1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 15.04.2009 17:15

vůbec na to nemysli a bež do 2,0tdci -6 kvalt nic bych nečipoval vyhozené prachy .Sháněl bych 2.0 TDCI :wink: tu 1.6 bez filtru nevim kolik jich je a TDCI to moc nemusí Forďácký alespoň to všichni zde tvrdí
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

MikeD79
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 13.04.2009 18:45

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od MikeD79 » 15.04.2009 18:17

tomason píše:vůbec na to nemysli a bež do 2,0tdci -6 kvalt nic bych nečipoval vyhozené prachy .Sháněl bych 2.0 TDCI :wink: tu 1.6 bez filtru nevim kolik jich je a TDCI to moc nemusí Forďácký alespoň to všichni zde tvrdí
jako jooo, já bych bral ten 2.0TDCi všema deseti, snad se mi podaří sehnat dobrej za malej peníz..... :wink:

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 15.04.2009 18:27

za málo- málo muziky hlavně nepřeber však je to TDCI ,ale co vždit tys už nafťáky měl :wink:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
hurryl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 28.03.2009 13:29
Bydliště: Praha 6

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od hurryl » 19.04.2009 09:43

Ahoj ,momentálně jsem ve stavu vybírání auta FF II asi r.v. 2005 a hlavně motoru 1,6 TDCI 80KW nebo 1,8 TDCI 85KW.Snad poctivě jsem si přečetl všechna + - těchto motorů.Stručně-1.6 TDCi moderní 16 ventilová konstrukce,tišší,kultivovaný chod,ale náročnější údržba,hlavně filtr pevných částic.A 1.8 TDCi starší 8 ventilová konstrukce,hlučnější. Protože jsem z Prahy tak volba je asi jasná,dík Tomason :wink: ,ale trochu mě plaší problémy co má s motorem 1.8 TDCi SilverGhost "-nevyrovnaná charakteristika, někdy pomalé reakce, silný turboefekt
- pro udržování konstatní rychlosti nebo něžného zrychlování je někdy problém najít kombinaci plyn x stupeň, i při jeho nalezení dochází v některých režimech k určitému rozkmitání systému
- občas na plyn nereaguje vůbec, vcelku nebezpečná věc "
Tak bych se chtěl majitelů zeptat,zda tyhle problémy má ještě někdo nebo jen se to projevuje u auta SilverGhosta.Zatím jsem měl samé benzíny tak se možná naivně ptám.Díky

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 19.04.2009 19:16

dle mě to dělá řídící jednotka ,ale jestli máš velký zájem nechám tě svézt :wink:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
hurryl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 28.03.2009 13:29
Bydliště: Praha 6

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od hurryl » 19.04.2009 19:26

tomason píše:dle mě to dělá řídící jednotka ,ale jestli máš velký zájem nechám tě svézt :wink:
no to by byla špica,teda po pražsku paráda :D ....ale nerad bych obtěžoval.. :oops:

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 19.04.2009 19:35

máš auto? sem z Kralup v Praze sem pořád ale ne na 6
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
hurryl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 28.03.2009 13:29
Bydliště: Praha 6

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od hurryl » 19.04.2009 19:45

Auto mám!!Ale nevím,kdy se mi rozpadne :cry: Ale bohužel příští týden mám odpolední..musím vydělávat na fordíka :D

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2767
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od Raada » 20.04.2009 09:10

Jestli se obavas DPF tak jdi do 1,6 66kW. Ta nema DPF. Je ale slabsi, nizsi kroutak, taky trosku nizsi spotreba nez 80kw.

Uživatelský avatar
hurryl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 28.03.2009 13:29
Bydliště: Praha 6

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od hurryl » 20.04.2009 09:30

No já jsem zmlsanej,chci Ghiu,tak tam davájí jen 1.6 80kw :wink:

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2767
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od Raada » 20.04.2009 11:05

No pokud bych mel rici svuj nazor na "potrebnou" vybavu: oproti Trendu co mam tak bych vyuzil jeste vytapeni sedacek (diesly se velmi zvooolna ohrivaji), vyhrivane celni sklo, kozeny volant (da se ale dokoupit kozenej velmi kvalitni potah), autoradio Sony na MP3 a hlavne tempomat. Ten se da vymenit pouze s novym volantem a mozna jeste nejaky ridici jednotky a je to draha a zrejme nesmyslna vec co se tyka dokoupeni. Proto bych se orientoval na uplne beznou vybavu, ale aby to melo tempomat a treba i nekterou z dalsich veci co jsem zminoval. Jsem mozna skromnej, ale zakladni nemecka vybava Trend mi krom tempomatu uplne staci (vyzdvihnu hlavne ESP a 6 airbagu). Motor mam 80kw 1,6 s DPF, ale mam zatim najeto 26tis. km a tak doufam, ze vymenu bude resit az dalsi majitel - planuju auto kolem 100tis. km tj. tak za 4 roky prodat a poridit neco novejsiho. Tak se na to divam ja...

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 20.04.2009 19:39

Nevím ,ale olítanou 1,6 s DPF bych tedy nechtěl .Nejvíc důležité je zdroj auta tzn.jeho minulost zapoměntě už projednou nato že 1,6 je vychytanější neni a nikdy nebude ,protože je složitější než archaická 1.8 ,ale ještě bych se zamyslel nad tím jestli na courání potřebuješ po Praze diesel :?: Myslím že je to auto na dálnici ne na courání po městě a v zimě budeš topit až po 5 -8 kilometrech ,DPF potřebuje teplotu tu ve městě ji těžko naženeš,ta 1.8 motor má mraky oleje přes 5litrů i proto se hůř ohřívá ,16V jasně že líp je to hliník a je menší .Bral bych 1,6 ale novou jako má Raada jinak bych se bál ještě víc než mého stříbra
Naposledy upravil(a) tomason dne 21.04.2009 08:28, celkem upraveno 1 x.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od Komi » 21.04.2009 08:05

2 tomason
tak si sa rozbehol pri pisani, ze tie tvoje myslienkove pochody sa len tazko daju dekodovat
mozno nie som jediny ktory nepochopil:

motor má mraky oleje přes 5litrů i proto se hůř ohřívá ,16V jasně že líp je to hliník

prosim o vysvetlenie - mraky oleje přes 5litrů ? aky olej mas na mysli ?
co s tym ma 16V ?

dakujem za odpoved, mozno len poránu este nestiham....
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2767
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od Raada » 21.04.2009 08:15

No nejspis myslel, ze 1,8 ma objem olejove naplne v motoru s filtrem 5,6litru a proto mu trva v ty litine delsi dobu nez se zahreje. 1,6 ma s filtrem 3,8litru a je v hliniku tzn. ten se rychleji zahreje nez litina. Dalsim problemem je ale to, ze 1,6 ma nizsi spotrebu a tudiz se spali mene paliva a motor se nezahreje, protoze nema cim :-). Takze i ta 1,6 se zahriva strasne dlouho. V zime klidne ujedu i 10-15km normalnim tempem nez se auto zahreje.

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 21.04.2009 08:24

jo sry 1,8 má přes 5litrů ,ale zas dobré je ,že motor se výborně chladí a zas naopak špatně zahřívá utekla mě informace že 1,6 tdci má jen 4litry přiznávám nejsem Fordvševěd a špatně sem volil posloupnost slov :wink:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti