Po ujetí pár km za Banskou Bystrici jsem si všiml, že stoupá ručička teploty a bylo mi divný, že auto pořád netopí (venku -10, takže supr pocit).
Jak Drahův aquamarin NEzůstal na Slovensku
- Drah
- Pokročilý

- Příspěvky: 768
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak Drahův aquamarin NEzůstal na Slovensku
Mám za sebou perný den a rád se s vámi podělím o zážitky. Dneska jsem se z Banské Bystrice měl přemístit zpátky do Prahy spolu se dvěma rodinnými příslušníky. V ranním horském mrazu jsem oškrábal fíka a jen tak tak nastartoval. Po nastartování a ujetí ani ne pár stovek metrů se začal z větráků linout smrad, jako když se pálí guma nebo tomu hodně podobný. Zastavil jsem a za vyděšených pohledů spolujezdců jsem otevřel kapotu a co jsem mohl, to jsem prohlédl. Nikde nic viditelnýho nebylo, tak jsem nasedl zpátky, nastartoval a jel... Smrad se vyvětral, tak jsem se trochu uklidnil...
Po ujetí pár km za Banskou Bystrici jsem si všiml, že stoupá ručička teploty a bylo mi divný, že auto pořád netopí (venku -10, takže supr pocit).
Zastavil jsem na krajnici dálnice, oblékl reflexní vestu a další kontrola... Teplota asi i díky mrazu hned klesla. Po chvilce jsme ve vymrzlém fíkovi pokračovali dál. Pochopil jsem, že jinak než při nízkých otáčkách a rychlosti (max 60km/h) jet nemůžu. Docoural jsem se do Zvolena, tam mě z jednoho servisu poslali do Peugeota, že jinde není otevřeno a z Peugeota mě odkázali na servis zpátky v BB (pro znalé Euromotor). Tak mi nezbylo nic jiného, než pomalu dojet po staré Zvolenské cestě do BB a přistavit auto k servisu. K ochotě zaměstnanců se snad zmíním tolik, že jsem si připadal, jako že je obtěžuju, že mám problém s autem... Nakonec jsem se po delší debatě dohodl, že zítra v 11 dopoledne se na fíka někdo z techniků mrkne a (snad) pomůže. Tak uvidím... 
Po ujetí pár km za Banskou Bystrici jsem si všiml, že stoupá ručička teploty a bylo mi divný, že auto pořád netopí (venku -10, takže supr pocit).
Naposledy upravil(a) Drah dne 05.01.2009 17:13, celkem upraveno 2 x.
Dočasně: lítačka na MHD
PRODÁNO: Ford Focus combi, Ghia, 1.8TDCi, 85kW, r.v. 10/2002
PRODÁNO: Ford Focus combi, Ghia, 1.8TDCi, 85kW, r.v. 10/2002
- Peters56
- Junior

- Příspěvky: 498
- Registrován: 10.08.2008 12:53
- Bydliště: Meziboří u Litvínova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak Drahův aquamarin zůstal na Slovensku
Tak to je opravdu nepříjemnost, ale doufám, že vše dobře dopadne, podle tvého popisu bych to tipnul na něco okolo termostatu a chlazení. No držím palce ať je to něco jednoduchého.
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Jak Drahův aquamarin zůstal na Slovensku
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Jak Drahův aquamarin zůstal na Slovensku
takže si zostal na slovači?
- Drah
- Pokročilý

- Příspěvky: 768
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak Drahův aquamarin zůstal na Slovensku
chmelko: No do dneska. Ale nevadí mi to - sluníčko, sníh a "pekné baby" kam se podíváš.
Uvidím, jestli budou v Euromotoru schopni to opravit dnes nebo mě odveze sestřenka a já se někdy v lednu vrátím (asi rovnou lyžovat) pro auto. 
Dočasně: lítačka na MHD
PRODÁNO: Ford Focus combi, Ghia, 1.8TDCi, 85kW, r.v. 10/2002
PRODÁNO: Ford Focus combi, Ghia, 1.8TDCi, 85kW, r.v. 10/2002
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Jak Drahův aquamarin zůstal na Slovensku
ajeje, to bude zamrznuta voda. Vodna pumpa je blokovana a to co si citil, to mohol byt remen, ako sa trie po remenici vodnej pumpy.
Nuz, dufaj, ze ti tam nenajdu zavadu na vyfuku a prednej poloosi
Inak samozrejme prajem co najskorsie uzdravenie fofika.
PS: este by som si isie skontrolovat, ci ty magori nenechali auto vonku, lebo potom sa nerozmrzne ani o tyzden...
Nuz, dufaj, ze ti tam nenajdu zavadu na vyfuku a prednej poloosi
Inak samozrejme prajem co najskorsie uzdravenie fofika.
PS: este by som si isie skontrolovat, ci ty magori nenechali auto vonku, lebo potom sa nerozmrzne ani o tyzden...
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak Drahův aquamarin zůstal na Slovensku
Kontroloval jsi i hladinu kapaliny ve vyrovnavaci nadrzce?
Mi, kdyz netopilo, tak jsem mel malo kapaliny, utikala mi prasklou hadickou od termostatu, musel jsem vzdy cca 1-1,5 litru dolit. I kdyby by byla vodni pumpa zamrzla, tak si myslim, ze by od bloku motoru rozmrzla, prece jsi tam nemel holou vodu.
Mi, kdyz netopilo, tak jsem mel malo kapaliny, utikala mi prasklou hadickou od termostatu, musel jsem vzdy cca 1-1,5 litru dolit. I kdyby by byla vodni pumpa zamrzla, tak si myslim, ze by od bloku motoru rozmrzla, prece jsi tam nemel holou vodu.
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak Drahův aquamarin zůstal na Slovensku
fuha, to neznie moc dobre... drzim palce !! 
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Jak Drahův aquamarin zůstal na Slovensku
neviem akej konstrukcie je cerpadlo vo Focuse, ale mne raz na 120-tke zamrzla voda a pri nastartovani sa otocilo trocha aj cerpadlo, ale kedze tam bol lad tak sa lamely cerpadla ohli a zasekli v bloku cerpadla. Vysledkom bolo, ze aj ked sa motor rozmrazil, tak cerpadlo sa netocilo a tym padom necirkulovala voda a vnutri sa nekurilo. No a remen strhany.
Ale Fofo sa asi neda porovnavat so 120-kou
Ale Fofo sa asi neda porovnavat so 120-kou
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak Drahův aquamarin zůstal na Slovensku
Mi zamrzla S105 v Modre u Bratislavy. Ty ledove spunty ve dvou trubkach pod podvozkem se mi nepodarilo prorazit varici vodou z prostoru motoru, kapituloval jsem a v JZD mi to rozpustili horkovzdusnym ventilatorem a dokonce mi dodali nemrzku. Mezitim si zkontrolovali sva auta a u vsech zvysovali odolnost proti mrazu. 
- Drah
- Pokročilý

- Příspěvky: 768
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak Drahův aquamarin (ne)zůstal na Slovensku
Abych uzavřel svůj příběh - v úterý 30. jsem strávil 5h čekáním v Euromotoru. Vyplnili jsme papíry, pánové servisáci přebrali auto a za hodinu mi přišli oznámit, že to bude trvat déle, protože v chladícím okruhu byly kusy ledu. A to i přesto, že jsem poctivě dolejval nemrazku, tak nechápu... Nicméně oproti předchozímu dni se ke mně chovali mnohem přívětivějc.
vcedula: jak píšeš, auto jsem jim nechal přes noc u servisu a samozřejmě ho nechali venku...
pelen: jo, pravidelně kontroluju, ale tentokrát nepomohlo
Po dalších dvou hodinách a mojem dotazu, jak to vypadá a jestli si mám zajistit odvoz jinak, mi přišel technik říct, že termostat je KO, ale (naštěstí) vodní pumpa v pohodě. Ujistil mě, že za hodinku jedu pryč, protože už jen vymění termostat, pročistí chladící okruh a hotovo.
Hodinka se protáhla na dvě a konečně mi přišli oznámit, že je fík spravenej. Všiml jsem si, že tam mají mooooc hezký slečny, to asi aby zákazníky nekleplo úplně, když uvidí účet za servis.
Kromě týhle akce mi ještě přehráli soft u řídící jednotky a nevím, jestli je to jen sugesce, ale fík od tý doby jede o něco líp... Pak jsem nechal přeměřit baterku - bohužel neměli na skladě 70ku, tak jsem výměnu nechal na Čechy... to mi připomíná, že se pro ní budu muset stavit.
Na cestu mě ještě vybavili jednou flaškou nemrazky na dolití a popřáli šťastnou cestu i novej rok. Za ty peníze...
Do Čech jsem už dojel bez problémů.
Díky všem za podporu.
vcedula: jak píšeš, auto jsem jim nechal přes noc u servisu a samozřejmě ho nechali venku...
pelen: jo, pravidelně kontroluju, ale tentokrát nepomohlo
Po dalších dvou hodinách a mojem dotazu, jak to vypadá a jestli si mám zajistit odvoz jinak, mi přišel technik říct, že termostat je KO, ale (naštěstí) vodní pumpa v pohodě. Ujistil mě, že za hodinku jedu pryč, protože už jen vymění termostat, pročistí chladící okruh a hotovo.
Hodinka se protáhla na dvě a konečně mi přišli oznámit, že je fík spravenej. Všiml jsem si, že tam mají mooooc hezký slečny, to asi aby zákazníky nekleplo úplně, když uvidí účet za servis.
Kromě týhle akce mi ještě přehráli soft u řídící jednotky a nevím, jestli je to jen sugesce, ale fík od tý doby jede o něco líp... Pak jsem nechal přeměřit baterku - bohužel neměli na skladě 70ku, tak jsem výměnu nechal na Čechy... to mi připomíná, že se pro ní budu muset stavit.
Na cestu mě ještě vybavili jednou flaškou nemrazky na dolití a popřáli šťastnou cestu i novej rok. Za ty peníze...
Do Čech jsem už dojel bez problémů.
Díky všem za podporu.
Dočasně: lítačka na MHD
PRODÁNO: Ford Focus combi, Ghia, 1.8TDCi, 85kW, r.v. 10/2002
PRODÁNO: Ford Focus combi, Ghia, 1.8TDCi, 85kW, r.v. 10/2002
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Jak Drahův aquamarin NEzůstal na Slovensku
toto sa krasne cita, ked sa to skonci happy-endom 
Tak snad sa ti uz nic take nestane
Tak snad sa ti uz nic take nestane
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- FrFill
- Pokročilý

- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Bor /Česka Lípa
Re: Jak Drahův aquamarin NEzůstal na Slovensku
Taky gratulace k znovu zrození Fíka a štasny ceste dom
,jenom by mě zajmalo jak to že to zamrzlo když tam byla nemrz.kapalina? 
- silverwolf
- Test driver

- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak Drahův aquamarin NEzůstal na Slovensku
No, asi tam byla moc naředěná, protože jinak by to zmrznout nemohlo 
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- FOCKI
- Test driver

- Příspěvky: 2219
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havířov/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak Drahův aquamarin NEzůstal na Slovensku
brašule, doufám, že jsi ty kočendy ze servisu vyfotil a pochlubíš se s nima na facebooku!!!!
jinak jsem rád, že fofík už zase vrní
jinak rada na tendle rok- neber fofíka do zimy ( Slovensko), když na to z Prahy není zvyklý
nebo zační s otužováním hehe
jinak jsem rád, že fofík už zase vrní
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti






