omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od killerhammer » 11.09.2009 09:44

stand píše:Tach přeměřuje o 5km/h odzkoušeno.
A že to nejede mi klidně mužete tvrdit když mam odzkoušeno že jede. 8)
tacho nepremeriava konstantne absolutnou rychlostou, ale premeriava konstantne nejakym %, typicky teda premeriava viacej pri vyssich rychlostiach, menej pri nizsich :idea:
napr ak premeriava o 10%, pri 250 m/h je to 225 km/h ale pri 60 km/h je 54 km/h ovela mensia absolutna chyba :!:
odmeraj si GPSkom tu 230 ! ja mam pri tacho 250 km/h rychlost GPS 230 km/h, t.j. presne maximalku z TP, a pri 50tke mam 45 km/h, mne tiez premeriava tam len 5 km/h !!!
inac najmenej tacho na focus2 premeriava zevraj ked mas 18" gumy. meral a porovnaval miguell z GPSkom
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 11.09.2009 10:05, celkem upraveno 1 x.
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od vcedula » 11.09.2009 09:59

Anndy píše:motor ma sily vzdy rovnako! Prevodovka ju iba prerozdeluje! :D
preco potom na velkom kopci musis podradit :idea:

Ked chces maximalku, musis ju dosiahnut v bode max vykonu. Benzin ma max vykon posunuty do vysokych otacok, diesel uz po 3500 upada, takze nema zmysel podradovat.
Pravdou je (ako pisal KH), ze v takychto rychlostiach je kazda vonkajsia sila niekolkonasobne silnejsia ako by si si myslel. Vietor, struktura asfaltu (betonu), mierne stupane, hustota pneumatik, vaha auta, aerodynamika, toto vsetko su faktory, ktore znizuju maximalku a dost vyrazne.

Na druhej strane, co chces od auta, ktore ma 100 kW ? Aby islo 300 km/h ? A zvladne tvoje auto vobec takuto rychlost ? 200 km/h je adekvatne k 100kW a tazkemu autu. Obmedzovac pochybujem, ze tam je, lebo by to boli len dalsie naklady pre fabriku pri vyrobe.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od Anndy » 11.09.2009 10:09

vlado. Myslel som to, ze motor, bez ohladu na prevodovy stupen, ma v danych otackach vzdy rovnaku silu. (proste pri 2000 ot. ma vzdy rovnaku bez ohladu na prev. stupen, ale inu ako pri 4000, ale to je jasne).
Aj ako to KH pisal, je to jasne, len som to chcel upresnit! :mrgreen:
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od Anndy » 11.09.2009 10:10

Jo a C-max ma aj vacsi odpor vzduchu, cize teoreticky s rovnakym motorom by mal mat mensiu maximalku ako napr. focus hb :D.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od vcedula » 11.09.2009 10:14

Anndy píše:Jo a C-max ma aj vacsi odpor vzduchu, cize teoreticky s rovnakym motorom by mal mat mensiu maximalku ako napr. focus hb :D.
a zahada je vyriesena, to som si vobec nevsimol.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od stand » 11.09.2009 10:16

GPS nevlastnim :oops: , ale stou procentuální odchylkou je to možné, musim ji někde pujčit až pocestuju dál...

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od killerhammer » 11.09.2009 10:32

Anndy píše:Jo a C-max ma aj vacsi odpor vzduchu, cize teoreticky s rovnakym motorom by mal mat mensiu maximalku ako napr. focus hb :D.
urcite ano, ale ani focus kombik na tom nebude najlepsie
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
P2M
Junior
Junior
Příspěvky: 478
Registrován: 16.05.2008 14:11
Bydliště: Praha

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od P2M » 11.09.2009 10:51

pokud by byla váha všech karosářských variant stejná, tak combi by mělo nejvyšší rychlost, nejlíp kolem něj totiž většinou produdí vzduch...
je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od Anndy » 11.09.2009 10:53

to je pravda. Obvykle kombi mava najlepsiu aerodynamiku voci hb a sedanu. Len vaha to vzdy pokazi :D
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od vcedula » 11.09.2009 10:56

Focus combi ma nizsi odpor vzduchu ako HB, cisla si nepamatam, ale viem, ze to tak je. Ovsem C-max je hrozne vysoky oproti HB alebo Combi, tam nie je co riesit.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od V12 » 16.03.2010 21:40

Moj Fofo 2.0 TDCi sa sprava velmi podobne - do 180 zrychluje ako raketa, no po priblizeni sa k 200 akoby som zacal liezt hore kopcom. Pritom krivka vykonu stupa do 4000, krivka krutiaceho momentu sice klesa, ale v oblasti 3600 - 3800 nema ziadny lom. Najstrmsi pokles krutiaku je v rozmedzi 3000 - 3500.
Maximalka v TP je 203 km/h, to zodpoveda cca 3900 RMP (205/55 R 16 Michelin Primacy HP), kde stale dava slusnych 240 Nm. Niektori tu na fore pisu, ze sli aj 230. Osobne si myslim, ze dole vetrom, alebo kopcom.
Naposledy upravil(a) V12 dne 17.03.2010 22:17, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od Anndy » 17.03.2010 08:22

S tachometrom je to tak, meria navyše v %, o koľko presne závisí aj od priemeru kolies, ktorý sa tiež jemne mení.
Mne na 16-kach pri 55 tacho ukazuje 50 kmh gps. Ale pri 140 tacho je to už iba 132 kmh.

K odporu vzduchu. Kombíky ho mávajú najlepší, hb najhorší-sú proste kratke :-)

Váha hrá skôr úlohu pri zrýchleni, a naozaj, môj motor v kombi má podľa fordu o 0,1 sek. dlhšie zrýchlenie na 100 kmh voči hb, spotrebe, či maximálke. Ak sa nemýlim, tak kombi focusa má o 60 kg viac ako hb.

Netreba este zabúdať, že veľkú úlohu hrá aj vietor, profil cesty, nemusí sa ani zdať, ale môže byť z kopca, do kopca a už je výsledok iný.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od stand » 17.03.2010 10:43

Odzkoušeno dle GPS 223 km/h, tachometr 235, a je to max. co to šlo.
A maximálka byla stejná i před chipem..

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2767
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od Raada » 17.03.2010 10:48

Nemas tam krom vykuchani nejake upravy? Preci jen 122kW je o dost vice nez mas mit :-). To by vysvetlovalo i tu maximalku, ktera je taky jina nez by mela byt. Ja teda na svym aute maximalku nezkousel, mam zatim rekord tacho 190km/h = GPS 180km/h. Ale auto porad zrychlovalo a ja nechtel jet vice. Bylo to na cesky dalnici a papiry mam jen jedny.

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Příspěvek od Anndy » 17.03.2010 10:51

Mno, ci 180 alebo 190 je s ohladom na papiere, myslim, uplne irelevantne :D. :mrgreen:
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host