test C5,MONDEO,ACCORD

Moderátor:phofy
Odpovědět
zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od zirafak » 05.11.2008 07:55


Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od killerhammer » 05.11.2008 08:28

C5 je ale podla mna najkrajsia dizajnom zvonku :idea:
ale tiez by som asi radsej zobral mondeo
je to o dovere 8)
citroen je opat dost odsraty technicky 8O
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od TripleJay » 05.11.2008 09:28

Mna hlavne zaskocili tie neskutocne vahy co tam maju,,, Hlavne ze nesedeli deklarovane a namerane hodnoty a o peknych par desiatok kg 8O Mali by sme si ist dat odvazit Fofaa :)

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od killerhammer » 05.11.2008 09:34

to je podla mna tou vybavou, setky 3 boli v tej najvyssej. tie vahy v technicaku su urcite pocitane pri najlepsej moznej konfiguracii (najnizsej) auta. :wink:
aj ked tych 137 kg rozdiel u forda je uz dost na zvazenie podania trestneho oznamenia :mrgreen:
tak isto je to aj pri deklarovane papierovej spotrebe a dalsich veciach co sa realne nedaju dosiahnut 8) :wink:
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 05.11.2008 09:36, celkem upraveno 1 x.
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
petersbond
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2880
Registrován: 27.02.2008 17:50
Bydliště: kousek od Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od petersbond » 05.11.2008 09:36

Jo jo, jen mít ty prašulky.
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od killerhammer » 05.11.2008 09:38

tak to mondeo stoji tolko co focus ST :idea:
takze je to uz iba na tvojom zvazeni ake dalsie auto si kupis :wink:
ci preferujes sport (ST) alebo luxusny parnik pre starsieho pana (mondeo) :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
petersbond
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2880
Registrován: 27.02.2008 17:50
Bydliště: kousek od Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od petersbond » 05.11.2008 09:45

Mít ty prašulky, tak se asi rozhoduju mezi Mondeo kombi a S-max. :lol: :lol:A starší pán nejsem. :evil: :evil: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od Damon » 08.11.2008 20:08

JJ taky tak ještě možná Kugu.

Jinak exterier i interier se mi u mondea líbí nejvíc a ty údajné sedačky uživatelé to tak nevidí.
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

pette
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Posázaví

Re: test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od pette » 09.11.2008 12:11

jj taky bych si uměl vybrat :cry: :lol: :lol:
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4

měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Re: test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od canndale » 09.11.2008 12:33

C5 stratila novou generaciou hydraulicky podvozok ako standardnu vybavu.. myslim ze je to skoda, otec jazdi (teda vela krat aj ja :) )na C5 predoslej generacie a s tym hydraulickym podvozkom je to naozaj luxusne zvezenie.. da sa ist aj ostro do zatacky, kedy dofukuje vonkajsie tlmice a vo vysokych rychlostiach znizuje predok.. ale samozrejme ziadny sportak, cisto pohodlie.. obyvacka na kolesach :) velka vyhoda je vysoka priechodnost, kedy sa da auto zdvihnut podvozkom na 40cm svetlej vysky (ale len do 10km/h :) )

ale citroeny (mame ich ako firemne) maju od berlinga cez C4 az po C5 priserne prevodovky, velke vole v radeni a velakrat sa stane ze zle zaradim rychlost kvoli voli a to aj na takmer novych autach. taktiez posilovac je velmi jemny, nema ziadnu spatnu odozvu a dost to vadi, tak isto ako velmi agresivny brzdovy posilvac, ktory je skor na reklamu bezp. pasom, keby som ich nemal, rozbijem predne sklo pri tuknuti do brzdy :?

Ford ma velmi dobre rieseny posilovac a prevodovku, tak isto ako aj vyvazene jazdne vlastnosti, to sa neda poriet :)
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: test C5,MONDEO,ACCORD

Příspěvek od tomason » 09.11.2008 13:40

Hmm zajímavé Já bych asi volil Hondu ,dle komplexního rozboru motoru by to měl být nejlepší diesel na trhu :!: Má zcela novou hlavu válců s opačným uspořádáním sání je vzadu a výfuk vpředu oproti minulému C-DTI.Vhodné uspořádání pro umístění turba a filtru dpf ten je hned pod ním ,aby teplé plyny nestačili vychladnout a probíhala tak bezproblémová regenerace.Byl snížen kompresní poměr na 16.3:1 a změněn EGR systém.Auto samo nahlásí servisní interval.dle proběhlých zdárných regenerací max.je 20000km při nejlepších podmínkách.Nejnovější technika použito nové dvoupístové čerpadlo Bosch CP 4.2 s nízkým vnitřním třením.Použity sou pizoelektrické vstřiky s tlakem 1800bar pro lepší kvalitu rozprachu.Precizní řazení jako tento vůz asi žádný jiní diesel nemá.Výborný stabilní podvozek .Mínusy se taky najdou motor plní Euro 5 dynamika opravdu neni nijak nadprůměrná což je dnes vlastnost svazující superčisté motory .Honda dělá především střihem sportovní auta takže srovnání s C5 a Mondeem nevím jestli je objektivní každýmu vyhovuje něco.Někdo chce koráb někdo chce malou formuli sport.Mondeo se mi fakt hodně líbí spíš ,ale kombi :wink: ten Accord to je lákadlo na super jízdu :mrgreen: V časopisu Autodiesel píšou ,že motor od Hondy neduní ,ale sviští motor maskuje chod diesel motoru zřejmě je toho dosaženo sníženou kompresí .Jasně je zde řečeno že motor je nízkohlučný což odporuje článku na hoře :wink: Třeba Mondeo je opravdu lepčí zajímavé ,že si odporují
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů