TDCI 100kW nemá tah

Uživatelský avatar
Jirkaking
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 29.09.2009 23:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Jirkaking » 12.10.2009 11:15

Zdravím ještě jeden dotaz co mě trápí. Auto po ránu nastartuji nechám ho ohřát a vyjedu a hle auto nemá tah, ( nejede turbo) stačí zastavit chcípnout motor a zase nastartovat a auto už jede normálně. Svítí mi oranžová kontrolka motoru. Někdy zhasne někdy se zase objeví. 8O Když jsem byl na diagnostice tak nejdřív že je chyba v MAP ,vyměnil jsem olej, i filtr. Pak palivový filtr pro jistotu i vzduchový. Vyčistil jsem i EGR ventil.
Je to zvláštní závada, já už o ní vím, tak prostě někde zastavím chcípnu motor a zase nastartuju ale je to nepříjemný. A hlavně spolujezdci blbě koukaj proč jentak zastavim a tohle udělám. Mám filtr pevných částic. O kterém skoro nic nevím.Akorát že se má občas zajet na dálnici a jen aspoň 30 minut konstantní rychlostí aby se regeneroval. Ale nepřijde mi že by tohle mohlo dělat tuto závadu. Předem moc díky za odpovědi.

Edit: Tak další zkušenost.Když stojím déle na semaforu na volnoběh tak zase přestane fungovat turbo.pomůže jen chípnutí a nastartování. chjo už mě to auto přestává bavit.

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od BobTDCi » 13.10.2009 06:46

No to je naozaj zvláštny prejav závady...o to ťažšie sa bude identifikovať - vyzerá to na "seriózne" problémy. Možno "reťazovka"....ale neželám ti nič také.
Tak šťastnú ruku pri výbere diagnostika a čo sa týka DPF/alebo FAP/.
Pozri si web: http://www.fapoff.cz
A iné vlákna na tomto fóre pod "motorom" v názve s DPF.
A napíš čo a ako postupuješ - alebo radšej, že si už vyriešil... :roll: :roll: :roll: :idea: 8)
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
Jirkaking
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 29.09.2009 23:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Jirkaking » 13.10.2009 19:58

Díky moc za odpověď. Nejdřív to zkusím pořešit přes autobazar přes který jsem to auto nechal přivést. Je to známý tak snad bude vstřícný. Jinak další poznatek odpojil jsem konektor egr ventilu a vůbec nic se nestalo.(svítí kontrolka motoru - takže asi nouzový režim) auto po nastartování a po zahřátí jede bez turba. chcípnu motor a pak nastartuju a vše je ok. Jako by jednotka egr ani neviděla. Pro svůj klid jsem auto chcípl a konektor připojil zpět a jel jsem auto projet na dálnici. konstantně 130 km/h asi 15 minut. Auto jelo jako z praku. sjel jsem z dálnice a na pětku jel domů asi 80km/h (hruba 20 km) takže jsem jen lechtal plyn a pak jsem chtěl předjet auto a už to zase jelo jak 1.2HTP :lol: takže jestli to dobře chápu je asi ucpaný DPF.

Jen přemýšlím nahlas:
A) Co když DPF vyndám, pak proliju nějakým čistitidlem aby se vyčistil a pak dám zpět ?
B) Další možnost co když ho rozříznu, vyndám tu síťku (vykuchám ho) a zase svařím zpět, mělo by to být přeci ok, čidlo průtoku spalin je před i za DPF a když bude v obou stejná hodnota měla by si jednotka myslet že je vše ok. Nebo to tak není ??? Tohle jsem v COSWORTHu neměl :x začínaj mě Frantící s*át :twisted:

Tady jsem něco našel, DPF vyměnili za nějaký kit
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nQe_SQCW1eU[/youtube]

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Dav » 13.10.2009 22:03

Vypada to na ucpany DPF, ktery se nestaci regenerovat nebo se stale regeneruje.
Add a:) Zkusit to muzes, na nejakou dobu to pomuze, hlavne to nepojede v nouzaku. Me to po vycisteni jede v pohode, jen mam porad vysokou spotrebu, protoze to porad regeneruje :roll:
Kontroluj si pribyvani oleje, pri preruseni regenerace stece nafta do motoroveho oleje.
Add b:) Pojede ti to v nouzaku, cidlo po delsi dobe bez zmeny tlaku vyhodnoti chybu. Musel by jsi preprogramovat RJ, viz. Fapoff vyse to umi, jen ted ma vysoke ceny, delal to za 4tis :cry:

Odstraneni DPF resim pres konkurencni firmu, pak dam vedet, jak si s tim poradi a za kolik :wink:

Jo a jeste je moznost, ze do DPF provrtas podelne tri az pet der prumer 10mm, to se pak mene zanasi, regenerace probiha treba jednou za 1000km. Vse funguje jak ma, je to nejednodussi reseni, jen to Eolys musis doplnovat stale a regenerace se nezbavis na vzdy :x
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
Jirkaking
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 29.09.2009 23:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Jirkaking » 13.10.2009 22:15

Teď nevím jestli to myslíš vážně s provrtáním DPF podél :D to přeci musí být slyšet výfuk neee ?

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Dav » 13.10.2009 22:37

Myslim to vazne :| Doctes se o tom i na mondeo foru a na jinych serverech. Nabidli mi to take u nas v servise, ale ted zvazuji DPF odstranit na vzdy :wink:
K tomu vyvrtani musi vytahnout DPF, vyplachnout ho nebo odmocit v benzinu nebo v arve, vysusit a pak dlouhym vrtakem provrtat. To cisteni se dela proto, protoze k regeneraci obcas dojde, jen se posune tento interval. Tak mi to vysvetlovali. :wink:
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
Jirkaking
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 29.09.2009 23:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Jirkaking » 13.10.2009 22:50

A nějaký přesnější postup nemáš ???? Al eurčitě dej vědět jak jsi dopadl s tím odstraněním DPF

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od foki » 15.10.2009 07:58

to ze bys ho jen odstranil si nepomuzes , meri to rozdil tlaků pred a za , tzn kdyz ho odstranis tak bude tlak stejný a vyhodi ti to chybu ze je tlak mimo rozsah . nevim jakých tlaků to dosahuje ale dam priklad , kdyz je tolerance treba 0,5bar a na vstupu mas 1bar na vystupu u noveho 0,5bar , ty to vykuchas a tim se vyrovna tlak a jsi mimo rozsah , to same kdyz to bude ucpalne tak to bude mimo rozsah protoze tam muzes mit treba 0,1bar .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od stand » 15.10.2009 10:52

Potom teda šikovně umístit druhé čidlo dál do výf. potrubí, ale to by byla laborace..

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od foki » 15.10.2009 18:52

to nejsou cidla , to jsou dve hadicky ktere vedou do cidla ktere vyhodnocuje rozdil toho tlaku
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od stand » 15.10.2009 18:58

Aha, tak to potom skusit umístit tu hadičku dál..

Uživatelský avatar
Lukynho
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 11.06.2009 20:32

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Lukynho » 15.10.2009 21:03

já vám do toho nechci kecat ale ty hadičky nejdou posunout.
jsou kovový a nemam tušení jak to chcete udělat a hlavně nezapoměnte že
to vyhodnoceju PC a ten se nedá jen tak ochcat.

To je můj názor.

ale jakýkoliv odzkoušený návod rád přijmu.
jak odstranit bezeškod DPF posr. filtr.
Ford Focus II SPORT 2.0 TDCi combi. 12/06

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od stand » 15.10.2009 21:17

Potom to není hadička, ale trubička(ta se dá také nastavit), a psal jsem že je to o laboraci..
Jeste ze dpf nemam.

Uživatelský avatar
Jirkaking
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 29.09.2009 23:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Jirkaking » 16.10.2009 11:14

Na středu jsme objednanej do Ford Urban v Mostě tak jsme na to sám zvědavej. Už střádám korunky, DOufám že to není EGR nebo tak něco 8O

Uživatelský avatar
Lukynho
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 11.06.2009 20:32

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Lukynho » 16.10.2009 22:11

Držim palce.
dej pak vědět.
Ford Focus II SPORT 2.0 TDCi combi. 12/06

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů