Příspěvek
od Bullitt » 12.10.2008 22:27
Mohl by někdo, kdo měl vyndanej volnoběžnej ventil(ten z tý fotky od Bobana), napsat jak se uvnitř chová ten pístek, jak uzavírá obě komory(v klidu/s napětím na cívce), nejlépe u 100% funkčního ventilu? Měl jsem volnob.ventil vyndanej na pročištění a v klidu je ventil stále pootevřenej(tak 1-2mm mezera), ale tak to přiotvírá ta pružina(možná podtlakem v sání se uzavře). Když jsem přived napětí, tak se táhlo hnulo jen málo, nevím, jestli dostatečně. Ale mechanicky to vše běhá volně. Jenom dodám, že mám problémy s pomalým padáním otáček při přeřazování nebo prošlápnutí plynu. V klidu je volnoběh OK, nechcípá, žádný propady otáček.
Co byl ventil volnoběhu na Escortu, tak v klidu byl zavřenej(pružinou) a s napětím cívka posunula táhlo a ventil se otevřel.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004