Aky je 2.0 Duratec HE ?

Odpovědět
Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od bee » 25.02.2009 23:09

Hej, ved na pumaspeede ho majú za 90 libier vrátane DPH, no nekúp to :wink:
ked mi to nic neprihodí na výkone, posuniem ho tebe predsa len 1.8 nema taky potencial ako 2.0, tak mozno to bude onicom :?:
jedno je však isté, že to zvýši aspoň spotrebu :lol:
...a americký focussport má zase akciu na DIY turbo kit stage 1 za 2500 dolkov :idea:

Tonda-B
Junior
Junior
Příspěvky: 433
Registrován: 05.02.2009 23:05
Bydliště: Praha 10

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Tonda-B » 25.02.2009 23:18

Větší škrtící klapka ti asi nějakého koně přinese, ale nic není zadarmo - zase ti zhorší reakce na přidání.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od bee » 26.02.2009 11:00

To si len tak plácol alebo kazdy predajca pausalne klame :?: "Better throttle response, more mid range torque and high end power. A "must have" for all Duratec HE owners"

Tonda-B
Junior
Junior
Příspěvky: 433
Registrován: 05.02.2009 23:05
Bydliště: Praha 10

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Tonda-B » 26.02.2009 16:13

Uvidíš sám.

Kdyby byla sériová klapka s nedostatečným průměrem, mohlo by to fungovat - i pár koní navíc i nezhoršené reakce na přidání.

Jenže 55mm není malá díra.

Co píší? Třeba o 20% větší průtok vzduchu, že?

No a proč tedy motor nemá o 20% větší výkon?

Problém je vždycky do motoru dostat vzduch. Nastříkat tam víc benzínu je lehké.

Tak asi záleží víc na rozvodu (časování a zdvihy ventilů), sacích a výfukových kanálech, sacím a výfukovém potrubí, než na klapce.

Možná má 60-ka klapka o 20% větší průtok, ale na testovací stolici, ne na motoru.

Jenže tam nás zajímá nejvíc...
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od bee » 26.02.2009 23:06

Duratec 2.0 by Mountune výsledky, z čoho ten kit je tu a tu
a este nejaky "vyskum" tu
http://www.atpower.co.uk/throttle_bodie ... _head.html
tak sa mi zda ze sa ponuka "tuningu" pre tento motor utesene rozsiruje 8)
Naposledy upravil(a) bee dne 27.02.2009 00:52, celkem upraveno 1 x.

Tonda-B
Junior
Junior
Příspěvky: 433
Registrován: 05.02.2009 23:05
Bydliště: Praha 10

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Tonda-B » 26.02.2009 23:27

Nevím, jestli je přiměřené zaplatit 1400 Liber za 15 koní, to musíš posoudit sám, ale určitě vím, že ten druhý stupeň moc podařený není.

Až do 3750 ot./min to jede hůř než sériák - a o dost.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od bee » 27.02.2009 00:59

tym prikladom mi neslo o konkretny Mountune kit ale o jeho princip -> CAI+K&N, zvody+sportcat, remap ~ +10% vykonu
(so zárukou na motor, preto tak opatrne zvysenie)

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od vcedula » 27.02.2009 07:31

skus zohnat lacnejsie kone, nezozenies. Ide o tuning auta, druhy level je uz niekde uplne inde, do remapov a vymiem vstrekov by som isiel velmi nerad, radsej jednoduche riesenia, kde sa iba podpori zakladny princip na zvysenie motora: viac vzduchu, mozes dosiahnut vacsi vykon.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od bee » 27.02.2009 20:03

Ty mas tiez uz elektronicky plyn (drive-by-wire)?
Tito chlapi vyvijaju paralelne TB s elektronickym ovladanim pre (nielen) Duratec motory s el.plynom, tak setri kurna, az to dokoncia a daju na trh, to bude tvoja sanca na 200 koni atmosferickych :wink:

tchifla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od tchifla » 28.02.2009 01:11

Boban píše:a když otevřeš nabídku díl jako setrvačník tak tam sou nějaký psaní a čísla né ? eventuelně to porovnat třeba s mojím vinkem a stejnou anabázi zda číslo je jiné nebo stejné :idea: teda myslím.
Takze som sa na to pozeral a o moc mudrejsi som z toho neni. Pre focusy od 2008 ma zotrvacnik FINIS: 1253982 a pre modeo v tvojich rokoch je tam uveden FINIS: 1127042, NOVA SOUCAST: 1253982. Ja mam take pozodrenie, ze to asi nema dvojhmotak, ale neviem to naisto povedat...
Kaslem uz na to, nech tam je co chce. Niekde som tu cital, ze na benzinakoch tie zotrvacniky neodchadzaju tak ako na diesloch...
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od bee » 02.03.2009 18:34

vedel by niekto nieco o MAF (vzduchovaha, vaha vzduchu), aky ma vnutorny priemer a kde je umiestnena na sani? budete to niekto cistit tym sprejom (isopropylalkohol tusim)?
ja som vycital ze US modely maju vnutorny priemer 63 mm, tak snad aj EU rovnako... :?:

Uživatelský avatar
jill
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 10.02.2009 16:31
Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od jill » 10.08.2009 11:38

Zdravim 2,0L kolegy, pripadne dalsi znalce :wink:

Jakou mate spotrebu oleje, jestli nejakou pozorujete? Nejezdim jak dobytek a uz jsem dolival ....od vymeny najeto cca 3tis. km ... 8O
FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Boban » 10.08.2009 12:23

na to bacha :!: :!: o těhle motorech je to známé, že mají zvýšený apetit oleje hlavně při kratších trasách. mě zatím od výměny do výměny cca 1l, ale známej co 4000km to litr oleje.

Uživatelský avatar
jill
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 10.02.2009 16:31
Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od jill » 10.08.2009 15:08

Je fakt ze jezdim ten nejblbejsi rezim - kratce trasy po meste a pak jednou za cas dalnice ... Slo mi o to jestli je to chyba, ci vlastnost motoru 8)
FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

Obrázek

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od černý.fikus » 09.09.2009 16:38

je to asi motorem no. ja zas jezdim jen dlouhe trasy a do vymeny nedolivam vubec. mozna neco malo ubyde, ale nepatrne...

kdyz uz resime olej, co tam kdo lijete? ja tam mel doted na radu servisu Castrol 5W-40 asi Magnatec. Ale premyslim, ze bych zmenil. Pry neni castrol za ty prachy nic extra a znamy, co to mel v mazde tam lil nejaky Total. ze pry levnejsi a i vysel v testech lepe..jinak 5W-30 je zybtecny, ze?
FoFo II 2.0

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti