Poruchovost C-Maxa

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hans69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 18.07.2009 12:25
Bydliště: Třeboň,

Poruchovost C-Maxa

Příspěvek od Hans69 » 05.11.2009 18:18

Nazdar.
Mám FF II asi půl roku.Najel jsem s ním cca. 7000 km.Před dvěma měsíci mi kleknul EGR ventil,v pondělí alternátor.Podotýkám,že nemám čas shánět někoho,kdo to doma opraví v garáži za pár kaček.Z toho důvodu jdu rovnou do servisu a tam to neni zrovna levný.Po tý chvále,co jsem slyšel na tohle auto,začínám mít pocit,že to asi nebude úplně pravda.Anebo mám prostě jen smůlu.Počítám,že mi za měsíc odejde turbo a po novém roce řídící jednotka.
Ford Focus II Titanium 1,8 TDCi,DVD Ford multimedia,navigace Denso

Obrázek

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2764
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Je tohle normální?!

Příspěvek od Raada » 05.11.2009 18:32

To zda je to normalni nebo ne taky zalezi na stari auta a kolik ma skutecne najeto kilometru. Co vim, tak FF II patri vetsinou ke spolehlivym vozum. Zajimej se o skutecny stav km - treba mas nalitano 200tis. km a ani o tom nevis...

Uživatelský avatar
Hans69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 18.07.2009 12:25
Bydliště: Třeboň,

Re: Je tohle normální?!

Příspěvek od Hans69 » 05.11.2009 18:42

No,asi takhle.Poslední štempl je z německa (63000 km) a to bylo letos v lednu.Já jsem ho kupoval v červnu s 87000 km.Navíc to bylo i u nás v servisu a taky mi to potvrdili,že km sedí.
Ford Focus II Titanium 1,8 TDCi,DVD Ford multimedia,navigace Denso

Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Je tohle normální?!

Příspěvek od zirafak » 06.11.2009 05:58

Nepozeraj na to tak cierne.Proste mas smolu a veci v dnesnej dobe sa ako si viac kazia a nielen na autach.Drzim palce,lnech su to tvoje posledne poruchy. :wink:

Uživatelský avatar
DalinCK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov

Re: Poruchovost C-Maxa

Příspěvek od DalinCK » 06.11.2009 11:28

No ja mam C-Maxe taky z Nemecka. Kupoval jsem ho jako trileteho po ukoncenem leasingu. Tam kde jsem ho koupil (dealer Fordu) ho prodali jako noveho, jezdil k nim na prohlidky (zaznamenane v servisce). Vyjeli mi na pozadani i faktury, kde bylo videt, co se na aute delalo. Pri koupi mel najeto 67 000 km. Nyni ho jiz mam pres 2.5 roku a za tu dobu bylo jen nefunkcni cislo teplomeru chladici kapaliny, ktere v servisu vymenili. Ted mam najeto 115 000 km a zaklepu, ale zatim zadne zavady. To, ze jsem menil brzdove desticky a pred 1000 km dva silentbloky na prednich ramenech povazuji za spotrebni zbozi, ktere se vymenit muselo. Tak asi tak zatim k me spokojenosti s C-Maxem. Auto jsem si oblibil a doufam, ze spolu jeste nejaky cas vydrzime, opravdu mi vyhovuje.
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 80 kW (109 k) Trend, 1/2004

Uživatelský avatar
Martin1037
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jeseník

Re: Poruchovost C-Maxa

Příspěvek od Martin1037 » 06.11.2009 17:16

Mám C-Maxe téměř 2 roky, zakoupen v D jako tříletý po leasingu s najetými 100 tis. km, nyní 123 tis. km, za ty dva roky co jej mám tak jsem měnil EGR ventil protože se začal zasekávat (materiál+práce 6.200), měl jsem zkrat na kebeláži ke vstřikovači (diagnostika+oprava 500) a zatékalo mi přes anténu (náklady 0). Brzdové kotouče a destičky jsou na 20-ti procentech tak ještě něco vydrží a náplně a filtry nepočítám. Jinak s autem nemám sebemenší problém a šlape jako hodinky a neměnil bych ani za nic.
C-max 2.0 TDCi GHIA Colorado Red 2004
Grand C-max 2.0 TDCi Titanium Blazer-Blau 2014

Uživatelský avatar
DalinCK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov

Re: Poruchovost C-Maxa

Příspěvek od DalinCK » 09.11.2009 10:50

Jo vidis na ten EGR ventil jsem zapomel. Vzdy je pri kontrole diagnostiky chyba EGR ventilu (jiz 2x), ale zatim jsem ho neresil, protoze se to nijak negativne neprojevuje. Takze uvidime dale. Jak se porucha EGR ventilu projevovala tobe?
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 80 kW (109 k) Trend, 1/2004

Uživatelský avatar
Martin1037
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jeseník

Re: Poruchovost C-Maxa

Příspěvek od Martin1037 » 09.11.2009 11:18

Ahoj, stávalo se, že po nastartování běžel motor nepravidelně a cukal, až po několika vteřinách se sám vypnul a nereagoval při tom na plynový pedál. Z výfuku šel šedý nebo i bílý kouř. Toto se stávalo i občas za jízdy v nižších otáčkách při akceleraci že začal motor cukat, začal točit na podvolnoběžné otáčky až vypnul. Při tomto se na palubním PC vždy rozsvítilo varování Engine system fault (nebo něco takového, nevím už přesně). Stačilo vždy motor vypnout, případně když byl už vypnutý tak jen nastartovat, a vždy se to chytlo a jelo zpravidla normálně, někdy sice na podesáté, někdy na poprvé, ale jelo. Vyřešil jsem to výměnou za nový, to mě stálo u kamaráda garážníka 6.200 včetně práce. Od výměny nemám žádný problém. Byl opotřebovaný vychozený ten excentr co vytlačuje pístek, fotky jsou myslím na fóru. A kterákoliv diagnostika Ti to vypíše jako chybu - Zaseklý ventil recirkulace výfukových plynů. Zaslepení nedoporučil.
C-max 2.0 TDCi GHIA Colorado Red 2004
Grand C-max 2.0 TDCi Titanium Blazer-Blau 2014

Uživatelský avatar
ErikCartmen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 14.02.2009 17:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchovost C-Maxa

Příspěvek od ErikCartmen » 09.11.2009 11:35

já kupoval Maxe necelé tři roky stáří, najeto 98tis. Zatím jsem vyměnil dvakrát olej a všechny filtry včetně pylového a naftového. Bohužel mě před měsícem doběhli brzdy které při brždění z 180-200 km/h nepříjemě vybrovali. Oprava se vešla do 10tis za kompletní přední,zadní kotouče a oboje destičky od firmy ATE. Prý se dají sehnat i řádově lacinější ale chtěl jsem kvalitu.

Uživatelský avatar
DalinCK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov

Re: Poruchovost C-Maxa

Příspěvek od DalinCK » 10.11.2009 07:27

Aha, diky za vysvetleni, toto se mi nastesti jeste nestava, ale protoze ten EGR ventil je bolest tehle motoru, zrejme se tomu casem take nevyhnu ...
Martin1037 píše:Ahoj, stávalo se, že po nastartování běžel motor nepravidelně a cukal, až po několika vteřinách se sám vypnul a nereagoval při tom na plynový pedál. Z výfuku šel šedý nebo i bílý kouř. Toto se stávalo i občas za jízdy v nižších otáčkách při akceleraci že začal motor cukat, začal točit na podvolnoběžné otáčky až vypnul. Při tomto se na palubním PC vždy rozsvítilo varování Engine system fault (nebo něco takového, nevím už přesně). Stačilo vždy motor vypnout, případně když byl už vypnutý tak jen nastartovat, a vždy se to chytlo a jelo zpravidla normálně, někdy sice na podesáté, někdy na poprvé, ale jelo. Vyřešil jsem to výměnou za nový, to mě stálo u kamaráda garážníka 6.200 včetně práce. Od výměny nemám žádný problém. Byl opotřebovaný vychozený ten excentr co vytlačuje pístek, fotky jsou myslím na fóru. A kterákoliv diagnostika Ti to vypíše jako chybu - Zaseklý ventil recirkulace výfukových plynů. Zaslepení nedoporučil.
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 80 kW (109 k) Trend, 1/2004

Uživatelský avatar
DalinCK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov

Re: Poruchovost C-Maxa

Příspěvek od DalinCK » 10.11.2009 07:29

Ja jsem tam pri vymene take daval ATE a naprosta spokojenost. Snad ATE by mela dodavat pro Ford do prvovyroby. Spise me prekvapila zivotnost zadnich brzdovych desticek, ktere se sjely snad drive nez ty predni ...
ErikCartmen píše:já kupoval Maxe necelé tři roky stáří, najeto 98tis. Zatím jsem vyměnil dvakrát olej a všechny filtry včetně pylového a naftového. Bohužel mě před měsícem doběhli brzdy které při brždění z 180-200 km/h nepříjemě vybrovali. Oprava se vešla do 10tis za kompletní přední,zadní kotouče a oboje destičky od firmy ATE. Prý se dají sehnat i řádově lacinější ale chtěl jsem kvalitu.
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 80 kW (109 k) Trend, 1/2004

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host