2.5T motor klady a zapory?
- mortimerko
- Junior
- Příspěvky: 290
- Registrován: 13.07.2009 15:41
- Bydliště: okr. Trnava
2.5T motor klady a zapory?
Ahojte, chcel by som sa spytat, ake su klady a zapory 2.5 Turbomotora v novom mondeu. Planujem si take kupit, nech viem, co mozem ocakavat...
V podstate klady ako silny motor, vysoky vykon a komfortnost jazdy mi je jasna, skor ci ma ten motor nieco vazne, co by odradzovalo od kupy..
Dakujem..
V podstate klady ako silny motor, vysoky vykon a komfortnost jazdy mi je jasna, skor ci ma ten motor nieco vazne, co by odradzovalo od kupy..
Dakujem..
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 2.5T motor klady a zapory?
2.5T v mondeu tu mam len ja
maju ho ale este chalani vo focusoch ST
co k tomu motoru povedat, bud ho xces alebo nie
nejake recenzie si na mondeo 2.5T si cital?
chalani ti tiez nic nepovedia, pretoze vela jazdia
inak, co sa tyka oprav, tak zatial som tu nezachytil nejaky problem napr. s turbom a pod, s ktorymi zapasia nasi drahi dizlaci (klop, klop)
ja osobne ti ho urcite odporucam. ak chces mondeo, chces benzin a mas na 2.5T peniaze, nie je dovod kupovat motor slabsi
podla mna 1.6 ti-vct alebo 1.8 je na nove mondeo slabe
zostava ti teda 2.0i (107kW) alebo 2.5t (162kW)
obidva motory uz dost zeru, na druhej strane 2.5t k tomu pridava jeden valec navyse, paradny zvuk a riadnu porciu vykonu a krutiaku od 1800ot navyse
este som zabudol na 2.3 automat, ale o tom nic neviem, ci sa vobec da kupit
maju ho ale este chalani vo focusoch ST
co k tomu motoru povedat, bud ho xces alebo nie
nejake recenzie si na mondeo 2.5T si cital?
chalani ti tiez nic nepovedia, pretoze vela jazdia
inak, co sa tyka oprav, tak zatial som tu nezachytil nejaky problem napr. s turbom a pod, s ktorymi zapasia nasi drahi dizlaci (klop, klop)
ja osobne ti ho urcite odporucam. ak chces mondeo, chces benzin a mas na 2.5T peniaze, nie je dovod kupovat motor slabsi
podla mna 1.6 ti-vct alebo 1.8 je na nove mondeo slabe
zostava ti teda 2.0i (107kW) alebo 2.5t (162kW)
obidva motory uz dost zeru, na druhej strane 2.5t k tomu pridava jeden valec navyse, paradny zvuk a riadnu porciu vykonu a krutiaku od 1800ot navyse
este som zabudol na 2.3 automat, ale o tom nic neviem, ci sa vobec da kupit
- mortimerko
- Junior
- Příspěvky: 290
- Registrován: 13.07.2009 15:41
- Bydliště: okr. Trnava
Re: 2.5T motor klady a zapory?
dnes som sa viezol aj v 2.0, aj v 2.5T.. mno, neporovnatelne...
chcem to kupovat jazdene, takze nehrozi ta hrozna suma, co si za to vycvakol ty.. ale viem, do coho by som isiel, co sa tyka spotreby... a ci je to 9-12 l v 2-litri alebo 10-15l v 2.5ke to je mi v podstate uz sumafuk.. (robim velkeho sefa, ale budem plakat na benzinkach ) paradoxne pri porovnani ceny za auto + benzin, na 4 roky mi vysli podobne cisla, tak uvidim, ci sa do toho nejako zmestim..
Recenzie som cital, ale tie ti nepovedia, co sa na tom aute kazi po 5, 20, 50 000 km... Tak preto sa pytam tu, ci naaaaahodou niekto nevie...
Ozaj to turbo je tam take iste ako pri dieseli, ze ked mu dam zabrat, treba ho nechat vychladnut?
Dalsia vec je aj ohladne vybavy, toto mondeo, co mam vyhliadnute ma snad este vyssiu vybavu ako ty, minimalne by to malo mat bezklucovy vstup... a je to gombik, kedze chcem nieco rodinne... ine benzinove alternativy mam uz len sedan a ten vhcod do kufra je na zaplakanie..
chcem to kupovat jazdene, takze nehrozi ta hrozna suma, co si za to vycvakol ty.. ale viem, do coho by som isiel, co sa tyka spotreby... a ci je to 9-12 l v 2-litri alebo 10-15l v 2.5ke to je mi v podstate uz sumafuk.. (robim velkeho sefa, ale budem plakat na benzinkach ) paradoxne pri porovnani ceny za auto + benzin, na 4 roky mi vysli podobne cisla, tak uvidim, ci sa do toho nejako zmestim..
Recenzie som cital, ale tie ti nepovedia, co sa na tom aute kazi po 5, 20, 50 000 km... Tak preto sa pytam tu, ci naaaaahodou niekto nevie...
Ozaj to turbo je tam take iste ako pri dieseli, ze ked mu dam zabrat, treba ho nechat vychladnut?
Dalsia vec je aj ohladne vybavy, toto mondeo, co mam vyhliadnute ma snad este vyssiu vybavu ako ty, minimalne by to malo mat bezklucovy vstup... a je to gombik, kedze chcem nieco rodinne... ine benzinove alternativy mam uz len sedan a ten vhcod do kufra je na zaplakanie..
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 2.5T motor klady a zapory?
ak budes davat spotrebu 15 na 2.5T tak ti pridem osobne zagratulovat
vybava vyssia ako mam ja neexistuje, je to titanium-x (+ nieco naviac, to bola slovenska akcia), este existuje sportova vybava titanium-s tam je aj sportovy naraznik predny, zadny, bocne listy, zadny difuzor a 2 chromove vyfuky (kukni fokiho 1.4i)
samozrejme da sa vyskladat aj vyssia vybava, ze si k titanium-X (S) doplnis dalsie veci ako napr. bezklucove otvaranie, stresne okno, dvd navi, multimedialny system dozadu do opierok atd atd. je toho kvantum
ak mas vo vyhlade 2.5T za dobru cenu nevahaj tu spotrebu voci 2.0i fakt nema zmysel riesit, pretoze ak naozaj budes xciet, budes jazdit za 9.5-10 ako na 2.0i
turbo bude v 2.5T asi vacsie ako v dizli, ale to len tipujem. co sa tyka jazdy, motor sa ohrieva trochu neskor ako na klasickom benzine (mozno 2-3 minuty neskor) ale urcite skorej ako na dizloch (kde to moze byt aj 10+ minut)
turbo neviem ci treba chladit, ja to robim
ked som sa predajcu spytal ako sa ma na tom jazdit, povedal mi, ze nic specialne, dokonca, ze motor sa ani nezabieha
ked vypnem motor, a otvorim kapotu, stale v motorovom priestore pocut nejake cerpadielko ako zapina a vypina asi v minutovych intervaloch.
vobec by som sa necudoval ak by to bol olej pre chladenie turba po vypnuti motora.
v servise sa na to xcem urcite opytat, co je to za vesmirna technika
vybava vyssia ako mam ja neexistuje, je to titanium-x (+ nieco naviac, to bola slovenska akcia), este existuje sportova vybava titanium-s tam je aj sportovy naraznik predny, zadny, bocne listy, zadny difuzor a 2 chromove vyfuky (kukni fokiho 1.4i)
samozrejme da sa vyskladat aj vyssia vybava, ze si k titanium-X (S) doplnis dalsie veci ako napr. bezklucove otvaranie, stresne okno, dvd navi, multimedialny system dozadu do opierok atd atd. je toho kvantum
ak mas vo vyhlade 2.5T za dobru cenu nevahaj tu spotrebu voci 2.0i fakt nema zmysel riesit, pretoze ak naozaj budes xciet, budes jazdit za 9.5-10 ako na 2.0i
turbo bude v 2.5T asi vacsie ako v dizli, ale to len tipujem. co sa tyka jazdy, motor sa ohrieva trochu neskor ako na klasickom benzine (mozno 2-3 minuty neskor) ale urcite skorej ako na dizloch (kde to moze byt aj 10+ minut)
turbo neviem ci treba chladit, ja to robim
ked som sa predajcu spytal ako sa ma na tom jazdit, povedal mi, ze nic specialne, dokonca, ze motor sa ani nezabieha
ked vypnem motor, a otvorim kapotu, stale v motorovom priestore pocut nejake cerpadielko ako zapina a vypina asi v minutovych intervaloch.
vobec by som sa necudoval ak by to bol olej pre chladenie turba po vypnuti motora.
v servise sa na to xcem urcite opytat, co je to za vesmirna technika
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 2.5T motor klady a zapory?
este ti napisem par vyhod 2.5T voci 2.0i:
- 6 stupnova prevodovka, toto je fantazia lebo 6tka na dialnicnej 130tke toci 2800 ot. a v aute sa mozes rozpravat sepkanim spredu dozadu
- turbo 320 Nm od 1800 ot, proste nadhera, pritlaci do sedacky aj zrychlenie na 6tke (sam si poznal rozdiel)
mondeo 2.5T je jednoznacne dialnicne auto. urobis v nom kludne za den 800 km bez toho aby si citil nejaku unavu alebo cokolvek.
auto proste neobtazuje hlukom, hlta stovky km, dokaze byt ostre ked xces (dobry podvozok), dokaze nadherne zrychlovat (predbiehanie kolon) ale dokaze byt aj premiovo komfortne
ja mam elektricky podovozok a to je vyborna vec az na to, ze mod sport nie je az taky ostry, ako dokaze byt upravene mondeo na sportovych eibach strunach.
ale to je dan za komfort
osobne ak xces rodinne a pohodlne auto a xces ford tak mondeo 2.5T je ideal.
je to top model od fordu, v podstate ford nema technicky nic viac (este S-MAX 2.5T s prizmurenim oka)
ak budem v buducnosti xciet lepsie rodinne auto ako ford mondeo 2.5T, zialbohu budem sa musiet pzriet u premiovych vyrobcov (toto nie je kritika na ford ale velka pochvala )
- 6 stupnova prevodovka, toto je fantazia lebo 6tka na dialnicnej 130tke toci 2800 ot. a v aute sa mozes rozpravat sepkanim spredu dozadu
- turbo 320 Nm od 1800 ot, proste nadhera, pritlaci do sedacky aj zrychlenie na 6tke (sam si poznal rozdiel)
mondeo 2.5T je jednoznacne dialnicne auto. urobis v nom kludne za den 800 km bez toho aby si citil nejaku unavu alebo cokolvek.
auto proste neobtazuje hlukom, hlta stovky km, dokaze byt ostre ked xces (dobry podvozok), dokaze nadherne zrychlovat (predbiehanie kolon) ale dokaze byt aj premiovo komfortne
ja mam elektricky podovozok a to je vyborna vec az na to, ze mod sport nie je az taky ostry, ako dokaze byt upravene mondeo na sportovych eibach strunach.
ale to je dan za komfort
osobne ak xces rodinne a pohodlne auto a xces ford tak mondeo 2.5T je ideal.
je to top model od fordu, v podstate ford nema technicky nic viac (este S-MAX 2.5T s prizmurenim oka)
ak budem v buducnosti xciet lepsie rodinne auto ako ford mondeo 2.5T, zialbohu budem sa musiet pzriet u premiovych vyrobcov (toto nie je kritika na ford ale velka pochvala )
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 2.5T motor klady a zapory?
Niektore tvoje prispevky su aj citatelne KH a nie preto,ze v tomto pripade Mondeo chvalis,ale preto,ze si konecne objektivny a neprevlada u teba ten neskutocny odpor k Fordu,dokonca v tomto prispevku ho nieje absolutne citit.My robis sem tam aj radost
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7237
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: 2.5T motor klady a zapory?
každe turbo treba nechat po jazde vychladit. či je to benzin alebo diesel..
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 2.5T motor klady a zapory?
ja som nikdy nepovedal ze nenavidim ford
skritizujem alebo pochvalim ked nieco najdem zle/dobre
ked sa bavime o forde, aky iny ford odporucit ak nie mondeo 2.5T?
ak by sme sa ale bavili vseobecne o kombikoch v strednej triede... tak je tu napr nova insignia 2.7t, skvela mazda6, novy accord alebo premiovky
skritizujem alebo pochvalim ked nieco najdem zle/dobre
ked sa bavime o forde, aky iny ford odporucit ak nie mondeo 2.5T?
ak by sme sa ale bavili vseobecne o kombikoch v strednej triede... tak je tu napr nova insignia 2.7t, skvela mazda6, novy accord alebo premiovky
- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: 2.5T motor klady a zapory?
killer... ja mam taky dojem, ze ty osobne nebudes nikdy spokojný... a myslím ze ani u tych premioviek... proste asi sa neda postavit auto ktore by vyhovovalo vo vsetkych parametroch vsetkym jeho uzivatelom...
pardon jedno sa dalo, ale to uz bolo davno, dokonca aj farbu ste si mohli vybrat, ale aj tak bola cierna
pardon jedno sa dalo, ale to uz bolo davno, dokonca aj farbu ste si mohli vybrat, ale aj tak bola cierna
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta + 100 fordích koníkov
modrá je dobrá ale iba ako farba auta + 100 fordích koníkov
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 2.5T motor klady a zapory?
to si o sebe nemyslim, ked viem presne co xcem, tak sa auto da vybrat
najhorsie je, ze si to clovek nemoze vyskusat na nejaky cas, napr. na 6 mesiacov kupit nove a potom vymenit za ine a pritom neprist o 20-30% penazi, to by bol ideal
ford ma poslabsie interiery, o tom sa tu predsa uz bavime roky. to su uplne malickosti, ktore ta mozu rozladit, napr. ze ti pod palubkou visi kus koberca a odokryva poistkovu skrinu, do ktoreho prave svieti ziarovka osvetlenia noh, alebo ze ten stredovy plast na dotyk vrzga ako tvoj 50-rocny kozeny gauc
ine znacky maju zasa interier lepsi, na druhej strane su to horsie auta
ford mondeo hodnotim ako vela auta za relativne rozumne peniaze
taka kupa z rozumu, myslim teraz hlavne jazdene mondeo
je to dobra volba pre toho, kto si az tak nepotrpi na kvalitu v interieri a za menej penazi kupi vyborne jazdene auto
najhorsie je, ze si to clovek nemoze vyskusat na nejaky cas, napr. na 6 mesiacov kupit nove a potom vymenit za ine a pritom neprist o 20-30% penazi, to by bol ideal
ford ma poslabsie interiery, o tom sa tu predsa uz bavime roky. to su uplne malickosti, ktore ta mozu rozladit, napr. ze ti pod palubkou visi kus koberca a odokryva poistkovu skrinu, do ktoreho prave svieti ziarovka osvetlenia noh, alebo ze ten stredovy plast na dotyk vrzga ako tvoj 50-rocny kozeny gauc
ine znacky maju zasa interier lepsi, na druhej strane su to horsie auta
ford mondeo hodnotim ako vela auta za relativne rozumne peniaze
taka kupa z rozumu, myslim teraz hlavne jazdene mondeo
je to dobra volba pre toho, kto si az tak nepotrpi na kvalitu v interieri a za menej penazi kupi vyborne jazdene auto
- mortimerko
- Junior
- Příspěvky: 290
- Registrován: 13.07.2009 15:41
- Bydliště: okr. Trnava
Re: 2.5T motor klady a zapory?
ja ked som si povedal, ze mi uz swift nestaci, lebo ked ideme na vikend na oravu, tak ideme jak ciganska banda nalozena doplna vecami, som si stanovil tieto kriteria:
- velky kufor (aspon v style HB, urcite nie sedan)
- dobry motor (aspon 2.0 benzin, diesel nie, nechcem to, bojim sa toho, treba sa o to moc starat)
- 6-stupnova prevodovka
- nejaka rozumna spotreba (toto sa mi asi nepodari dodrzat )
- a cena tak cca do tych 25000, ale to by uz bolo o hubu, i ked by som to este zvladal
a presiel som cez Toyota Verso, Renault Grand Scenic, Peugeot 3008 a 308, Nissan Kiškiš a co ja viem, co este.. a nakoniec, co sa tyka pomeru cena/vykon/vybava/priestor mi z toho aj tak vychadza to Mondeo...
a na zaklade tychto objektivnych doporuceni od KH (diky) som sa fakt utvrdil v tom, ze 2.5T by mohlo byt akurat tak pre nas auto.. Vlastne ja som bol tak na 85% rozhodnuty uz ked som si do toho po prvykrat sadol a mal som moznost porovnat s dvojlitrom.
Aky je vlastne na tom servisny interval? a co stoja cca servisne prehliadky?
- velky kufor (aspon v style HB, urcite nie sedan)
- dobry motor (aspon 2.0 benzin, diesel nie, nechcem to, bojim sa toho, treba sa o to moc starat)
- 6-stupnova prevodovka
- nejaka rozumna spotreba (toto sa mi asi nepodari dodrzat )
- a cena tak cca do tych 25000, ale to by uz bolo o hubu, i ked by som to este zvladal
a presiel som cez Toyota Verso, Renault Grand Scenic, Peugeot 3008 a 308, Nissan Kiškiš a co ja viem, co este.. a nakoniec, co sa tyka pomeru cena/vykon/vybava/priestor mi z toho aj tak vychadza to Mondeo...
a na zaklade tychto objektivnych doporuceni od KH (diky) som sa fakt utvrdil v tom, ze 2.5T by mohlo byt akurat tak pre nas auto.. Vlastne ja som bol tak na 85% rozhodnuty uz ked som si do toho po prvykrat sadol a mal som moznost porovnat s dvojlitrom.
Aky je vlastne na tom servisny interval? a co stoja cca servisne prehliadky?
- risomas
- Pokročilý
- Příspěvky: 703
- Registrován: 21.05.2008 14:14
- Bydliště: BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.5T motor klady a zapory?
bojis sa dizlu lebo sa o neho vraj treba moc starat (ano je tam potencionalne viacej sa toho pokazit) a nebojis sa turbobenzinu ktory je rovnako zlozity ako naftak? Turbo na benzine je ovela viac namahane ako na nafte.motimerko píše: - dobry motor (aspon 2.0 benzin, diesel nie, nechcem to, bojim sa toho, treba sa o to moc starat)
Inak kebyze na to mam tiez si kupim turbobenzin alebo haldky benzin s vacsim objemom.
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373
- mortimerko
- Junior
- Příspěvky: 290
- Registrován: 13.07.2009 15:41
- Bydliště: okr. Trnava
Re: 2.5T motor klady a zapory?
tak to sa s tebou hadat nebudem, ci je to turbo na benzine zlozitejsie alebo nie... moc do toho nevidim.. ale nie je to nahodou to jedine, co tam ide pokazit? (samozrejme, ze ak sa chce, da sa pokazit vsetko a poriadne)
diesel - horsie startovanie v zime, zotrvacnik, trysky, erg ventil a co ja viem co este? aj tak do toho nevidim, som len mudry z toho, co si precitam na fore. Ale jednoznacne doteraz som mal iba benziny, takze viem, ze to znese fakt hodne... a mal som aj MKII mondeo 2.0 Zetec a to malo cez 200 k km a jedine, co tam bolo posahane bol odideny katalyzator.. inac to slapalo v pohode.. a to je podla mna najlepsia referencia..
diesel - horsie startovanie v zime, zotrvacnik, trysky, erg ventil a co ja viem co este? aj tak do toho nevidim, som len mudry z toho, co si precitam na fore. Ale jednoznacne doteraz som mal iba benziny, takze viem, ze to znese fakt hodne... a mal som aj MKII mondeo 2.0 Zetec a to malo cez 200 k km a jedine, co tam bolo posahane bol odideny katalyzator.. inac to slapalo v pohode.. a to je podla mna najlepsia referencia..
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 2.5T motor klady a zapory?
tie auta co si hore vymenoval su setko nizsia stredna alebo male vany
mondeo je v strednej triede, kde su vw passat, skoda superb, audi a4, bmw 3xx, mb cxx, mazda 6, honda accord, citroen c5, renault laguna, peugeot 407, opel vectra/insignia, toyota avensis, alfa 159, fiat croma, nissan primera, volvo s40, v50, s60 a dalsie
vacsina tychto aut ponuka kombi (superb a insignia neponukali v case ked som kupoval), su siroke a maju velky kufor
co sa tyka motorov, tak vela z nich ma len stare V6 atmosfery do 150 kW alebo mensie (citroen, renault, peugeot, mazda, honda, toyota atd), ktore treba vela tocit a dost zeru
turbo benziny ma vw, skoda, bmw, audi, opel, ford, volvo (mala aj stara mazda6 mps, zialbohu v novej generacii je len 120 kW hladky benzin)
mb c350 ma hladky 3.5 benzin 200 kW
ja som vyberal len z turbo benzinov a najlepsie auta podla tejto kategorie by som zoradil do dvoch kosov, podla ceny a nejakeho image:
- bmw 335 touring (V6 3.0 biturbo 225 kW), audi s4 avant (V6 3.0 turbo 245 kW)
- opel insignia (V6 2.8 turbo 191 kW), mondeo 2.5t (V5 2.5 turbo 162 kW), volvo v50 (V5 2.5 turbo 165 kW) , passat (V4 2.0 tfsi 147 kW)
horny kos je brutal drahy 50t+ eur. dolny kos je okolo 40t eur, s tym ze sa da dosiahnut pri akcii alebo vyjednat zlavu na tych 30-35t eur
ak by som kupoval jazdene, hladal by som z tychto aut co som uviedol a pekne zhora podla ceny
zacal by som teda hladanim jazdeneho 335 xi touring ani ten mb c350 wagon nie je na zahodenie
co sa tyka udrzby, tak turbo benzin naozaj treba nakladmi skorej k dizlovym motorom
na druhej strane, netreba ho tocit, ma velky krutak a teda prijemnejsie sa s nim jazdi a menej zerie
mondeo je v strednej triede, kde su vw passat, skoda superb, audi a4, bmw 3xx, mb cxx, mazda 6, honda accord, citroen c5, renault laguna, peugeot 407, opel vectra/insignia, toyota avensis, alfa 159, fiat croma, nissan primera, volvo s40, v50, s60 a dalsie
vacsina tychto aut ponuka kombi (superb a insignia neponukali v case ked som kupoval), su siroke a maju velky kufor
co sa tyka motorov, tak vela z nich ma len stare V6 atmosfery do 150 kW alebo mensie (citroen, renault, peugeot, mazda, honda, toyota atd), ktore treba vela tocit a dost zeru
turbo benziny ma vw, skoda, bmw, audi, opel, ford, volvo (mala aj stara mazda6 mps, zialbohu v novej generacii je len 120 kW hladky benzin)
mb c350 ma hladky 3.5 benzin 200 kW
ja som vyberal len z turbo benzinov a najlepsie auta podla tejto kategorie by som zoradil do dvoch kosov, podla ceny a nejakeho image:
- bmw 335 touring (V6 3.0 biturbo 225 kW), audi s4 avant (V6 3.0 turbo 245 kW)
- opel insignia (V6 2.8 turbo 191 kW), mondeo 2.5t (V5 2.5 turbo 162 kW), volvo v50 (V5 2.5 turbo 165 kW) , passat (V4 2.0 tfsi 147 kW)
horny kos je brutal drahy 50t+ eur. dolny kos je okolo 40t eur, s tym ze sa da dosiahnut pri akcii alebo vyjednat zlavu na tych 30-35t eur
ak by som kupoval jazdene, hladal by som z tychto aut co som uviedol a pekne zhora podla ceny
zacal by som teda hladanim jazdeneho 335 xi touring ani ten mb c350 wagon nie je na zahodenie
co sa tyka udrzby, tak turbo benzin naozaj treba nakladmi skorej k dizlovym motorom
na druhej strane, netreba ho tocit, ma velky krutak a teda prijemnejsie sa s nim jazdi a menej zerie
- mortimerko
- Junior
- Příspěvky: 290
- Registrován: 13.07.2009 15:41
- Bydliště: okr. Trnava
Re: 2.5T motor klady a zapory?
ano, su to vsetko nizsia stredna trieda alebo rodinne vany, lebo som chcel nove a vacsie auto (mam toho swifta)... tieto sa vliezli do mojho rozpoctu... ale potom som nahodou narazil na tuto 2.5ku a celkom sa mi to zapacilo... ved uvidim, ake s tym budu naklady.. aspon nebudem platit vysoke dane a odvody..
Ak boh da a leasingovka dovoli, tak toto bude moje najluxusnejsie auto a predpokladam aj moj strop, nad ktory by som asi nechcel uz ist.. Viem, ze s jedlom rastie chut, ale niekde treba zastavit...
ano, stredna trieda, moj nazor na tie auta je asi takyto: passat, superb, A4, bmw mi dizajnom moc nesedia... neviem preco, ale zda sa mi taky strohy, kde sa orientujes skor na motor a jazdne vlastnosti, ja potrebujem skor obyvacku na kolesach, aby sa mi prijemne cakalo v zapchach na D1... mazda 6, honda acc alebo toyota avensis spadali do vyberu len dokym som si nepozrel v cenniku nejaku lepsiu vybavu.. 407, C5 a laguna su francuzske auta, u nich zase strasne klesa hodnota po case... nehovorim, ze u fordu nie, ale nieco som k nim chcel napisat.. Volva som pravdupovediac ani nepozeral, fiat a alfa su sice auta so srdcom, ale stale sa neviem zbavit dojmu, ze su velmi kazove.. Na opel mam svoj vlastny nazor, ktory budem rozsirovat az ked zistim klimu tu na fore a naladenie ludi na opel... (len pre ilustraciu, opel stoji za totalkou mojho mondea MK2.)
Motoricky mne by bohate stacil aj 4valec so 150 konmi, nepotrebujem to vytahovat z 0-100 za 6-7 sekund, staci mi aj 9.. alebo 8..
ide o to, ze toto je ponuka, ktora ma oslovila hlavne pomerom cena/vybava. trendove 2.0 mondea stoja priblizne tolko isto, tak preto nad tym tak urputne rozmyslam... mozno, ked sa toho obzeriem, budem fajnovy ako motoristicky novinar, ktory pochvali maximalne tak Lexus IS F..
BTW, KH, rozmyslal si nad nacipovanim na 280 hp? ze vraj to nezvysuje spotrebu, mi dnes hovoril jeden typek z fordu... Fuha, ze by som uz bol nenazrany, este to auto ani nemam??
Ak boh da a leasingovka dovoli, tak toto bude moje najluxusnejsie auto a predpokladam aj moj strop, nad ktory by som asi nechcel uz ist.. Viem, ze s jedlom rastie chut, ale niekde treba zastavit...
ano, stredna trieda, moj nazor na tie auta je asi takyto: passat, superb, A4, bmw mi dizajnom moc nesedia... neviem preco, ale zda sa mi taky strohy, kde sa orientujes skor na motor a jazdne vlastnosti, ja potrebujem skor obyvacku na kolesach, aby sa mi prijemne cakalo v zapchach na D1... mazda 6, honda acc alebo toyota avensis spadali do vyberu len dokym som si nepozrel v cenniku nejaku lepsiu vybavu.. 407, C5 a laguna su francuzske auta, u nich zase strasne klesa hodnota po case... nehovorim, ze u fordu nie, ale nieco som k nim chcel napisat.. Volva som pravdupovediac ani nepozeral, fiat a alfa su sice auta so srdcom, ale stale sa neviem zbavit dojmu, ze su velmi kazove.. Na opel mam svoj vlastny nazor, ktory budem rozsirovat az ked zistim klimu tu na fore a naladenie ludi na opel... (len pre ilustraciu, opel stoji za totalkou mojho mondea MK2.)
Motoricky mne by bohate stacil aj 4valec so 150 konmi, nepotrebujem to vytahovat z 0-100 za 6-7 sekund, staci mi aj 9.. alebo 8..
ide o to, ze toto je ponuka, ktora ma oslovila hlavne pomerom cena/vybava. trendove 2.0 mondea stoja priblizne tolko isto, tak preto nad tym tak urputne rozmyslam... mozno, ked sa toho obzeriem, budem fajnovy ako motoristicky novinar, ktory pochvali maximalne tak Lexus IS F..
BTW, KH, rozmyslal si nad nacipovanim na 280 hp? ze vraj to nezvysuje spotrebu, mi dnes hovoril jeden typek z fordu... Fuha, ze by som uz bol nenazrany, este to auto ani nemam??
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů