
Jak myslim, ze rychlostni souboj 2.0 benzin vs 2.0 TDCi bude v prospech benzinu, ale za cenu, ze v prubehu souteze pojede vcedula 2x tankovat oproti TDCi





 
   
  

 
   
   
   
  . Cele to odjazdim v pohode na dvojke. Chcem vidiet porovnanie jazdy benzin - diesel po klukatych cestickach len na dvojke. To teda diesel nema sancu. Ano, toci mu to auto az to 4000, ale vtedy uz ani zdaleka nema taky krutiaci moment ako pri 2000 otackach a je vyhodnejsie preradit. Ja na benzine len drzim dvojku, len pridavam plyn alebo brzdim a mam stale skoro taky isty krutiaci moment (od 3000 do 7000 otacok je to tusim v rozmedzi 10%). Pripadne tam este capnem jednotku, ale to by uz dieselu vyskocili vsetky piesty
 . Cele to odjazdim v pohode na dvojke. Chcem vidiet porovnanie jazdy benzin - diesel po klukatych cestickach len na dvojke. To teda diesel nema sancu. Ano, toci mu to auto az to 4000, ale vtedy uz ani zdaleka nema taky krutiaci moment ako pri 2000 otackach a je vyhodnejsie preradit. Ja na benzine len drzim dvojku, len pridavam plyn alebo brzdim a mam stale skoro taky isty krutiaci moment (od 3000 do 7000 otacok je to tusim v rozmedzi 10%). Pripadne tam este capnem jednotku, ale to by uz dieselu vyskocili vsetky piesty 
 ) casto vravia, ze ked idu sportovo, tak im to nezerie omnoho viac ako ked idu normalne. A to potom idu na vodnu paru, alebo odkial beru tu energiu na pohnutie auta ? Ale k tejto teme by som sa rad vratil niekedy neskor ....
 ) casto vravia, ze ked idu sportovo, tak im to nezerie omnoho viac ako ked idu normalne. A to potom idu na vodnu paru, alebo odkial beru tu energiu na pohnutie auta ? Ale k tejto teme by som sa rad vratil niekedy neskor .... 

viz tadyJedinou výhodou naftového motora ostáva nižšia spotreba pri porovnateľnom výkone s benzínovým motorom a tiež pri dynamickej jazde. Rýchlosť a predbiehanie sa na spotrebe naftových motorov neprejavuje tak výrazne ako na zážihových. To je dôvod, prečo diesel dominuje v drahých autách vyššej strednej triedy.

 musim zaroven aj dodat, ze v pripade, ze chcem dynamicku jazdu na hraniciach vykonu auta, tak tam to uz nie je s naftou ok, co som tu uz milionkrat pisal.
  musim zaroven aj dodat, ze v pripade, ze chcem dynamicku jazdu na hraniciach vykonu auta, tak tam to uz nie je s naftou ok, co som tu uz milionkrat pisal.
moj clovekvcedula píše:suhlas, vzdy som vravel, ze keby som mal jazdit na dlhe trasy, tak chcem asi naftu prave pre ten jej nazvyme to komfort, kedy nemusis podradovat, pretoze v optymalnych otackach ma aj najnizsiu spotrebu aj najvyssi krutiaci moment, co pri benzine neplati.
Avsak kedze som zastancom benzinovmusim zaroven aj dodat, ze v pripade, ze chcem dynamicku jazdu na hraniciach vykonu auta, tak tam to uz nie je s naftou ok, co som tu uz milionkrat pisal.










 
  
  
  ) a ktore presne vystihuju moj osobny pohlad na ST.
 ) a ktore presne vystihuju moj osobny pohlad na ST.
 Nechápem ako môže niekto robiť takéto porovnávacie testy. Článok som nečítal, v ingliš nie som zdatný, takže som si pozrel len porovnavaciu tabulku na spodku a pozrel fotky. Neviem prečo, ale pripadá mi smiešna v interieri renaultu ta "odkladacia" podložka pod lavu nohu
  Nechápem ako môže niekto robiť takéto porovnávacie testy. Článok som nečítal, v ingliš nie som zdatný, takže som si pozrel len porovnavaciu tabulku na spodku a pozrel fotky. Neviem prečo, ale pripadá mi smiešna v interieri renaultu ta "odkladacia" podložka pod lavu nohu   .. Akosi mi tam nepasuje.. A furt nechapem jak to tí angláni vedia radit kvalty lavou rukou
 .. Akosi mi tam nepasuje.. A furt nechapem jak to tí angláni vedia radit kvalty lavou rukou   
  




No ak si to necital, tak "nevies"Quickie píše:A zase uplne priepastne rozdielyNechápem ako môže niekto robiť takéto porovnávacie testy.
 Praveze bol megane na to ze ma o 50k menej velmi zdatnym superom a ST mierne natieral v zakrutach (obrazok 13). ST zas vyhravalo na rovine, kde tazilo z vykonu a aj lepsie posadeneho krutaku. A myslim ze neporovnavali neporovnatelne, benzin s turbom, diesel s turbom, sportove verzie, +/- rovnaka cena
  Praveze bol megane na to ze ma o 50k menej velmi zdatnym superom a ST mierne natieral v zakrutach (obrazok 13). ST zas vyhravalo na rovine, kde tazilo z vykonu a aj lepsie posadeneho krutaku. A myslim ze neporovnavali neporovnatelne, benzin s turbom, diesel s turbom, sportove verzie, +/- rovnaka cena   
  ) a "zvuk".
 ) a "zvuk". 

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 0 hostů