ale bol by si dobrystand píše:Nejsemkillerhammer píše: stand, ty si obchodny zastupca firmy loctite ?![]()
![]()
Rozne rychlostne indexy pneu na naprave
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Rozne rychlostne indexy pneu na naprave
- stand
- Zkušený

- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Rozne rychlostne indexy pneu na naprave
Ale bol by si dobry
Díky zvážim to
Díky zvážim to
- Black66
- Nováček

- Příspěvky: 129
- Registrován: 17.02.2008 11:59
- Bydliště: Vysočina
Re: Rozne rychlostne indexy pneu na naprave
Jo,jo, jestli má něco držet lepením, tak jedině Loctite. Mám s tímto výrobcem jedině dobré zkušenosti (samozřejmě se musí zvolit správný druh, popřípadě activátor).
Ale pneu bych nechal posoudit v pneuservise. Za posouzení poškození (na autě) si stejně nic neřeknou.
A úrazy na kole bývají stejně vážné jako např. v autě.
Ale pneu bych nechal posoudit v pneuservise. Za posouzení poškození (na autě) si stejně nic neřeknou.
A úrazy na kole bývají stejně vážné jako např. v autě.
- victor
- Junior

- Příspěvky: 293
- Registrován: 24.02.2008 22:13
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozne rychlostne indexy pneu na naprave
V pneuservise povedali, ze tomu nic neni
Uz som prezuty na zimne, bol to des jazdit na 3 letnych gumach + jedna z bicykla, ked je vonku 1^C, dnes si idem pre tu letnu co mi chlapik doviezol z jeho rezervy. Tak snad koniec dobry, vsetko dobre. 
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Rozne rychlostne indexy pneu na naprave
Tak trochu po funuse ale:victor píše:V pneuservise povedali, ze tomu nic neniUz som prezuty na zimne, bol to des jazdit na 3 letnych gumach + jedna z bicykla, ked je vonku 1^C, dnes si idem pre tu letnu co mi chlapik doviezol z jeho rezervy. Tak snad koniec dobry, vsetko dobre.
Ak povedali, že je tá trhlina OK - musí to znamenať, že nie je hlbšia ako tá povrchová vrstva gumy a nesmie byť odhalená samotná kostra bočnice. Ak ju tam pri jej roztvorení (skrutkovačom napr.) vidíš skôr alebo neskôr sa tá kostra-výztuha-textúra bočnice vplyvom prachu a trenia naruší.
Tak máš celú zimu na to, aby si si ju dal v pneuservise zavulkanizovať surovou gumou.
Ale to naozaj iba ak nie je narušená ani najvrchnejšia vrstva konštrukcie výztuhy bočnice.
Ale to asi nie je, lebo inak by ti jasne v pneuservise povedali aby si si u nich kúpil novú...
Vulkanizáciu nerobia v každom pneuservise - ale ak pobeháš zopár tak taký nájdeš...
PS: Tvrdosť (pevnosť) bočnice pneu je závislá najviac od rýchlostného indexu pneu, ale ak si v pneuservise pozrieš tri štyri nové pneu rovnakého rýchl. indexu a od rôznych výrobcov - tak zistíš dosť veľké rozdiely.
Mal som doma naraz zimné Michelin A2, Pirelli Snowsport a Kléber Krisalp všetky kategórie "T"(do 190km/h) a napríklad Klébery mali neporovnateľne mäkkšie (jemnejšie) bočnice.
Ale inak ak sú nad 190km/h tak je to naozaj v poho.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host






