test C5,MONDEO,ACCORD
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
test C5,MONDEO,ACCORD
a vitazom sa stava.....
http://magazin.auto.cz/testy/citroen-c5 ... kladu.html
http://magazin.auto.cz/testy/citroen-c5 ... kladu.html
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: test C5,MONDEO,ACCORD
C5 je ale podla mna najkrajsia dizajnom zvonku
ale tiez by som asi radsej zobral mondeo
je to o dovere
citroen je opat dost odsraty technicky

ale tiez by som asi radsej zobral mondeo
je to o dovere

citroen je opat dost odsraty technicky

-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: test C5,MONDEO,ACCORD
Mna hlavne zaskocili tie neskutocne vahy co tam maju,,, Hlavne ze nesedeli deklarovane a namerane hodnoty a o peknych par desiatok kg
Mali by sme si ist dat odvazit Fofaa 


- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: test C5,MONDEO,ACCORD
to je podla mna tou vybavou, setky 3 boli v tej najvyssej. tie vahy v technicaku su urcite pocitane pri najlepsej moznej konfiguracii (najnizsej) auta.
aj ked tych 137 kg rozdiel u forda je uz dost na zvazenie podania trestneho oznamenia
tak isto je to aj pri deklarovane papierovej spotrebe a dalsich veciach co sa realne nedaju dosiahnut


aj ked tych 137 kg rozdiel u forda je uz dost na zvazenie podania trestneho oznamenia

tak isto je to aj pri deklarovane papierovej spotrebe a dalsich veciach co sa realne nedaju dosiahnut


Naposledy upravil(a) killerhammer dne 05.11.2008 09:36, celkem upraveno 1 x.
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: test C5,MONDEO,ACCORD
Jo jo, jen mít ty prašulky.
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: test C5,MONDEO,ACCORD
tak to mondeo stoji tolko co focus ST
takze je to uz iba na tvojom zvazeni ake dalsie auto si kupis
ci preferujes sport (ST) alebo luxusny parnik pre starsieho pana (mondeo)

takze je to uz iba na tvojom zvazeni ake dalsie auto si kupis

ci preferujes sport (ST) alebo luxusny parnik pre starsieho pana (mondeo)

- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: test C5,MONDEO,ACCORD
Mít ty prašulky, tak se asi rozhoduju mezi Mondeo kombi a S-max.
:lol:A starší pán nejsem.







byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: test C5,MONDEO,ACCORD
JJ taky tak ještě možná Kugu.
Jinak exterier i interier se mi u mondea líbí nejvíc a ty údajné sedačky uživatelé to tak nevidí.
Jinak exterier i interier se mi u mondea líbí nejvíc a ty údajné sedačky uživatelé to tak nevidí.
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
Re: test C5,MONDEO,ACCORD
jj taky bych si uměl vybrat




Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: test C5,MONDEO,ACCORD
C5 stratila novou generaciou hydraulicky podvozok ako standardnu vybavu.. myslim ze je to skoda, otec jazdi (teda vela krat aj ja
)na C5 predoslej generacie a s tym hydraulickym podvozkom je to naozaj luxusne zvezenie.. da sa ist aj ostro do zatacky, kedy dofukuje vonkajsie tlmice a vo vysokych rychlostiach znizuje predok.. ale samozrejme ziadny sportak, cisto pohodlie.. obyvacka na kolesach
velka vyhoda je vysoka priechodnost, kedy sa da auto zdvihnut podvozkom na 40cm svetlej vysky (ale len do 10km/h
)
ale citroeny (mame ich ako firemne) maju od berlinga cez C4 az po C5 priserne prevodovky, velke vole v radeni a velakrat sa stane ze zle zaradim rychlost kvoli voli a to aj na takmer novych autach. taktiez posilovac je velmi jemny, nema ziadnu spatnu odozvu a dost to vadi, tak isto ako velmi agresivny brzdovy posilvac, ktory je skor na reklamu bezp. pasom, keby som ich nemal, rozbijem predne sklo pri tuknuti do brzdy
Ford ma velmi dobre rieseny posilovac a prevodovku, tak isto ako aj vyvazene jazdne vlastnosti, to sa neda poriet



ale citroeny (mame ich ako firemne) maju od berlinga cez C4 az po C5 priserne prevodovky, velke vole v radeni a velakrat sa stane ze zle zaradim rychlost kvoli voli a to aj na takmer novych autach. taktiez posilovac je velmi jemny, nema ziadnu spatnu odozvu a dost to vadi, tak isto ako velmi agresivny brzdovy posilvac, ktory je skor na reklamu bezp. pasom, keby som ich nemal, rozbijem predne sklo pri tuknuti do brzdy

Ford ma velmi dobre rieseny posilovac a prevodovku, tak isto ako aj vyvazene jazdne vlastnosti, to sa neda poriet

Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: test C5,MONDEO,ACCORD
Hmm zajímavé Já bych asi volil Hondu ,dle komplexního rozboru motoru by to měl být nejlepší diesel na trhu
Má zcela novou hlavu válců s opačným uspořádáním sání je vzadu a výfuk vpředu oproti minulému C-DTI.Vhodné uspořádání pro umístění turba a filtru dpf ten je hned pod ním ,aby teplé plyny nestačili vychladnout a probíhala tak bezproblémová regenerace.Byl snížen kompresní poměr na 16.3:1 a změněn EGR systém.Auto samo nahlásí servisní interval.dle proběhlých zdárných regenerací max.je 20000km při nejlepších podmínkách.Nejnovější technika použito nové dvoupístové čerpadlo Bosch CP 4.2 s nízkým vnitřním třením.Použity sou pizoelektrické vstřiky s tlakem 1800bar pro lepší kvalitu rozprachu.Precizní řazení jako tento vůz asi žádný jiní diesel nemá.Výborný stabilní podvozek .Mínusy se taky najdou motor plní Euro 5 dynamika opravdu neni nijak nadprůměrná což je dnes vlastnost svazující superčisté motory .Honda dělá především střihem sportovní auta takže srovnání s C5 a Mondeem nevím jestli je objektivní každýmu vyhovuje něco.Někdo chce koráb někdo chce malou formuli sport.Mondeo se mi fakt hodně líbí spíš ,ale kombi
ten Accord to je lákadlo na super jízdu
V časopisu Autodiesel píšou ,že motor od Hondy neduní ,ale sviští motor maskuje chod diesel motoru zřejmě je toho dosaženo sníženou kompresí .Jasně je zde řečeno že motor je nízkohlučný což odporuje článku na hoře
Třeba Mondeo je opravdu lepčí zajímavé ,že si odporují




byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů