Příspěvek
od PedroH » 23.11.2007 08:47
Když to vezmu logicky s kapkou znalostí z předmětu pružnost a pevnost na báňské, tak odhaduju, že to zmenší krut na přední nápravě při projíždění zatáčkami. Pokud máte jeden pohlcovač krutu v poloosách a převodovce a vertikálně nahoru jdou tlumiče, tak když mezi tlumiče přidáte druhý pohlcovač krutu, bude to logicky pevnější.
A účinek pevnosti se přenese i na karoserii, takže i ta bude částečně pohlcovat skrut.
Nevýhoda je, že při eventuelním bočním nárazu přenese část energie nárazu i na druhou stranu karoserie, takže se může pohnout přes to uložení na tlumiči.
Jak velký to má vliv na bezpečnost jízdy ovšem nevím, to musí každý zkusit sám - a jak vím, hlavně je to o pocitu každého.
Ford Focus 1,8 tddi 09/2001 facelift 2002. hatchback, stříbrný
Žij tak, abys toho později nelitoval!
Když tě někdo žádá o pomoc, neodmítej - nevíš, kdy ty budeš potřebovat pomoc od někoho jiného!!!