1.8 - volnoběžné otáčky
- Bery
- Junior

- Příspěvky: 305
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kolín
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Bery
- Junior

- Příspěvky: 305
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kolín
Pelen: vydreny plynovy pedal??? A to se prosímtě pozná jak???? Jako plynovej pedál (když ho zespodu podeberu) tak ho nadzvihnu tak o cca3 cm ale to si nemyslím že je ono. Kdybych ho měl tak vysoko tak bych si zlomil kotník!!! 
Fíkus 2.0
16v
130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
to Beri:
Ja mam plynovy pedal jako joystick. Jsou to potenciometry, udajme 3 a vyrobene jako pro nejakou hracku. Vodiva vrstva je nanesena na folii a po ni jezdi kovovy napruzeny jezdec. Kdyz jsem rekl vydreny, tak jsem myslel vydrenou odporovou drahu. Ja nemam klasicke lanko, mam pedal napojeny na specialni zasuvku.

Ja mam plynovy pedal jako joystick. Jsou to potenciometry, udajme 3 a vyrobene jako pro nejakou hracku. Vodiva vrstva je nanesena na folii a po ni jezdi kovovy napruzeny jezdec. Kdyz jsem rekl vydreny, tak jsem myslel vydrenou odporovou drahu. Ja nemam klasicke lanko, mam pedal napojeny na specialni zasuvku.
- Focus-ZM
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nemčinany-SR
Zdravim Ja som nedzi vami focusakmi novy mam toho svojho iba 3 mesiace a teraz sa mi zacali objavovat provnake priznaky ako tu opisujete obcasne zdochnutie motora pri dobrzdovani do krizovatky a visenie otacok. Pozeral som na tu hadicku o ktorej ste pisali ale neni som si isty ci je to ona.Mam ju na obidvoch koncoch nejaku splasnutu a mozno sa tam najde aj nejaka prasklina.Poradte prenejsie ako tu hadicku pri 1,8 identifikujem?
Ford Focus 1,8 16V Zetec 85KW r.v 98


- Beri
- Junior

- Příspěvky: 318
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Auto mám už asi 9 měsíců a zatím se mi tohle stalo asi 4x. Co jsem tak vypozoroval, tak se to většinou stalo v létě a hlavně když jsem jel trochu sportovní jízdou. Šlapal jsem tomu dost na krk, a když jsem pak dojížděl ke křižovatce, tak mi otáčky lezly nahoru. Teď jezdím normálně (i kvůli spotřebě) a už mi to dlouho neudělalo, takže je to dost zvláštní závada, kterou zatím neřeším.
to Pelen:
prosím Tě, když jsem četl tvé předešlé příspěvky, tak jsem nevěděl komu to píšeš. Psal jsi "to Beri", ale reagoval jsi na uživatele "Bery"
to Pelen:
prosím Tě, když jsem četl tvé předešlé příspěvky, tak jsem nevěděl komu to píšeš. Psal jsi "to Beri", ale reagoval jsi na uživatele "Bery"
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi


- Beri
- Junior

- Příspěvky: 318
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa / Praha
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Miro05
- Nováček

- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Nazdárek všem,
měl jsem problém, který se tady několikrát popisoval:
Všechno šlapalo o.k., ale při vyřazení a dojíždění třeba na světla s brzdou šli otáčky až pod 500, rozsvítila se kontrolka dobíjení a motor měl tendenci zdechnout. Jestliže jsem někde stál chvilku na neutrál, auto "škytalo" a otáčkoměr poskakoval někde mezi 500 a 750. Závada byla stupidní - zlomená tenká vzduchová plastová hadička, myslím že vede k palivovému filtru (viz. žlutá šipka - použil jsem obrázek, který do fóra - str. 5 - vložil inziFocus). Jako spojku jsem provizorně použil cca. 2 cm brčka na pití (pozor plastová hadička se zdá křehká) a motor šlape jako hodiny.
Za 2 týdnu jedu na pravidelný servis, tak ji nechám vyměnit.
měl jsem problém, který se tady několikrát popisoval:
Všechno šlapalo o.k., ale při vyřazení a dojíždění třeba na světla s brzdou šli otáčky až pod 500, rozsvítila se kontrolka dobíjení a motor měl tendenci zdechnout. Jestliže jsem někde stál chvilku na neutrál, auto "škytalo" a otáčkoměr poskakoval někde mezi 500 a 750. Závada byla stupidní - zlomená tenká vzduchová plastová hadička, myslím že vede k palivovému filtru (viz. žlutá šipka - použil jsem obrázek, který do fóra - str. 5 - vložil inziFocus). Jako spojku jsem provizorně použil cca. 2 cm brčka na pití (pozor plastová hadička se zdá křehká) a motor šlape jako hodiny.
Za 2 týdnu jedu na pravidelný servis, tak ji nechám vyměnit.
- Přílohy
-
- hadicka.jpg (57.15 KiB) Zobrazeno 4327 x
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium 114kW, 2006, Kombi
- schwarzd
- Nováček

- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
zlomená hadička
Ahoj, taky mám problémy s otáčkama - úplně šechny, které jsou zde popsané:
- pomalé padání při řazení 1-2-3
- držení otáček na 1500 při dojezdu na křižovateku
- spadnutí na 300 při úplném zastavení, doprovázeno častým chcípnutím
- vibrace, škytání při volnoběhu (ot. 500-700)
Dneska ráno jsem juknul na hadičku, o které píše Miro05, měl jsem ji taky zlomenou, vzduch tama nemohl vůbec jít, konce byly od sebe 3 cm daleko. Rychle jsem ji spojil kouskem brčka s radostí malého děcka, ale problémy to vyřešilo jen na 60%, přitom si myslím, že je to teď utěsněno dokonale, i když ji samozřejmě nechám vyměnit. Cestou do práce mi to (jenom) jednou chcíplo. Volal jsem do Fordu (už dříve), ale oni mě chtějí pověsit na diagnostiku, takže začínáme na 1500 Kč a to není jistý, že se na něco přijde... Při té příležitosti se chci zeptat, zda existují i jiné diagnostiky než od Forda, zda má smysl hledat jiný servis... Díky.
- pomalé padání při řazení 1-2-3
- držení otáček na 1500 při dojezdu na křižovateku
- spadnutí na 300 při úplném zastavení, doprovázeno častým chcípnutím
- vibrace, škytání při volnoběhu (ot. 500-700)
Dneska ráno jsem juknul na hadičku, o které píše Miro05, měl jsem ji taky zlomenou, vzduch tama nemohl vůbec jít, konce byly od sebe 3 cm daleko. Rychle jsem ji spojil kouskem brčka s radostí malého děcka, ale problémy to vyřešilo jen na 60%, přitom si myslím, že je to teď utěsněno dokonale, i když ji samozřejmě nechám vyměnit. Cestou do práce mi to (jenom) jednou chcíplo. Volal jsem do Fordu (už dříve), ale oni mě chtějí pověsit na diagnostiku, takže začínáme na 1500 Kč a to není jistý, že se na něco přijde... Při té příležitosti se chci zeptat, zda existují i jiné diagnostiky než od Forda, zda má smysl hledat jiný servis... Díky.
Ford Focus 1.8 Ghia notchback 1999
- mosad
- Junior

- Příspěvky: 347
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň
Přidám se taky k otáčkám. Na volnoběh mi ručička ukazuje podle mě cca 650 až 700 otáček. V podstatě vždycky se při stání na volnoběh drží přesně na spodní hraně druhé tenčí mezičárky mezi tlustšími čárkami označujícími 0 a 1000 otáček. Jen jednou v zimě jsem zaregistroval, že při dojíždění na křižovatku šly otáčky hodně dolu, ale nechcíp.
A ještě jedna věc. Když stojím na křižovatce, volnoběh ukazuje jak píšu a pak jen pustím brzdu a popojíždím tak začnou jít otáčky mírně nahoru - tak slabě pod tisíc když je to jen pomalinké popojetí a slabě nad tisíc když je to popojetí rychlejší. A když třeba dám neutrál ve 40 a začnu brzdit tak otáčky klesnou někam slabě nad tisíc, jak zpomaluju klesají a při zastavení spadnou na těch cca 650 až 700. Taky takového něco pozorujete - jak při dojíždění nebo popojíždění na neutrál?
A ještě jedna věc. Když stojím na křižovatce, volnoběh ukazuje jak píšu a pak jen pustím brzdu a popojíždím tak začnou jít otáčky mírně nahoru - tak slabě pod tisíc když je to jen pomalinké popojetí a slabě nad tisíc když je to popojetí rychlejší. A když třeba dám neutrál ve 40 a začnu brzdit tak otáčky klesnou někam slabě nad tisíc, jak zpomaluju klesají a při zastavení spadnou na těch cca 650 až 700. Taky takového něco pozorujete - jak při dojíždění nebo popojíždění na neutrál?
- Adler
- Nováček

- Příspěvky: 42
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
- Skubi
- Test driver

- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
to mosad: taky to mám zhruba tak jak ty 
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Bingi
- Nováček

- Příspěvky: 49
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Volnoběžný ventil
Mám problémy s tím chcípáním při dojezdu ke křižovatce jako většina tady. Akorát nemůžu najít, nebo spíš nevím kde je volnoběžný ventil. Popište prosím někdo, nebo dejte foto. Děkuju
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti







