km 1,8tdci ani jedna závada díky bohu :wink:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=15340
Jestli tomu dobře tedy rozumím, :oops: tak mám vstřiky solenoid Bosch a ne ty drahé mrchy?
DÍKY. :wink:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od tomason » 16.11.2009 21:20

Rozumíš správně myslím že ceny sou podobné,ale Siemens se nerepasuje rovnou mění.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od tomason » 16.11.2009 21:26

Záleží jak auto budeš provozovat pokudse s ním budeš courat na málo km, tak ho radši prodej než ho poděláš :?
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od martasak » 16.11.2009 22:59

Jsou tady lidé, co mají nezdolné přesvědčení o své 100% pravdě o tom že 1.6 80 kW je fuj :D. Pokud nejezdíš jen ve městě, ale jezdíš aspoň někam , kde se ti fitr vypálí, tak nevidím důvod si ho nenechat. A dle Tvého nájezdu bych řekl, že asi toho najezdíš víc. Já bych mu dával papat Vervu, dodržoval pár zásad pro jízdu nafťáky, o kterých se to píše a servisoval ho někde kde máš dobré reference.
Ona výměna auta je taky transakce, která něco stojí; něco jiného je rozhodovat se když kupuješ a něco jiného když to máš.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od stand » 17.11.2009 08:45

Co to jančíte, vždyť píše : "C-Maxe vlastním 2 měsíce,najel jsem zatím 7500km"
tj 45000km ročně a to není zrovna málo..

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od martasak » 17.11.2009 10:31

Já nejančím, jančí pavel28 a tomason. Přesně tak, nafťák ideální pro tenhle nájezd, a navíc saze se mají kde vypálit. IMHO sice 1.8ka by na dálky sice přišla o něco levněji, bez nákladů na věci okolo DPF, ale zase komfort z jízdy a když už ji jednou máš...Každopádně bych nechtěl při tom nájezdu platit benzín co si vezme základní 1.6ka...
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od tomason » 17.11.2009 10:46

Já nejančím já vím,že za vším stojí ten filtr DPF ten je zdrojem všech problémů už se našlo řešení dalším vstřikovačem přímo do DPF ,aby se zvedla teplota potřebná pro regeneraci.Ty jeho kilometry sem nezkoumal,ale nejspíš bude správným majitelem s těmi kilometry :wink: Není důvod k panice je třeba jen diesel správně provozovat většina problému bude spojená se špatným nájezdem kilometrů s 40000km ročně nebude žádný problém,ale lepší dát kvalitní naftu aby se ten špuntik toliko ne..síral :wink:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od stand » 17.11.2009 10:50

Ani nevíte, jak jsem rád že já jsem narazil na kousek bez DPFka, a mohu tuto starost pustit z hlavy, ale věřím že náhrady a ruzná řešení s DPF na sebe nenechaj dlouho čekat.

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od pavel28 » 17.11.2009 13:59

stand píše:Co to jančíte, vždyť píše : "C-Maxe vlastním 2 měsíce,najel jsem zatím 7500km"
tj 45000km ročně a to není zrovna málo..
Do tet jsem najel těch 7500km,ale někdy najedu za měsíc třeba jenom 1000km.,ono je to různé,záleží na kšeftu.Ale ročně určitě 45000km.nenajedu.Nikdy jsem to tak nepočítal,ale myslim si,že ročně najedu tak 20000 až 30000km.a je to tak 50 na 50 město a mimo město.
Přesto vám děkuji,už jsem trochu klidnější.Jenom ten DPF. :twisted: :evil:
Škoda,že jsem před koupí auta si nezjistil vše o PDF,určitě bych to nekupoval.(PRO PŘÍŠTĚ)
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Radegast
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 10.03.2008 22:37
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od Radegast » 17.11.2009 15:00

To Pavel 28: nemusíš propadat panice. Já ho mám rok a půl a najel jsem s ním 30000 km a prozatím žáden problém. Dávám tam dobrou naftu ( od benziny), včas měním značkové filtry a doposud to jezdí k plné spokojenosti. S mým nájezdem se DPF stíhá v pohodě vypalovat ( doposud jsem při jízdě nikdy nepoznal, že se něco vypaluje), vstřikovače máš BOSCH, tak to při výměně taky nebude tak zlé a jinak jsem nečetl, že by je někdo musel při naší motorizaci měnit ať už najel bůh ví kolik km.
Ono najít při našem motoru někoho s nájezdem který píšeš není nic snadného, protože u nás se tento motor vůbec neprodával a začali ho prodávat až letos v létě. Takže všechny tyto motory jsou dotažené z venku, takže se k tomu autu dostaneš až mu někde na západě skončila záruka, protože dřív ho nikdo neprodá. A proptože se začalo prodávat v 2005, tak teprve teď se u nás více objevuje a teprve teď budou lidé více psát své zkušenosti s těmito motory.
Tak jak to vypadá, tak bude jediný problém s DPF, protože prozatím nikdo pořádně neví jaká je jeho opravdová životnost. Ale jak se píše, nějaké možnosti již jsou 8)
FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005
Obrázek

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od pavel28 » 17.11.2009 16:19

Radegast píše:To Pavel 28: nemusíš propadat panice. Já ho mám rok a půl a najel jsem s ním 30000 km a prozatím žáden problém. Dávám tam dobrou naftu ( od benziny), včas měním značkové filtry a doposud to jezdí k plné spokojenosti. S mým nájezdem se DPF stíhá v pohodě vypalovat ( doposud jsem při jízdě nikdy nepoznal, že se něco vypaluje), vstřikovače máš BOSCH, tak to při výměně taky nebude tak zlé a jinak jsem nečetl, že by je někdo musel při naší motorizaci měnit ať už najel bůh ví kolik km.
Ono najít při našem motoru někoho s nájezdem který píšeš není nic snadného, protože u nás se tento motor vůbec neprodával a začali ho prodávat až letos v létě. Takže všechny tyto motory jsou dotažené z venku, takže se k tomu autu dostaneš až mu někde na západě skončila záruka, protože dřív ho nikdo neprodá. A proptože se začalo prodávat v 2005, tak teprve teď se u nás více objevuje a teprve teď budou lidé více psát své zkušenosti s těmito motory.
Tak jak to vypadá, tak bude jediný problém s DPF, protože prozatím nikdo pořádně neví jaká je jeho opravdová životnost. Ale jak se píše, nějaké možnosti již jsou 8)
Diky moc,suprovně jsi mi to vyjasnil,tak zatím budu jezdit dále. :wink: :wink:
Před C-Maxem jsem měl Oktávku v benzínu,najel jsem asi 110000km.a apsolutně bez nějakých problémů,tak proto mě to TDCi tak hodně překvapilo.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od richisan » 17.11.2009 17:15

stand píše:Ani nevíte, jak jsem rád že já jsem narazil na kousek bez DPFka, a mohu tuto starost pustit z hlavy, ale věřím že náhrady a ruzná řešení s DPF na sebe nenechaj dlouho čekat.
Uz existuju "operacne invazivne riesenia" typu FAP OFF. Nieco podobne absolvoval ,zda sa mi, BobTDCi. Ja o tom nastastie v terajsom focuse nemusim rozmyslat, no skor-ci neskor ma to asi neminie, jedine, zeby prestali montovat ten nezmyselny stupel do tdci :roll: :lol:

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Vstřiky 1.6 80kw.TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 17.11.2009 19:07

Všetko nasvedčuje tomu, že aj s DPF sa dá normálne a dobre fungovať a jazdiť prakticky akýkoľvek počet km ročne - len to treba vziať za opraty na správnom konci.
Staré porekadlo či múdrosť: "Pomôž si človeče - aj pánboh ti pomôže"
:roll: :roll: :roll: :idea: :wink: 8) :mrgreen:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů