No, auto vlastne vydava rozne zvuky - tu sa to obecne nazyva drncanie.
- skripot
- vrzgot
- polohlasne vibrovanie ("cvrckovanie")
- buchanie / klopkanie
A rozne veci vydavaju rozne zvuky.
Skripot / vzrgot obvykle vydavaju plasty (obvylke velmi tesne pri sebe), resp. min. dva plastove kusy o seba (u focusa su to najviac plasty na plubovke, a stredovom tunely, za dalsie je to zamok piatych dveri, sedadla predne, pri kombiku zadne plato, resp. roleta ako je uchytena). Najviac vsak sa to ozve pri prejazde nerovnostami. Tak isto to mozu robit plastove vyplne dveri / stlpikov "tapacirung" o karoseriu.
Vrzganie, podobne vrzganiu koze, okrem kozenneho inteririu u focusa maju na starosti zmienovane tesnia, pokial nie su ciste. Prejavuje sa to pri kruteni karoserie. Obvykle staci mat umyte, alebo ako pise zirafak.
"Cvrckovanie"

tiez to robia plasty, avsak su to "mikro" pohyby plastov od vibracii samotneho auta (motora), alebo napr. drsny asfalt, podobne. Vtedy plasty neskripu, nevrgzaju, ale ked tak "cvrckuju". A tiez je to bud plast o plast, alebo plast o kov. Najcastejsie u focsa (aspon mojho) su to vyplne dveri, pri kombiku zadne plato, resp. ten plast ktory sa navinuje na roletku. Tiez to moze robit vnutorne spatne zrkadlo, platy z ktorych sa sklada osvetleni inteieru a podobne. V podstate kazdy plast ma na to nabeh

.
Buchanie / klopkanie / cinkotanie... Moze mat roznu pricinu, vacisnou su to vsak kovove casti, min. jedna z nich. Najviac pri focuse to robia zamky dveri. je to zvuk, ktory ako keby siel niekde zvnutra auta, nedefinovatelne. Prejavuje sa takym slabym (tuk, tuk-tuk...) aj pri jemnych nerovnostiach. Staci zamky namazat - streknut do kazdych dveri nejake tekute mazivo. Casto vydava tento zvuk aj mechanizmus pohybu prednych bezpecnostnych pasov. Tam pomoze iba rozbratie stlpika a vypodlozenie jednotlivych plastovych a kovovych suciastok medzi sebou nejakou tenkou textilkou, resp. vhodnym materialom. Tak isto zvazky kablov pod tapacirungom vydavaju buchotanie bud o tapacirung alebo o karoseriu. Riesenim je taketo miesto identifikovat, potom rozobrat a zvazok kablov obalit napr. molitanom.